best wel en caps zijn ook welkomquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik neem aan dat hier alleen postive reacties over de Collie gewenst zijn?
Tsja, daar was ik al bang voor... succes met je topicquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
best wel en caps zijn ook welkom
kan geen kwaad als er geen reacties komen. ze haten Colinda toch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, daar was ik al bang voor... succes met je topic
Haten is niet het juiste woord, persoonlijk vind ik alle mediums oplichters, ik hoef ze daarom nog niet te hatenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
kan geen kwaad als er geen reacties komen. ze haten Colinda toch.
ik heb natuurlijk niet alles gezien maar zoiets ving ik wel op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haten is niet het juiste woord, persoonlijk vind ik alle mediums oplichters, ik hoef ze daarom nog niet te haten
Maar Colinda krijgt het wel doorgestraald, dus dit is zeker niet voor niets.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef sararaats het volgende:
eenzaam topic
maar hier mag ik lekker zwijmelen whehehe
ik weet nog altijd niet van wie de mail was die ze kreeg. ik vermoed de mijne maar die zou er toch nooit doorkomen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar Colinda krijgt het wel doorgestraald, dus dit is zeker niet voor niets.
Nee hoor dat maken ze je wijs dat ze daar was. Ik heb haar niet op stream 4 gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk niet alles gezien maar zoiets ving ik wel op.
Colinda op stream 4 en die kan ik niet zien![]()
was ze niet aan het plakken dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee hoor dat maken ze je wijs dat ze daar was. Ik heb haar niet op stream 4 gezien.
Nee alleen VanFless en Staartsteuker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
was ze niet aan het plakken dan?
Wat is de bedoeling nu? Fantopic of CollieCOS hier?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
was ze niet aan het plakken dan?
zwijmelen hihiquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling nu? Fantopic of CollieCOS hier?
CollieCos vermoed ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling nu? Fantopic of CollieCOS hier?
Is het echt die ¤10,- voor die laatste 4 maandjes die je er niet voor over hebt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:21 schreef sararaats het volgende:
ik probeer haar te volgen op de stream die ik heb
bwah foto's zijn ook wel leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het echt die ¤10,- voor die laatste 4 maandjes die je er niet voor over hebt?
Nou dan is ze geen echte Collie-fan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het echt die ¤10,- voor die laatste 4 maandjes die je er niet voor over hebt?
Dat adres heb ik haar al een keer doorgegeven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:31 schreef rico80 het volgende:
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij streamt iemand uit de cos alles door. Weet niet of dat ook openlijk gezegd mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |