Ik vertelde hem dat ik met mijn vriend de nacht had doorgebracht in het (water)bed van mijn moeder.
Aangezien ik slechts in het bezit ben van een 1-persoonsbedje (overigens ook geen probleem hoor )en mijn mams vaak nachtdienst heeft maken mijn vriend en ik tijdens die nachten soms gebruik van haar bed. Overigens MET toestemming hoor...
Voor het vrijen op zich maakt het natuurlijk niet zoveel uit, maar het ligt gewoon wat relaxter en bovendien hoef je tijdens je sexspelletjes niet uit te kijken dat je je bed uitdondert...
Mijn moeder heeft er totaal geen moeite mee, mits ik maar zorg dat haar bedje evt. weer fris en schoon is voor ze er zelf weer induikt.
Mijn mede-fokker vond dit ABSOLUUT niet kunnen...zou dit NOOIT doen en denkt dat ik behoorlijk alleen sta in mijn mening dat het WEL moet kunnen.
Ben dus benieuwd naar jullie reacties..
Sta ik echt alleen in deze? Is het echt raar? Niet respectvol?
Tell me....
* Rosa Evita is nou eenmaal een slechte verliezer
Btw Rosa, is het geen goed idee je moeder definitief te verbannen naar houw slaapkamer?
quote:Hallo? Ik ben het toch met je eens? Lees mijn vorige reply nog maar eens goed
Op 25 oktober 2000 12:08 schreef Rosa Evita het volgende:
p.s. Plies, val me niet af, ik heb er iets onder verwed dat ik niet de enige ben met deze mening enne...najja...* Rosa Evita is nou eenmaal een slechte verliezer
Zelf zou ik het NOOIT willen. Al heb ik zelf een heel relaxed bank-bed, wat als bed 2-persoons is
En inderdaad, als je alles netjes en schoon weer achterlaat, wat is het probleem dan??
Weet je wat ik denk?? Dat mensen die daar moeite mee hebben, ook niet lekker met hun ouders kunnen praten over dit soort onderwerpen; want als je dat wel kan dan voel je je er toch niet ongemakkelijk onder?? Of zou ik er nou heel erg naast zitten??
Punt voor Rosa Evita!!
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 25-10-2000 13:22]
Wij hebben dat toen ook gedaan en beviel prima. Inmiddels hebben wij het bed van mijn moeder niet meer nodig
Dus punt voor Rosa Evita !!!
GO people GOOOOO!
quote:ehm.....
Op 25 oktober 2000 13:35 schreef sataN het volgende:
Je doet het toch ook niet in het bed van je kleine zusje? (als voorbeeld)
quote:Goed, Lotte plaatst vandaag nog een slot op haar deur
Op 25 oktober 2000 13:39 schreef Rosa Evita het volgende:
ehm.....
Nee ik denk niet dat ik er veel moeite mee zou hebben, funktionaliteit gaat bij mij voorop hoor.
quote:Welnee joh......
Op 25 oktober 2000 13:56 schreef SunChaser het volgende:
Goed, Lotte plaatst vandaag nog een slot op haar deur
Zolang ze op MIJN bed alleen maar telefoonsex bedrijft vink ut allang best
Maargoed...ummm...nou nee, dank je...Sorry Roos, maar ik moet absoluut nee zeggen. Waarom? Geen idee...is gewoon een gevoel van hygiene, klinkt vreemd, maarja...Nee dank je, als ik m'n ouders nu hoor ronken op dat bed en als ik een vriendin krijg het met haar op datzelfde bed moet doen...ik krijg er gewoon kriebeltjes van...
Als er geen plek is om het te doen...soah...dan doen we toch gewoon iets anders waar we niet zo gek veel ruimte voor nodig hebben?...
Maar als ik alleen thuis zou zijn bij mijn vader, dus hij was met z'n vrouw ergens heen (dat hun waterbed dus leeg was) zou ik het best wel willen gebruiken voor de sex, maar alleen omdat ik benieuwd ben hoe dat is op een waterbed, en ook alleen met toestemming van mijn vader.
Maar ik denk dat de kans dat ik daar ben met vriendin en dat mijn vader weg is wel erg klein is.
Ikzelf in het bed van me mams (vader is niet aan de orde): nee, no way, gewoon not done. Ook niet met toestemming (die ik al helemaal nooit zal vragen) zou ik het niet doen. Ik heb een eigen bed, punt. Als ik dat ding te klein vind, dan moet ik maar een grotere kopen of wachten tot ik een grotere heb of wat dan ik.
