abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144385747
Dat is dan weer wel een mooie demonstratie methode. Ik zeg, doen!

https://twitter.com/FelicityMorse/status/509603471184887808
pi_144387439

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dam-rustig-verlopen/

Kijk, zo kan het ook, gewoon samen tegen dit onrecht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144388244
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]

Had 10 augustus ook gekund.
pi_144388273
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Had 10 augustus ook gekund.
Nee
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144388610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee
Ja.

Sterker, zo ging het ook tot een bepaalde groepering zich ermee ging bemoeien.
pi_144388640
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:29 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja.

Sterker, zo ging het ook tot een bepaalde groepering zich ermee ging bemoeien.
Nee
  woensdag 10 september 2014 @ 14:32:30 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144388722
quote:
[ afbeelding ]

Ligt het aan mij of zit er een klein photoshopsausje overheen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144388763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of zit er een klein photoshopsausje overheen?
Oh, geen idee, het is gewoon een foto uit dat artikel.

Al met al een zeer rustig verlopen anti isis demo met allerlei mensen, alleen niet al teveel, tussen de 200-400.
pi_144388906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee
Jep.
pi_144389214
quote:
Onderzoek naar demonstratie Den Haag

Op zondag 10 augustus 2014 keerde tijdens de demonstratie een grote groep demonstranten zich tegen de politie. In de omgeving van de Hoefkade haalden demonstranten stenen uit het trottoir en gooiden deze naar de politie. Tijdens de aanhouding van één van de stenengooiers werd een politieagent mishandeld. Van de verdachten zijn camerabeelden beschikbaar.

Vragen

(Her-)Kent u één van de verdachten op de camerabeelden? Neemt dan conact op met het rechercheteam dat de demonstratie onderzoekt. Liever anoniem, bel dan met M. 0800-7000. U kunt ook het tipformulier onderaan dit bericht invullen, zodat de recherche contact met u op kan nemen. Anoniem invullen is ook mogelijk. Vermeld in het formulier ook het nummer van de verdachte die u denkt te herkennen.
quote:
Twee stenengooiers Schilderswijk melden zich

Twee verdachten van het gooien van stenen naar de politie tijdens een anti-IS-demonstratie in de Haagse Schilderswijk, hebben zich bij de politie gemeld. Zij deden dat nadat hun foto's openbaar waren gemaakt. Het gaat om Hagenaars van 16 en 20 jaar oud.

De politie zette dinsdag op internet foto's van tien mensen die worden verdacht van het gooien van stenen tijdens de betoging op 10 augustus van de organisatie Pro Patria (voor het vaderland). In de omgeving van de Hoefkade haalden tegendemonstranten stenen uit de stoep en gooiden ze deze naar de betogers en naar de politie.
Agent mishandeld

Tijdens een eerdere aanhouding van een stenengooier werd een politieagent mishandeld. Die dag werden al meerdere arrestaties verricht. De politie plaatste dinsdag camerabeelden op haar website politie.nl om meer verdachten te kunnen oppakken.

Vanwege de rellen en eerdere problemen besloot de gemeente Den Haag dat er voorlopig geen risicovolle demonstraties mogen worden gehouden in woonwijken.
De titel van het onderste artikel is feitelijk onjuist, maar goed om te zien dat er schot in de zaak komt.
Nog 9 nachtjes slapen en dan is het zover.
pi_144389293
Max 200 tops.

"gastarbeid is slavernij" hahaha!

Je ziet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt, geen wonder dat je er niets van hoorde, zelfs de organisatie zal zich doodschamen.

http://nieuws.thepostonli(...)-demonstratie-tegen/
  woensdag 10 september 2014 @ 16:01:18 #137
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_144391133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef Kanjer het volgende:
Max 200 tops.

"gastarbeid is slavernij" hahaha!

Je ziet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt, geen wonder dat je er niets van hoorde, zelfs de organisatie zal zich doodschamen.

http://nieuws.thepostonli(...)-demonstratie-tegen/
Ja, waar slàààààààààt dat nou op die slogan in deze context?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_144391508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ja, waar slàààààààààt dat nou op die slogan in deze context?
Nergens op, wat ook wel duidelijk wordt als je het onderschrift bij de foto leest.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 16:47:03 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144392545
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die mooie Schilderswijk, niets aan de hand daar man! Gezellige volksbuurt. Aldus van Aartsen....
is het ook gewoon :Y

maar dat er helemaal niets aan de hand is lijkt me onzin
bron/quote?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144392939
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

is het ook gewoon :Y

maar dat er helemaal niets aan de hand is lijkt me onzin
bron/quote?
Beregezellig, vooral het spelletje "rij een jood van de stoep" schijnt erg populair te zijn, maar "fileer een agent, anders ben je geen vent" is behoorlijk in opkomst.

Weer eens wat anders dan stoepkrijten.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 16:59:19 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144392990
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Beregezellig, vooral het spelletje "rij een jood van de stoep" schijnt erg populair te zijn, maar "fileer een agent, anders ben je geen vent" is behoorlijk in opkomst.

goede grappen dit ^O^
  woensdag 10 september 2014 @ 17:05:13 #142
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_144393149
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Of "wat nou crisis, ga mee naar ISIS!"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 17:07:38 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144393224
ik ga altijd gewoon naar de markt enzo
pi_144393375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:07 schreef sp3c het volgende:
ik ga altijd gewoon naar de markt enzo
Sinds de bamiloempiaboer daar weg is, ben ik er niet meer op de haagsche markt geweest.
pi_144393500
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Of "wat nou crisis, ga mee naar ISIS!"
Zelfs de politie doet mee, die doen kinderkegelen.

Een grote, vrolijke boel.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 17:20:06 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144393622
klinkt verschrikkelijk man

nu durf ik er ook niet meer heen hoor, poepoe nounou
pi_144396355
quote:
[ afbeelding ]

Zo kan het inderdaad ook. Boodschap is duidelijk. Geen provocatie, koffiehuizen niet lastig gevallen, geen vreemde lui in de organisatie.
pi_144396459
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zo kan het inderdaad ook. Boodschap is duidelijk. Geen provocatie, koffiehuizen niet lastig gevallen, geen vreemde lui in de organisatie.
Lopen daar nu moslims? Dat dit kan in Nederland...
pi_144400521
Duidelijk verhaal, op naar 20 september!

Het had zomaar een opdracht kunnen zijn voor de journalist

Elmer Smaling. Hij gooide vanochtend een artikel online aangaande Pro Patria waar de honden geen brood van lusten. Zo zouden wij, de organisatoren personen zijn die we niet zijn, zouden we extreem rechts zijn etc.

Normaliter gaan we niet in op laster, maar deze keer toch een repliek.

Ook omdat onze likers en deelnemers aan de volgende mars recht hebben op duidelijkheid.
Elmer Smaling heeft zijn informatie van Kafka. Een extreem linkse 'onderzoeksgroep'.

Volgens de AIVD een onbetrouwbare bron wegens het verspreiden van valse informatie onder valse namen. (1)
Voor Elmer blijkbaar geen probleem om een artikel op te baseren.
We gaan niet te diep op het artikel in. Mede omdat het vol met laster staat zonder gefundeerde bron.

Wel willen we een en ander recht zetten. Wat wij verklaren is dat Patrick Schouten echt bestaat. En geen alias is van Paul Peters. Sterker nog, wij hebben Peters gevraagd of hij niet wilt komen de volgende mars op de 20ste.

Wij rekenen het hem niet aan wat 14 jaar geleden is gebeurd, maar wij willen de media geen reden geven om ons een stempel op te drukken.

Hij had daar alle begrip voor.

Wij hebben respect voor veel van de acties van het Identitair Verzet, maar Pro Patria komt niet voort uit deze organisatie. (Wie meer wilt lezen over het IdV kan een kijkje nemen op hun Facebookpagina, te vinden via www.Facebook.com/Identitairverzet)

Floris, een van de organisatoren, wordt zaken aangewreven die gewoon niet waar zijn.
Lang verhaal kort: Wij hebben de journalist aangeschreven.
Zijn weerwoord: "Bewijs maar dat het niet waar is."

Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Je bent bij hem blijkbaar schuldig tot dat je jouw onschuld bewezen hebt.

Morgen wordt er aangifte gedaan tegen Elmer en zijn werkgever. Dan mag hij met zijn bewijs over de brug komen.5 van de ruim 200 deelnemers aan de vorige mars waren, naderhand, herkent als een actief radicaal rechts persoon.
Maar om dan een hele mars weg te zetten als 'extreem rechts'...?
Blijkbaar moet het protest in een hokje geplaatst worden. Hopende dat er mensen weg blijven uit angst om niet in een niet politiek correct hokje geplaatst te worden.

Pro Patria is en blijft een verzamelplatform tegen de ISIS aanhang die zich manifesteert op de Nederlandse straten. Niets meer, niets minder.

En al treed de overheid harder op sinds wij de problemen hebben aangekaart, de duizenden aanhangers zijn er nog steeds. De aantallen salafistische moskeeen nemen toe.

Iedereen is bij ons welkom die een protest tegen ISIS wilt laten horen. Ons maakt het niet uit hoe je eruit ziet, wat je aan hebt of hoe je denkt.
Zolang deelnemers zich maar aan de spelregels houden.

Die zijn hier nog eens na te lezen: https://www.facebook.com/events/1459260184360657/En die regels worden gehandhaaft.

Er staan twee sprekers op het programma, er zijn twee bedrijven die gezellig de orde komen bewaren.Verdedig jouw eigen mening en laat die horen!

Tot volgende week, tot de 20ste!

(1) https://www.aivd.nl/publi(...)/jaarverslag-aivd-1/ en dan pagina elf.
pi_144400996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:46 schreef Kanjer het volgende:
Duidelijk verhaal, op naar 20 september!

Ik vind het een erg onduidelijk verhaal, maar als ik het goed begrijp is dit een reactie van Pro Patria op een bepaald artikel wat geplaatst is door ene Elmer Smaling?

Heb je ook linkjes naar beide artikelen?
De opmaak van je posting bevordert de leesbaarheid niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')