abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6461243
A.s. morgen (zaterdag) staat Armin van Buuren een 12 uur (!) durende SOLO-set te draaien in <<O>> in Den Haag.

radio538.nl zegt er het volgende over:
quote:
Armin van Buuren gaat op zaterdag 26 oktober proberen een set van 12 uur te draaien in «O» Dance Theatre in Den Haag. Daarmee hoopt hij zijn eigen huidige record-set van negen uur te breken, dat eveneens in «O» plaatsvond. Radio 538 zendt de recordpoging live uit vanaf middernacht tijdens de Partynight.
Ook draait Tiësto vanaf 8 uur bij Van Diepens Dance Dept. op 538 een set van een uur.
Kortom....een trance weekend!!!

[EDIT] - tiepvout

"I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, and three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool..."
pi_6461489
hoeveel «O» 's zijn er dan?
ik dacht dat die in arnhem de enige was
pi_6461512
ahhhhhh yes Ik ga zeker in tunen
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 12:49:58 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6461678
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:36 schreef ZixS het volgende:
hoeveel «O» 's zijn er dan?
ik dacht dat die in arnhem de enige was
Den haag bestaat al langer. Alleen arnhem is er net een jaar
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_6462571
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:39 schreef Trance4Ever het volgende:
ahhhhhh yes Ik ga zeker in tunen
Jij luistert toch zeker geen 538
pi_6478261
Vanavond is het zo ver! My man behind the wheels of steel!
pi_6479791
Nog 25 minuten til Tiesto!

Het begint, het begint, het begint, het begint!

* MarkzMan_X voelt zich net een jong schoolmeisje

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 26-10-2002 20:02]

pi_6480243
Ik hoop dat iemand hem ript en op het Net zet want die 5 uur Marco V set heb ik nog steeds niet
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_6480286
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:07 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik hoop dat iemand hem ript en op het Net zet want die 5 uur Marco V set heb ik nog steeds niet
Nooooooooooooooo

van de 538 site:

quote:
Zaterdagmiddag is voor het pand van Radio 538 in Hilversum door een onbekende de DAT-tape met daarop een exclusieve DJ-set van Tiësto ontvreemd. De dader heeft naar alle waarschijnlijkheid geweten dat een koerier de bewuste tape zou komen brengen voor de uitzending van Van Diepens Dance Departmentop zaterdagavond.
De man heeft bij het hek van Radio 538 staan wachten en aan de koerier gevraagd of hij de set van DJ Tiesto kwam brengen. Onder het valse voorwendsel dat hij de producer van Wessel van Diepen was heeft hij de DAT in ontvangst genomen en is er daarna mee vandoor gegaan.

Het productieteam van Van Diepens Dance Department begon onraad te ruiken toen de set er om vier uur 's middags nog niet was en nam contact op met het koeriersbedrijf. Het bedrijf meldde dat ze zending al afgeleverd was en dat de producer aan wie het gericht was er ook voor had getekend. Eerder deze week is de auto van de bewuste producer opengebroken. Het vermoeden bestaat dat de dader er langer op uit is om de bewuste tape van DJ Tiësto in handen te krijgen. Radio 538 is inmiddels een onderzoek gestart naar het uitlekken van de komst van de koerier en de vreemde man die voor de zending heeft getekend.

pi_6480300
geen tiesto
pi_6480333
Moet tijs nou die hele set opnieuw mixen, want die dader krijgen ze dus niet te pakken denk ik
pi_6480352
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:12 schreef Trance4Ever het volgende:
geen tiesto
Gelukkig gaat Armin de dag redden.

Maar blaggh.. dan moet ik zonnodig uit . 'k Hoop maar dat iemand die set ript.

edit: maar jemig: een DAT-tape, dat dat nog bestaat. In dat geval is er idd maar 1 opname van

zaterdag 26 oktober 2002 @ 20:23:17 #13
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6480414
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:16 schreef MarkzMan_X het volgende:

edit: maar jemig: een DAT-tape, dat dat nog bestaat. In dat geval is er idd maar 1 opname van

Jij bent dus nog nooit in een professionele studio geweest... DAT is nooit doorgebroken in de huiskamer, maar in geluidsstudio's wordt het des te meer gebruikt.

Trouwens wel een erg lame actie van die gozer die die tape heeft gejat

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6480429
dan moet je echt een die-hard tiesto fan zijn Met een betje gluk ript hij hem en zet hem op het net
pi_6480440
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:23 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Jij bent dus nog nooit in een professionele studio geweest... DAT is nooit doorgebroken in de huiskamer, maar in geluidsstudio's wordt het des te meer gebruikt.

Doe 's even niet zo boos.

Maareh, klopt - ik ben nooit in een profi-studio geweest.

zaterdag 26 oktober 2002 @ 20:26:03 #16
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6480442
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:24 schreef Trance4Ever het volgende:
dan moet je echt een die-hard tiesto fan zijn Met een betje gluk ript hij hem en zet hem op het net
Ik kan dat geen fan mee noemen. Dat is meer 'geobsedeerd zijn van...'.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 20:27:14 #17
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6480453
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:25 schreef MarkzMan_X het volgende:

Doe 's even niet zo boos.

Maareh, klopt - ik ben nooit in een profi-studio geweest.

Grin!... Trouwens, op marktplaats staan er nog genoeg te koop
pi_6480463
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:27 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Grin!... Trouwens, op marktplaats staan er nog genoeg te koop

Studios? of DATapes?
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 20:30:48 #19
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6480476
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:28 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Studios? of DATapes?

Beide... en ook nog genoeg DAT Recorders.

Hm, dat op 538 is duidelijk geen set van Tiësto. Ze hadden natuurlijk een oude set van hem uit kunnen zenden (hoewel wat ze nu uitzenden ook best aardig is).

pi_6480496
Dj Cyber is wel aardig hoor
pi_6480514
Hebben jullie gister toevallig op MTV de compilatie van TE Thialf '02 gezien?

Allemensen wat moest ik huilen van het lachen toen Johan Gielen en z'n wederhelft Sven Maes "live" gingen spelen.

zaterdag 26 oktober 2002 @ 20:36:39 #22
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6480522
Volgende week dus 2 uur Tiësto. Nu heb ik niet gehoord of hij daar nu live was, of dat het weer een DATje wordt...
pi_6480690
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:35 schreef MarkzMan_X het volgende:

Allemensen wat moest ik huilen van het lachen toen Johan Gielen en z'n wederhelft Sven Maes "live" gingen spelen.

Nee, ik was uit.

Ik heb het voor de 2de keer gemist

pi_6480734
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:54 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

Nee, ik was uit.

Ik heb het voor de 1ste 2de keer gemist

De vorige keer ging de uitzending niet door ivm technische storing.
Maar ik weet niet of je die bezwete kop van Talla2XLC wel vrijwillig wil zien
pi_6480758
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:35 schreef MarkzMan_X het volgende:

Ja, ik heb 't gezien, en ik vond het echt een genante vertoning zeg. Ik bedoel, als je bij Yorin ofzo gaat optreden als top40-zangerersje dan weet je gewoon dat 50% playbackt. Maar een Live-optreden op een groot trance-feest, en dan af en toe een paar knopjes indrukken op een groot mengpaneel, en met je handen op een keyboard slaan alsof je een motorosch gestoord kind van 5 bent, en dan net doen alsof je onwijs uit je dak gaat... tja, dan ben je toch wel een superkneus.

Svenson en Gielen

pief paf poef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')