Uit principieel oogpunt, kwa respect, vind ik het niet OK om in me moeder haar bed te liggen vrijen
quote:aha nog meer zusjes
Op 25 oktober 2000 13:56 schreef SunChaser het volgende:
Goed, Lotte plaatst vandaag nog een slot op haar deur
quote:Heb jij principes dan
Op 26 oktober 2000 01:44 schreef DIGGER het volgende:Uit principieel oogpunt, kwa respect, vind ik het niet OK om in me moeder haar bed te liggen vrijen
quote:
Op 26 oktober 2000 01:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:<knipperdeknip>
zou ik het best wel willen gebruiken voor de sex, maar alleen omdat ik benieuwd ben hoe dat is op een waterbed,
![]()
is echt wel lekkuurr !!!!
quote:
Op 26 oktober 2000 10:15 schreef Lot het volgende:
Heb jij principes dan![]()
![]()
zouden we wel een boekje over kunnen schrijven he Lot?
* Rosa Evita heeft meteen een idee voor een nieuw te openen topic......eerdaags...
quote:ik ken dit probleem maar al te goed en ik heb er elk weekend weer last van
veel lekkerder dan in zo'n rottig eenpersoonbedje te gaan lopen klooien onder het zolderdak!!
Ik heb er geen problemen mee.
Vind 't not done, zou het ook niet echt op prijs stellen als mijn ouders in mijn bed neukten, ieder zijn recht op 't eigen bed.
Daarnaast... m'n bed is net zo groot... zachter en praktischer (afgeronde hoeken enzo )
quote:Je weet toch wel dat ouders nooit sex hebben en ook nooit hebben gehad?
Op 04 november 2000 21:55 schreef Raymond v/d H het volgende:
Vind 't not done, zou het ook niet echt op prijs stellen als mijn ouders in mijn bed neukten, ieder zijn recht op 't eigen bed.
Om weer on-topic te komen: Het idee van vrijen in het bed van mijn ouders staat me erg tegen.
quote:*lol*
Op 04 november 2000 22:02 schreef Halinalle het volgende:
Je weet toch wel dat ouders nooit sex hebben en ook nooit hebben gehad?Om weer on-topic te komen: Het idee van vrijen in het bed van mijn ouders staat me erg tegen.
quote:Heb je d'r nooit mee naar huis genomen toen ze nog jouw vriendin was??
Op 05 november 2000 04:48 schreef herbie_ok het volgende:
Toen ik mijn ex voor de eerste keer naar huis mee nam, kwam mijn moeder zelfs met het idee aanzetten dat wij wel van haar bed gebruik mochten maken. scheelde een hoop gedoe. en waarom ook niet?
quote:Je kan ook gewoon niet neuken, natuurlijk.
Op 27 oktober 2000 23:35 schreef lunatic het volgende:
ik ken dit probleem maar al te goed en ik heb er elk weekend weer last van
Ik hoop ook dat ze zoveel respect voor mij hebben dat ze dit nooit zullen doen.
quote:Lezen schat.. ik schreef "Ik hoop ook dat ze zoveel respect voor mij hebben dat ze dit nooit zullen doen"
Op 06 november 2000 14:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap dat respect enzo niet helemaal... Het is maar een meubelstuk hoor.
quote:nou, euhm... Merel en ik....
Op 06 november 2000 14:19 schreef just me het volgende:
Ik zou het zeker niet op prijs stellen!!Ik hoop ook dat ze zoveel respect voor mij hebben dat ze dit nooit zullen doen.
laat maar
quote:neuken? zonder respect? meubels? hè
Op 06 november 2000 16:03 schreef just me het volgende:
dat ze dit nooit zullen doen
quote:Tuurlijk ga ik dat niet doen! Jakkes zeg, nooit van m'n leven!
Ik zou het zeker niet op prijs stellen!!Ik hoop ook dat ze zoveel respect voor mij hebben dat ze dit nooit zullen doen.
quote:ja, had het toch echt goed gelezen. Als jij op vakantie bent, of een weekend weg, dan hebben ze geen respect als ze vrijen op/in jouw bed? Nouja, misschien is het hetzelfden als dat ze van sommige spullen moeten afblijven. Als jij dat zo stelt moeten ze dat natuurlijk respecteren.
Op 06 november 2000 16:03 schreef just me het volgende:
Lezen schat.. ik schreef "Ik hoop ook dat ze zoveel respect voor mij hebben dat ze dit nooit zullen doen"
quote:Is uw goed recht, als ik wist dat mijn moeder het niet op prijs zou stellen zou ik het ook niet doen. Maar de ene mams is de andere nou eenmaal niet en aangezien mijn mams er totaal geen moeite mee heeft als ik met mijn vriendje een nacht in haar bed doorbreng heb ik er ook geen moeite mee.....dat heeft verder totaal niks met respect te maken. Ik respecteer mijn mams als geen ander, juist door haar openheid waardeer ik haar meer dan menig ander mens om me heen....
quote:Wat een opmerking zeg, wat is er nou in godsnaam voor jakkes aan? De liefde bedrijven met iemand van wie je houdt en dan in het bed van je ouders?
Op 06 november 2000 18:27 schreef Merel het volgende:
Tuurlijk ga ik dat niet doen! Jakkes zeg, nooit van m'n leven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |