I know maar je was wel heel erg snel met de reactiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef thom_05 het volgende:
Als men iets wil kopen, vaak wil die zien wat hij of zij koopt.
Hahaha ach maakt niet uit ze komen nog wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef cropolite het volgende:
[..]
I know maar je was wel heel erg snel met de reactieWerk pc staat het helaas niet toe om afbeeldingen op te slaan....
Thanks! Komt zeker goed morgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:32 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Hahaha ach maakt niet uit ze komen nog wel.
Trouwens als het goed is heb je een mooi motor.
Begrijp ik het nou goed dat een eventuele koper niet langs mag komen om even te kijken, eventueel een proefrit maken, etc?quote:
Het lijkt me soberzo lastig motorrijden als je blind bent!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:17 schreef jroz het volgende:
Ik zou in ieder geval nooit blind ¤ 2400,- neer leggen.
Beetje blinde gaat die uitdaging aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het lijkt me soberzo lastig motorrijden als je blind bent!!!!!
Is dit serieus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:17 schreef jroz het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat een eventuele koper niet langs mag komen om even te kijken, eventueel een proefrit maken, etc?
Ik zou in ieder geval nooit blind (dus met alleen gegevens uit een forum op internet) ¤ 2400,- neer leggen.
Die is ook wat duurder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef cropolite het volgende:
Nope dat is hem niet, Hoewel die wel heel vet is! Foto's staan! Met gratis poes op de motor op de middelste foto!
Bedankt, maar daarvoor gaat ze niet wegquote:Op maandag 1 september 2014 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is ook wat duurder.
Doe een bod van 1500 Euro.
Het is de gewoonte op Fok! om laag te beginnen.quote:Op maandag 1 september 2014 02:07 schreef cropolite het volgende:
[..]
Bedankt, maar daarvoor gaat ze niet weg
Dat was me opgevallen. Maar het gaat al sneller dan op een ander forumquote:Op maandag 1 september 2014 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is de gewoonte op Fok! om laag te beginnen.
Absoluut poesjes en motoren samen doen het hem, hoewel niet inbegrepen helaas... Kan wel een mooie hema canvas van de foto maken voor de koperquote:Op maandag 1 september 2014 14:02 schreef weertenaar het volgende:
gratis poes...dat maakt het wel interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |