Sociosquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:47 schreef Socios het volgende:
Geen melding op NOS-TT 751 of uit de spotterswereld; gelul dus.
Protocol? Het is niet of ze een complete ambulance in de machinistenruimte hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:27 schreef mtchel112 het volgende:
Als iemand een trein kopt ga je ook echt met een verbandtrommeltje naar buiten lopen
Ik dacht door de TT dat hij wilde zeggen dat hij de trein bestuurdequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:52 schreef Physsic het volgende:
Hmm.. Op eenofandere vreemde manier dacht ik dat TS bedoelde dat hij zojuist 'een beetje' (net) was aangereden door een trein..
Jeugddroom. En dan aan de stoomfluit trekkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht door de TT dat hij wilde zeggen dat hij de trein bestuurde
Wat moeten ze anders? Een tourniquet en lijkzak pakken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:27 schreef mtchel112 het volgende:
Als iemand een trein kopt ga je ook echt met een verbandtrommeltje naar buiten lopen
ga voor de trein staan dan...quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ns.nl: +26 min. Misschien krijg ik wel geld terug.
Ik hoop voor je dat die droom uitkomtquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jeugddroom. En dan aan de stoomfluit trekken
Dat hoopte ik ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:52 schreef Physsic het volgende:
Hmm.. Op eenofandere vreemde manier dacht ik dat TS bedoelde dat hij zojuist 'een beetje' (net) was aangereden door een trein..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |