Nee, gewoon puur interesse.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef BrandX het volgende:
is dit een afstudeeropdrachtachtig iets ofzo
Maar kijkt men niet gewoon naar de actieve topics in zijn algemeen? Dat doe ik namelijk. Los van bij welk subforum het topic hoort.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P is niet bepaald een goede steekproef... natuurlijk komen daar meer ongelukkige posts langs.
Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:53 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Maar kijkt men niet gewoon naar de actieve topics in zijn algemeen? Dat doe ik namelijk. Los van bij welk subforum het topic hoort.
Nee, maar wel een aantal subfora die mij meer aanspreken dan anderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:16 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Dus jij komt alleen in R&P en daarbuiten bezoek je niks..?
Iedereen die langdurig op FOK! rondhangt daar is iets mis mee, dus in die zin is het geen afspiegeling van de maatschappij. Mensen die gezond en gelukkig zijn gaan natuurlijk niet elke dag op een internetforum posten en dus kom je hier een hog gehalte aan "ik ben ongelukkig" postings tegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:12 schreef Cinghiale het volgende:
Is het puur deze site, of is het een weerspiegeling van de maatschappij? Is de meerderheid van NL ongelukkig onder het masker van ''alles gaat prima''. Het als maar doorgaan volgens de manier waarop van hen verwacht wordt. Terwijl ze hun ware ik onderdrukken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |