quote:Op donderdag 11 september 2014 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die ene tegen Racisme sowieso.
Nee, het is vooral links geslijm. Men zou beter eens gaan kijken waar het racisme vandaan komt.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah waarom die kop. Dat is toch een positief statement?
Van tokkies.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is vooral links geslijm. Men zou beter eens gaan kijken waar het racisme vandaan komt.
Oke Yasmin.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van tokkies.
Actie tegen racisme is nooit geslijm.
Uhh nee. Ik zei tokkies. Tokkie kent geen kleurquote:Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de blanke man ofniet?
Mensen met racistische ideeën zijn vaak geen Tokkies.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh nee. Ik zei tokkies. Tokkie kent geen kleur
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen met racistische ideeën zijn vaak geen Tokkies.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)erkkleding-1569457W/quote:
Dus mensen die bepaald gedrag linken aan afkomst/huidskleur/uiterlijke kenmerken zijn eigenlijk heel erg normaal?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ne(...)erkkleding-1569457W/
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sueel-wijk-uit.dhtml
Mensen die dit zat zijn.
Als Marokkanen zich vaak misdragen, dan mag je dat toch bevestigen?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus mensen die bepaald gedrag linken aan afkomst/huidskleur/uiterlijke kenmerken zijn eigenlijk heel erg normaal?
Nja dan moet je eerst vaststellen dat de Marokkaanse nationaliteit/afkomst bepaald gedrag bepaald.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als Marokkanen zich vaak misdragen, dan mag je dat toch bevestigen?
Of moet je dan maar gewoon zwijgen omdat je anders een racist bent?
Wie doet dat dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dan moet je eerst vaststellen dat de Marokkaanse nationaliteit/afkomst bepaald gedrag bepaald.
Als je er van te voren uit gaatt gaat dat Marokkanen bepaald gedrag gaan vertonen ben je gewoon een tokkie.
Voor je laatste link is al een topic.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Veel mensen die jij racist noemt zijn het gewoon zat dat veel allochtonen (Marokkanen, Antilianen) zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eren-neemt-toe.dhtml
1: Like i fucking care?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor je laatste link is al een topic.
En ik denk dat veel van de mensen die jij noemt eigenlijk helemaal niet zoveel last hebben van Marokkanen, Antillianen.
Uhh nee. Maar veel van deze mensen zeuren zonder het zelf te ervaren hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Like i fucking care?
2: Moet dat dan?
Moet ik persoonlijk kanker hebben om mij in te kunnen zetten voor kankerpatiënten?
Waarom zou bepaalt gedrag niet te maken kunnen hebben met afkomst?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh nee. Maar veel van deze mensen zeuren zonder het zelf te ervaren hebben.
Anyway als je er vanuit gaat dat bepaald gedrag gelijk staat aan een afkomst of nationaliteit of bepaalde uiterlijke kenmerken ben je wat mij betreft gewoon simpel.
Kunnen we hier nog wel dagen lang over babbelen.
Omdat afkomst gedrag niet bepaald. Het is puur random dat die persoon die afkomst heeft. Net zoals dat een donkere huidskleur gedrag niet bepaald maar komt door pigment.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou bepaalt gedrag niet te maken kunnen hebben met afkomst?
Heel leuk dat laatste, maar ik heb je nog geen valide argumentatie zien maken.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat afkomst gedrag niet bepaald. Het is puur random dat die persoon die afkomst heeft. Net zoals dat een donkere huidskleur gedrag niet bepaald maar komt door pigment.
Kom op. Ik weet dat je slimmer bent dan dit
Ja maar cultuur is iets anders. En gedrag word je aangeleerd. Je wordt niet geboren met bepaald gedrag.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heel leuk dat laatste, maar ik heb je nog geen valide argumentatie zien maken.
Dus nogmaals, waarom zou bepaalt gedrag niet te maken kunnen hebben met iemand zijn afkomst? bepaalde ziektes komen ook meer voor in bepaalde culturen, waarom zou dat niet kunnen met gedrag/karakter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |