abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144206625
Probleem is dus toch groter dan menigeen ons hier wil laten geloven.

http://www.vn.nl/Archief/(...)ver-het-fenomeen.htm
pi_144243816
Niets aan de hand, beregezellige wijk, zegt van Aartsen.

Weer joodse bewoner bedreigt en aangevallen, willen nu een "keppeltjes" demo houden in de schilderswijk.

https://twitter.com/leondejong/status/508266007111430144
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:37:28 #103
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_144244928
Vroeger vroegen we onze ouders hoe het toch mogelijk was dat in de tweede wereldoorlog sommige mensen concentratiekampbeulen werden. Ze wisten het antwoord niet..
Nu vraag je je af hoe mensen die hier zijn opgegroeid en naar school zijn gegaan, en dus de hele geschiedenis moeten hebben meegekregen (inclusief de vraag hoe mensen zover komen kampbeul te worden), zich bij iets als IS aan sluiten. En dan moeten we helaas zeggen: ook wij weten het antwoord niet.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_144249475
Politie belaagd in de schilderswijk, provocatie?

https://twitter.com/regio15/status/508309406103396352
pi_144250052
Die stoute ISIS-aanhang toch ook.
pi_144256822
Geen IS aanhangers die "alleen maar buiten de stad wonen", of ze moeten toevallig allemaal, op hetzelfde moment boodschappen zijn gaan doen bij de AH op de Hoefkade.

De gewone bevolking van de schilderswijk dus, die, volgens sommigen en o.a. van Aartsen alleen maar rust wilden in hun wijk en geen vlieg kwaad deden.

Vliegen niet nee, maar de politie gaat men met vleesmessen achterna.

Dat fabeltje kan ook weer de vuilnisbak in.

DEN HAAG - Tomaten en eieren vlogen door de lucht en een man met een vleesbijl bedreigde agenten.

Het was een explosieve situatie zaterdagmiddag op de Hoefkade in de Schilderswijk toen een grote groep mensen de politie belaagde.
De politie was kort daarvoor gealarmeerd omdat in een supermarkt een man zijn kind mishandelde.

Toen de agenten op straat de zaak met de vader wilde bespreken begon een14-jarige jongen zich zodanig met de zaak te bemoeien, dat hij het werk van de agenten hinderde. 14-jarige aangehouden
De politie sommeerde de jongen te vertrekken.

Toen de jongen dit weigerde werd hij door de agenten aangehouden. De 14-jarige jongen verzette zich hier heftig tegen.

Op beelden is te zien hoe de menigte om de vier agenten heen staat, terwijl twee agenten de jongen op de grond in de houdgreep hebben.
Meer omstanders bemoeiden zich met de situatie en een man met een vleesbijl kwam op de agenten af.

Die trokken uit voorzorg hun dienstwapen. De 36-jarige belager is aangehouden.

Extra agenten werden opgeroepen om de menigte in bedwang te houden. Een derde man is aangehouden vanwege belemmering en opruiing. Er vielen geen gewonden.
pi_144257613
Verrassend :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_144259481
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:28 schreef Kanjer het volgende:
Geen IS aanhangers die "alleen maar buiten de stad wonen", of ze moeten toevallig allemaal, op hetzelfde moment boodschappen zijn gaan doen bij de AH op de Hoefkade.

De gewone bevolking van de schilderswijk dus, die, volgens sommigen en o.a. van Aartsen alleen maar rust wilden in hun wijk en geen vlieg kwaad deden.

Wat is het verband tussen deze twee zinnen? Zijn de gewone schilderwijk-bewoners nou IS-aanhangers volgens jou?

Die Pro Patria provocatie ging volgens jou toch om de ISIS?
pi_144259961
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:26 schreef znarch het volgende:
Verrassend :'(
Niet echt.
pi_144261262
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:01 schreef Kanjer het volgende:
Politie belaagd in de schilderswijk, provocatie?

https://twitter.com/regio15/status/508309406103396352
Nee, gewoon een incidentje. Een verschil van inzicht omtrent het handelen van de Haagse politie. Dat zal Van Aartsen morgen wel beamen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144261640
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 00:47 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, gewoon een incidentje. Een verschil van inzicht omtrent het handelen van de Haagse politie. Dat zal Van Aartsen morgen wel beamen.
Het zou me werkelijk niet verbazen.
pi_144266541
Die mooie Schilderswijk, niets aan de hand daar man! Gezellige volksbuurt. Aldus van Aartsen....
Zonder wrijving geen glans
pi_144267452
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die mooie Schilderswijk, niets aan de hand daar man! Gezellige volksbuurt. Aldus van Aartsen....
Het ging om de ISIS, weet je nog?
pi_144267495
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 12:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat zeggen ze :P
pi_144267533
quote:

[..]

Ach, de link tussen IS(IS) en Schilderswijk is nu eenmaal bijzonder vlot gelegd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144267548
quote:

[..]

Klopt. Een vader was zijn zoon aan het mishandelen omdat hij niet naar Syrie wilde. De politie wilde ingrijpen, maar toen kwam een 14 jarige rekruut stoer doen. Waarna er een ISIS strijder met bijl verscheen. Die fan was van 100% Isis.

Toch ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_144267554
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze :P
Maar dan snap ik niet zo goed waarom ze niet-ISIS-gerelateeerde incidenten posten in dit topic.
pi_144267563
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 12:17 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Klopt. Een vader was zijn zoon aan het mishandelen omdat hij niet naar Syrie wilde. De politie wilde ingrijpen, maar toen kwam een 14 jarige rekruut stoer doen. Waarna er een ISIS strijder met bijl verscheen. Die fan was van 100% Isis.

Toch ?
En hij had zijn bijl bij zich om een onthoofdingsfilmpje te maken? Dan zou het kloppen!
pi_144267589
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 12:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Maar dan snap ik niet zo goed waarom ze niet-ISIS-gerelateeerde incidenten posten in dit topic.
Omdat ze niet zo slim zijn ?
pi_144267593
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 12:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En hij had zijn bijl bij zich om een onthoofdingsfilmpje te maken? Dan zou het kloppen!
Hey - oefenen voor slachtfeest. Ies Halal.
pi_144267632
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 12:18 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Hey - oefenen voor slachtfeest. Ies Halal.
Oh, daar waren die ISIS filmpjes eigenlijk voor bedoeld?
pi_144267656
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 12:20 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Oh, daar waren die ISIS filmpjes eigenlijk voor bedoeld?
Wat dacht jij dan ? Een schaap slachten is best moeilijk; eerst oefenen op een journalist. Liefst uit Amerika of van POWnews. Sambal bij ?
pi_144267696
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 12:22 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan ? Een schaap slachten is best moeilijk; eerst oefenen op een journalist. Liefst uit Amerika of van POWnews. Sambal bij ?
Het was juist andersom. Omdat ze al halal slachten is de stap naar mensen snel gemaakt. Volgens sommige kenners :)
pi_144267713
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:38 schreef Kanjer het volgende:
Probleem is dus toch groter dan menigeen ons hier wil laten geloven.

http://www.vn.nl/Archief/(...)ver-het-fenomeen.htm
Kijk nu eens van wie het komt.
pi_144267761
De westerse propaganda heeft goed werk gedaan zie ik al weer.

:P
pi_144385747
Dat is dan weer wel een mooie demonstratie methode. Ik zeg, doen!

https://twitter.com/FelicityMorse/status/509603471184887808
pi_144387439

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dam-rustig-verlopen/

Kijk, zo kan het ook, gewoon samen tegen dit onrecht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144388244
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]

Had 10 augustus ook gekund.
pi_144388273
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Had 10 augustus ook gekund.
Nee
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144388610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee
Ja.

Sterker, zo ging het ook tot een bepaalde groepering zich ermee ging bemoeien.
pi_144388640
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:29 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja.

Sterker, zo ging het ook tot een bepaalde groepering zich ermee ging bemoeien.
Nee
  woensdag 10 september 2014 @ 14:32:30 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144388722
quote:
[ afbeelding ]

Ligt het aan mij of zit er een klein photoshopsausje overheen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144388763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of zit er een klein photoshopsausje overheen?
Oh, geen idee, het is gewoon een foto uit dat artikel.

Al met al een zeer rustig verlopen anti isis demo met allerlei mensen, alleen niet al teveel, tussen de 200-400.
pi_144388906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee
Jep.
pi_144389214
quote:
Onderzoek naar demonstratie Den Haag

Op zondag 10 augustus 2014 keerde tijdens de demonstratie een grote groep demonstranten zich tegen de politie. In de omgeving van de Hoefkade haalden demonstranten stenen uit het trottoir en gooiden deze naar de politie. Tijdens de aanhouding van één van de stenengooiers werd een politieagent mishandeld. Van de verdachten zijn camerabeelden beschikbaar.

Vragen

(Her-)Kent u één van de verdachten op de camerabeelden? Neemt dan conact op met het rechercheteam dat de demonstratie onderzoekt. Liever anoniem, bel dan met M. 0800-7000. U kunt ook het tipformulier onderaan dit bericht invullen, zodat de recherche contact met u op kan nemen. Anoniem invullen is ook mogelijk. Vermeld in het formulier ook het nummer van de verdachte die u denkt te herkennen.
quote:
Twee stenengooiers Schilderswijk melden zich

Twee verdachten van het gooien van stenen naar de politie tijdens een anti-IS-demonstratie in de Haagse Schilderswijk, hebben zich bij de politie gemeld. Zij deden dat nadat hun foto's openbaar waren gemaakt. Het gaat om Hagenaars van 16 en 20 jaar oud.

De politie zette dinsdag op internet foto's van tien mensen die worden verdacht van het gooien van stenen tijdens de betoging op 10 augustus van de organisatie Pro Patria (voor het vaderland). In de omgeving van de Hoefkade haalden tegendemonstranten stenen uit de stoep en gooiden ze deze naar de betogers en naar de politie.
Agent mishandeld

Tijdens een eerdere aanhouding van een stenengooier werd een politieagent mishandeld. Die dag werden al meerdere arrestaties verricht. De politie plaatste dinsdag camerabeelden op haar website politie.nl om meer verdachten te kunnen oppakken.

Vanwege de rellen en eerdere problemen besloot de gemeente Den Haag dat er voorlopig geen risicovolle demonstraties mogen worden gehouden in woonwijken.
De titel van het onderste artikel is feitelijk onjuist, maar goed om te zien dat er schot in de zaak komt.
Nog 9 nachtjes slapen en dan is het zover.
pi_144389293
Max 200 tops.

"gastarbeid is slavernij" hahaha!

Je ziet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt, geen wonder dat je er niets van hoorde, zelfs de organisatie zal zich doodschamen.

http://nieuws.thepostonli(...)-demonstratie-tegen/
  woensdag 10 september 2014 @ 16:01:18 #137
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_144391133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef Kanjer het volgende:
Max 200 tops.

"gastarbeid is slavernij" hahaha!

Je ziet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt, geen wonder dat je er niets van hoorde, zelfs de organisatie zal zich doodschamen.

http://nieuws.thepostonli(...)-demonstratie-tegen/
Ja, waar slàààààààààt dat nou op die slogan in deze context?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_144391508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ja, waar slàààààààààt dat nou op die slogan in deze context?
Nergens op, wat ook wel duidelijk wordt als je het onderschrift bij de foto leest.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 16:47:03 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144392545
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
is het ook gewoon :Y

maar dat er helemaal niets aan de hand is lijkt me onzin
bron/quote?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144392939
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

is het ook gewoon :Y

maar dat er helemaal niets aan de hand is lijkt me onzin
bron/quote?
Beregezellig, vooral het spelletje "rij een jood van de stoep" schijnt erg populair te zijn, maar "fileer een agent, anders ben je geen vent" is behoorlijk in opkomst.

Weer eens wat anders dan stoepkrijten.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 16:59:19 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144392990
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Beregezellig, vooral het spelletje "rij een jood van de stoep" schijnt erg populair te zijn, maar "fileer een agent, anders ben je geen vent" is behoorlijk in opkomst.

goede grappen dit ^O^
  woensdag 10 september 2014 @ 17:05:13 #142
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_144393149
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Of "wat nou crisis, ga mee naar ISIS!"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 17:07:38 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144393224
ik ga altijd gewoon naar de markt enzo
pi_144393375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:07 schreef sp3c het volgende:
ik ga altijd gewoon naar de markt enzo
Sinds de bamiloempiaboer daar weg is, ben ik er niet meer op de haagsche markt geweest.
pi_144393500
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Of "wat nou crisis, ga mee naar ISIS!"
Zelfs de politie doet mee, die doen kinderkegelen.

Een grote, vrolijke boel.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 17:20:06 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144393622
klinkt verschrikkelijk man

nu durf ik er ook niet meer heen hoor, poepoe nounou
pi_144396355
quote:
[ afbeelding ]

Zo kan het inderdaad ook. Boodschap is duidelijk. Geen provocatie, koffiehuizen niet lastig gevallen, geen vreemde lui in de organisatie.
pi_144396459
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zo kan het inderdaad ook. Boodschap is duidelijk. Geen provocatie, koffiehuizen niet lastig gevallen, geen vreemde lui in de organisatie.
Lopen daar nu moslims? Dat dit kan in Nederland...
pi_144400521
Duidelijk verhaal, op naar 20 september!

Het had zomaar een opdracht kunnen zijn voor de journalist

Elmer Smaling. Hij gooide vanochtend een artikel online aangaande Pro Patria waar de honden geen brood van lusten. Zo zouden wij, de organisatoren personen zijn die we niet zijn, zouden we extreem rechts zijn etc.

Normaliter gaan we niet in op laster, maar deze keer toch een repliek.

Ook omdat onze likers en deelnemers aan de volgende mars recht hebben op duidelijkheid.
Elmer Smaling heeft zijn informatie van Kafka. Een extreem linkse 'onderzoeksgroep'.

Volgens de AIVD een onbetrouwbare bron wegens het verspreiden van valse informatie onder valse namen. (1)
Voor Elmer blijkbaar geen probleem om een artikel op te baseren.
We gaan niet te diep op het artikel in. Mede omdat het vol met laster staat zonder gefundeerde bron.

Wel willen we een en ander recht zetten. Wat wij verklaren is dat Patrick Schouten echt bestaat. En geen alias is van Paul Peters. Sterker nog, wij hebben Peters gevraagd of hij niet wilt komen de volgende mars op de 20ste.

Wij rekenen het hem niet aan wat 14 jaar geleden is gebeurd, maar wij willen de media geen reden geven om ons een stempel op te drukken.

Hij had daar alle begrip voor.

Wij hebben respect voor veel van de acties van het Identitair Verzet, maar Pro Patria komt niet voort uit deze organisatie. (Wie meer wilt lezen over het IdV kan een kijkje nemen op hun Facebookpagina, te vinden via www.Facebook.com/Identitairverzet)

Floris, een van de organisatoren, wordt zaken aangewreven die gewoon niet waar zijn.
Lang verhaal kort: Wij hebben de journalist aangeschreven.
Zijn weerwoord: "Bewijs maar dat het niet waar is."

Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Je bent bij hem blijkbaar schuldig tot dat je jouw onschuld bewezen hebt.

Morgen wordt er aangifte gedaan tegen Elmer en zijn werkgever. Dan mag hij met zijn bewijs over de brug komen.5 van de ruim 200 deelnemers aan de vorige mars waren, naderhand, herkent als een actief radicaal rechts persoon.
Maar om dan een hele mars weg te zetten als 'extreem rechts'...?
Blijkbaar moet het protest in een hokje geplaatst worden. Hopende dat er mensen weg blijven uit angst om niet in een niet politiek correct hokje geplaatst te worden.

Pro Patria is en blijft een verzamelplatform tegen de ISIS aanhang die zich manifesteert op de Nederlandse straten. Niets meer, niets minder.

En al treed de overheid harder op sinds wij de problemen hebben aangekaart, de duizenden aanhangers zijn er nog steeds. De aantallen salafistische moskeeen nemen toe.

Iedereen is bij ons welkom die een protest tegen ISIS wilt laten horen. Ons maakt het niet uit hoe je eruit ziet, wat je aan hebt of hoe je denkt.
Zolang deelnemers zich maar aan de spelregels houden.

Die zijn hier nog eens na te lezen: https://www.facebook.com/events/1459260184360657/En die regels worden gehandhaaft.

Er staan twee sprekers op het programma, er zijn twee bedrijven die gezellig de orde komen bewaren.Verdedig jouw eigen mening en laat die horen!

Tot volgende week, tot de 20ste!

(1) https://www.aivd.nl/publi(...)/jaarverslag-aivd-1/ en dan pagina elf.
pi_144400996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:46 schreef Kanjer het volgende:
Duidelijk verhaal, op naar 20 september!

Ik vind het een erg onduidelijk verhaal, maar als ik het goed begrijp is dit een reactie van Pro Patria op een bepaald artikel wat geplaatst is door ene Elmer Smaling?

Heb je ook linkjes naar beide artikelen?
De opmaak van je posting bevordert de leesbaarheid niet echt.
pi_144401496
http://nieuws.thepostonli(...)ntel-extreem-rechts/

quote:
Hakenkruizen

De leider, Patrick Schouten, heet in werkelijkheid Paul Peters. Hij opereert al jaren onder vele pseudoniemen en was lid van verschillende rechts-extremistische organisaties. Ook werd hij in 2001 veroordeeld voor het vernielen van een joodse begraafplaats in het Brabantse Oosterhout en bekladde hij graven met hakenkruizen.
Dit verhaal is vrij duidelijk over Pro Patria. Is ook in lijn met de eerdere info over Pro Patria.
pi_144401664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef Ceberut het volgende:
http://nieuws.thepostonli(...)ntel-extreem-rechts/

[..]

Dit verhaal is vrij duidelijk over Pro Patria. Is ook in lijn met de eerdere info over Pro Patria.
Dat wist iedereen toch al ? Men vindt alleen dat de relmoslims ter plekke nog lager waren.
pi_144401691
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Dat wist iedereen toch al ? Men vindt alleen dat de relmoslims ter plekke nog lager waren.
Nog lager dan dat tuig is onmogelijk.
pi_144402233
quote:

[..]

Nee, dat nam iedereen kwijlend aan, paste mooi in het straatje.

Geen mens is lager dan de ander, wel is het een feit dat schilderwijkers het nodig vonden om te gaan rellen, niet Pro Patria.

Sinds afgelopen zaterdag kennen we hun onschuldige karakter wel.
pi_144402258
quote:

Dat wist iedereen toch al ?
Dit wist ik nog niet:

quote:
De demonstraties van 10 augustus en 20 september zouden allebei aangevraagd zijn door Floris Groeneveld. Deze circa 26 jaar oude man uit de regio Rotterdam is al jaren actief op het internetforum Stormfront. Daarop laat hij regelmatig zijn sympathie merken voor het nationaal-socialisme. ‘Ik geloof in het nationaal socialisme, maar Adolf was niet de goede uitvoerder ervan’, schrijft Groeneveld op het forum. Op de facebookpagina ‘Nederland mijn Vaderland’ schrijft hij: ‘Het nationaal socialisme heeft meer goeds gebracht dan het liberalisme. ’
bron
pi_144403432
quote:
Paul ter Linden, oud-PVV-raadslid in Den Haag, liep op de demonstratie met een vlag van Israel om zijn nek. ‘Ik werd meteen aangesproken door leden van de ordedienst. Dat het niet de bedoeling was dat ik met een buitenlandse vlag ging lopen. Toen ik ze erop wees dat er ook Koerdische, Assyrische en Vlaamse vlaggen werden gevoerd, werd mij verteld dat ik maar beter mijn mond kon houden.’ Later werd Ter Linden bedreigd door enkele neonazi’s, waarna hij de demonstratie voor gezien hield. Volgens Ter Linden waren de neonazi’s en Paul Peters erg close met elkaar. ‘Ze omhelsden elkaar toen ze elkaar tegenkwamen.'
http://www.omroepwest.nl/(...)e-splintergroepering
pi_144405424
quote:
Vrij duidelijk lijkt me, als zelfs een oud PVV'er zich op zo'n manier uitspreekt.
pi_144406446
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Vrij duidelijk lijkt me, als zelfs een oud PVV'er zich op zo'n manier uitspreekt.
Ach dit zeiden we al de hele tijd... :P
pi_144407039
Gaat druk worden in de schilderswijk op 20 september.

http://www.omroepwest.nl/(...)in-1813-demonstreren
pi_144409709
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ach dit zeiden we al de hele tijd... :P
Het was al vanaf het eerste moment duidelijk inderdaad.
pi_144409744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:07 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het was al vanaf het eerste moment duidelijk inderdaad.
Vind het wel vreemd dat die MDL plek heeft gekregen op Spui plein. Kleine kijk op de facebook en dat was ook duidelijk.
pi_144410025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind het wel vreemd dat die MDL plek heeft gekregen op Spui plein. Kleine kijk op de facebook en dat was ook duidelijk.
Waarom vind je dat vreemd?
pi_144410045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:19 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Waarom vind je dat vreemd?
Omdat toen ik op hun fb keek er een duidelijk isis voorkeur naar voren kwam. Misschien hebben ze het nu veranderd.
pi_144410111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat toen ik op hun fb keek er een duidelijk isis voorkeur naar voren kwam. Misschien hebben ze het nu veranderd.
Heb je een linkje?
pi_144410122
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:23 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
Zal ff kijken of ik em nog kan vinden.
pi_144410162
https://www.facebook.com/likemuslimdefenceleagueholland?fref=ts

Geen idee of die isis shit er nog op staat. Lang geleden dat ik er op keek.
pi_144410369
Ik zie nu dat deze page pas lid is sinds 1 september. Naar mijn weten had die daarvoor ook een page met dezelfde naam. Alleen klaagde hij dat die vaak werd geblokkeerd.
pi_144410484
Zie wel wat rare dingen staan idd. Goed, vergeleken met de Pro Patria gasten zijn het nog steeds lieverdjes en die Pro Partria gasten mochten ook demonstreren.
pi_144410550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:40 schreef Ceberut het volgende:
Zie wel wat rare dingen staan idd. Goed, vergeleken met de Pro Patria gasten zijn het nog steeds lieverdjes en die Pro Partria gasten mochten ook demonstreren.
Nja ik geloof wat van ik toen heb gelezen, de jongen achter deze page een Nederlander is die is bekeerd. Kon verder niet zoveel vinden idd. Al had die geloof ik wel een persoonlijke blog met onder andere uitleg over hoe je het beste homo's kon vermoorden als ik mij goed herinner.

Maar wat ik beter had gevonden als bijvoorbeeld de 'Samen tegen Racisme' Demo. deze plek had gekregen. Kan iedereen zich bij aansluiten en worden geen groepen buiten gesloten. De Pro Patria als zowel de MDL richten zich toch meer op specifiekere groepen naar mijn idee.
pi_144411240
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat het helemaal los gaat tussen de wannabee-nazi,s en de ikverveelmijdusikgajihadistspelen mensjes.
pi_144415750
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat het helemaal los gaat tussen de wannabee-nazi,s en de ikverveelmijdusikgajihadistspelen mensjes.
Nog 9 dagen wachten :P
pi_144415769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nog 9 dagen wachten :P
Want?

Dan is er weer een nieuwe demonstratie?
pi_144415811
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want?

http://www.omroepwest.nl/(...)in-1813-demonstreren
pi_144415813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want?

:Y

De 20-ste....zie ook de pic in de OP.
Dan gaan er iets van 24 verschillende groeperingen demonstreren. Althans....dat zijn ze van plan.
pi_144415844
Waaattt !

De Muslim Defence Leage??? for real? _O- _O- _O-

Whahahah
pi_144415889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:29 schreef theunderdog het volgende:
Waaattt !

De Muslim Defence Leage??? for real? _O- _O- _O-

Whahahah
Die mag naar het Spui. Dat is naast het stadhuis midden in de stad. Er staat ook al een standbeeld van 2 meisjes met een hoofddoek dus :P
pi_144415898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die mag naar het Spui. Dat is naast het stadhuis midden in de stad. Er staat ook al een standbeeld van die 2 meisjes met een hoofddoek dus :P
En de NVU komt ook begrijp ik?
pi_144415936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nja ik geloof dat die nog bezig zijn met een hoger beroep tegen het verbod in de Schilderswijk. Dus geen idee waar die heen mogen.
pi_144415956
De demo tegen racisme mag naar een klein pleintje verderop. Beetje jammer :P
pi_144415963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja ik geloof dat die nog bezig zijn met een hoger beroep tegen het verbod in de Schilderswijk. Dus geen idee waar die heen mogen.
Godverdomme, die moeten wel komen hoor.
pi_144415983
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

pi_144415988
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Godverdomme, die moeten wel komen hoor.
Nja ik denk dat ze zich zeker laten zien op het Spui. Denk dat ze zich bijna allemaal gaan laten zien op het Spui :P
pi_144416002
\
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*O*

White Powah !
pi_144416004
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Iets van een route bekend ?
pi_144416025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja ik denk dat ze zich zeker laten zien op het Spui. Denk dat ze zich bijna allemaal gaan laten zien op het Spui :P
Normaal zou ik nooit de kans kiezen voor de nationaalsocialistische Tokkies, maar in dit geval hoop ik dat er flink wat van die islamitische-relschoppers de tering in worden geslagen.
pi_144416040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Iets van een route bekend ?
Staat nog steeds gepland in de Schilderswijk. Hoger beroep loopt nog zoals je al zei.
Overigens heeft de NVU in het verleden regelmatig met succes demo-verboden aangevochten bij de bestuursrechter.
pi_144416066
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Staat nog steeds gepland in de Schilderswijk. Hoger beroep loopt nog zoals je al zei.
Overigens heeft de NVU in het verleden regelmatig met succes demo-verboden aangevochten bij de bestuursrechter.
Ja dat las ik. Vraag mij af of ze het nu ook gaat lukken.
pi_144416075
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Normaal zou ik nooit de kans kiezen voor de nationaalsocialistische Tokkies, maar in dit geval hoop ik dat er flink wat van die islamitische-relschoppers de tering in worden geslagen.
Nah dit is gewoon dom om die MDL zo'n plek te geven.
pi_144416094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah dit is gewoon dom om die MDL zo'n plek te geven.
Nee joh, is mooi.
pi_144416105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat las ik. Vraag mij af of ze het nu ook gaat lukken.
Ben ook benieuwd. Ze hebben ruimschoots ervaring op dat gebied, dus ik geef ze best wel een kans.
pi_144416121
Eigenlijk zou je ze allemaal op een kluitje naar een afgelegen plek moeten brengen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144416184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:40 schreef theunderdog het volgende:
Eigenlijk zou je ze allemaal op een kluitje naar een afgelegen plek moeten brengen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrr.

Niet allemaal.
pi_144416191
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd. Ze hebben ruimschoots ervaring op dat gebied, dus ik geef ze best wel een kans.
Word een grote tering bende :P
pi_144416270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Word een grote tering bende :P
Zal wel mee gaan vallen denk ik. De meeste van die organisaties kunnen amper een paar honderd mensen op de been brengen en als je die een beetje strategisch uit elkaar houdt, dan zal het vooral bij een hoop geschreeuw blijven.
pi_144416309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zal wel mee gaan vallen denk ik. De meeste van die organisaties kunnen amper een paar honderd mensen op de been brengen en als je die een beetje strategisch uit elkaar houdt, dan zal het vooral bij een hoop geschreeuw blijven.
Ik hoop het :)

Je zei net 24 partijen toch? Heb je een lijst ?
pi_144416341
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Brrr.

Niet allemaal.
Wttn
pi_144416345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik hoop het :)

Je zei net 24 partijen toch? Heb je een lijst ?
Die 24 was wat gechargeerd. ;)
In de OP staat wel een linkje naar een artikel over 7 groeperingen.
pi_144416384
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:49 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Die 24 was wat gechargeerd. ;)
In de OP staat wel een linkje naar een artikel over 7 groeperingen.
Aaah dacht al :P
pi_144416396
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wttn
De positieve partijen niet.
pi_144416420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De positieve partijen niet.