SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Dat icon van je is irri=schattigquote:
Je hebt gelijk, te goedzakkerig terwijl ik een slechtaard benquote:Op donderdag 4 september 2014 12:55 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Dat icon van je is irri=schattig
Ik denk dat je van sprookjes houd
Ik zie een slimme vos die zich verbergtquote:Op donderdag 4 september 2014 18:33 schreef RaXz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, te goedzakkerig terwijl ik een slechtaard ben
Dank je, maar dat is allemaal over gezien hoeveel er in mijn schoenen wordt geschoven, maar ik leg mij er maar bij neer, het komt toch weer uit op mijn woord tegen die van iedereen.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:35 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik zie een slimme vos die zich verbergtDie stiekem verliefd is op een mooi meisje:)
Trouwens mooi liedje! Leuk!quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:42 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Eindelijk een liedje boven 1 miljoen views
Ik heb een hele diverse muzieksmaakquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:43 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Trouwens mooi liedje! Leuk!
Mag ik van jouw een 90s of 00s song? Wel beetje bekendquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik heb een hele diverse muzieksmaak
zoiets?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:52 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Mag ik van jouw een 90s of 00s song? Wel beetje bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |