Ik woon in Zwolle en weet die shit niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik hoor die dingen anders ook niet en ik woon 10 km van Zwolle af.
Inderdaad, mis dat al een jaar of zes maar niemand die ermee komt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoor ook alles via PEC.nu op Facebook en meer van dat soort pagina's.
Een forum zou zeker geen kwaad kunnen.
PEC.nu heeft een forum dat wel groeit, maar veel te langzaam. Bovendien heb ik niet het idee dat er mensen rondhangen die van de hoed en de rand weten (dat doe ik zelf natuurlijk ook niet).quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Monopoly het volgende:
Intellectueel moet ons een geweldige pass qua bronnen geven!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik woon in Zwolle en weet die shit niet.
Ik heb ook bronnen in de club nodig.
Aye, bij Duitse clubs zie je dat dat goed werkt, ook voor kleinere clubs. Topics per speler enzo werkt lekker.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Monopoly het volgende:
Jawel, mocht iemand het nog interesseren. Haha.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je dan wel vertellen als het allemaal in kannen en kruiken is?
De supporters waren niet op de hoogte van de problemen binnen de club. Zelfs nu nog niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
Vroeger hoorde ik nog wel eens dingen over Zwolle. Tegenwoordig woon ik te ver weg blijkbaar. En er is ook geen fatsoenlijk supportersforum voor onze club.
Als dat forum nou ook over de wedstrijd van zondag had gepraat...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC.nu heeft een forum dat wel groeit, maar veel te langzaam. Bovendien heb ik niet het idee dat er mensen rondhangen die van de hoed en de rand weten (dat doe ik zelf natuurlijk ook niet).
Aanmelden dus allemaal!
Stuur eens een DM als je weer naar een training gaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon zelf in Groningen dus ben enkel op wedstrijddagen in het stadion (als ik uberhaupt) al kan.
Woonde ik nog in Zwolle dan ging ik zeker 2-3 keer in de week even buurten bij de training. Zonnebrilletje op, peukie erbij. Heerlijk.
Het is helaas onder schooltijd de trainingen, anders kon ik de bus vanaf school pakken en naar het stadion.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon zelf in Groningen dus ben enkel op wedstrijddagen in het stadion (als ik uberhaupt) al kan.
Woonde ik nog in Zwolle dan ging ik zeker 2-3 keer in de week even buurten bij de training. Zonnebrilletje op, peukie erbij. Heerlijk.
Waar zit je op school?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het is helaas onder schooltijd de trainingen, anders kon ik de bus vanaf school pakken en naar het stadion.
Klopt, maar je leest sommige dingen wel eerder dan hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:28 schreef Intellectueel het volgende:
Zit ook niet echt te wachten om op een speciale PEC forum rond te hangen. Lekker op een niet-voetbal forum een beetje over PEC ouwehoeren is veel leuker, en minder persoonlijk.
Ben het wel met je eens, maar deze reeks is alleen ook zo goed als dood.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:28 schreef Intellectueel het volgende:
Zit ook niet echt te wachten om op een speciale PEC forum rond te hangen. Lekker op een niet-voetbal forum een beetje over PEC ouwehoeren is veel leuker, en minder persoonlijk.
We missen Afwazig, die is goed in quadposten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar deze reeks is alleen ook zo goed als dood.De vaste userbase is wel leuk maar dat zijn nog geen tien mensen. Wat ook de reden is dat we veel minder topics hebben dan Heracles of de Egels.
Nah. Ook niet echt veel scoops daar hoor. De laatste tijd meer brekend info hier geweest dan op de PEC fansites.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, maar je leest sommige dingen wel eerder dan hierDa's handig
Heeft 'ie weer een ban opgelopen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
We missen Afwazig, die is goed in quadposten.
Deze reeks loopt de laatste toch wel een beetje? Sowieso beter dan een reeks over NAC, Den Haag of andere dergelijke clubs.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar deze reeks is alleen ook zo goed als dood.De vaste userbase is wel leuk maar dat zijn nog geen tien mensen. Wat ook de reden is dat we veel minder topics hebben dan Heracles of de Egels.
Denk het niet maar ik mis die gast hier op momenten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heeft 'ie weer een ban opgelopen?
twitter:sportstentorzwo twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 22:29:46NIEUWS algemeen directeur Edward van Wonderen vertrekt per direct bij PEC Zwolle wegens 'verschil van inzicht' @peczwolle reageer retweet
Niet eens!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heeft 'ie weer een ban opgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |