Hun gedrag is volslagen gestoord. Bij veel Moslim-extremisten is er nog wel iets te volgen van de achterliggende benadering, maar deze lui lijken vooral te genieten van het zo gruwelijk mogelijk vermoorden van hun medemens. Het is een soort bloedorgie waarbij religie als een excuus wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan niet begrijpen dat mensen die dat soort dingen doen in hun botte koppen nog het idee hebben ook dat ze oprecht gelovigen zijn
Bijzonder. Wat is daar de gangbare theorie achter?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Weer weggeschakeld op het moment supreme.
http://www.dumpert.nl/med(...)_steven_sotloff.html
Ook deze man blijft opvallend rustig.
Wie zegt dat ik er om sta te springen? Was mijn punt niet eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mensen die staan te springen om ongecensureerde video's mogen wat mij betreft wel preventief worden opgesloten.
Beetje overdreven lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mensen die staan te springen om ongecensureerde video's mogen wat mij betreft wel preventief worden opgesloten.
Bij dat andere filmpje ook niet. Dat heeft een reden, als je de onthoofding helemaal zag zouden westerse media het filmpje niet uitzenden, nu wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:01 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb de beelden gezien (door op de link te klikken die hierboven is gepost), maar de daadwerkelijke onthoofding is niet te zien. Dat vind ik toch wel erg frappant voor een executie video. Ik heb genoeg beelden van ISIS voorbij zien komen waar ze in één shot 200 mensen executeren, maar deze video is bewerkt en gefilmd vanuit verschillende camera standpunten. Dit is niet hun "stijl", om het zo maar even te zeggen. De vent met het mes lijkt mij overigens wel dezelfde als bij het filmpje over James Foley.
Media kunnen zelf ook filmpjes bewerken zodat ze op tv kunnen worden getoond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij dat andere filmpje ook niet. Dat heeft een reden, als je de onthoofding helemaal zag zouden westerse media het filmpje niet uitzenden, nu wel.
Knippen, plakken en censureren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij dat andere filmpje ook niet. Dat heeft een reden, als je de onthoofding helemaal zag zouden westerse media het filmpje niet uitzenden, nu wel.
Ja, lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vreemd dan dat de laatste 80% van het filmpje nog steeds niet uitgezonden wordt door de mediaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kwestie van 5 minuten werk inderdaad. Kan me niet voorstellen dat dat hun motivatie zou zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Knippen, plakken en censureren.
Het kan voor IS begrippen een keurig gekuiste video zijn, maar voor westerse media nog veel te gruwelijk en not done.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vreemd dan dat de laatste 80% van het filmpje nog steeds niet uitgezonden wordt door de media
Dumpert heeft het wel bijv. Als je het helemaal ziet zou het niet op dumpert staan denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vreemd dan dat de laatste 80% van het filmpje nog steeds niet uitgezonden wordt door de media
Dit inderdaad. Door het niet helemaal te laten zien trekt zo'n filmpje veel meer kijkers, precies wat de ISIS wil.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het ISIS om het aantal views gaat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Door het niet helemaal te laten zien trekt zo'n filmpje veel meer kijkers, precies wat de ISIS wil.
De media kan zelf ook gewoon aan censuur doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Door het niet helemaal te laten zien trekt zo'n filmpje veel meer kijkers, precies wat de ISIS wil.
Het gaat hun om het schokeffect, en zoveel mensen moeten gechoqueerd raken jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het ISIS om het aantal views gaat?
Ja, ze willen het zo aan het westen laten zien. Misplaatste arrogantie heet dat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Doel van ISIS is toch angst zaaien? Dan is het aantal views zeker belangrijk voor hun.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom ? Ze hebben toch de daad niet gepleegd ! ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |