abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144006319
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef selen het volgende:
Kijk toch eens om je heen! De meeste mensen die verslaafd zijn aan drugs, alcohol of seks zijn meestal mensen die lakse ouders hebben. Die ongelovig zijn en geen normen en waarden hebben.
Inderdaad. Net zoals die homo's.
Ligt allemaal aan de opvoeding.
pi_144006329
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Happen :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Je bent gewoon dom.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:41:34 #153
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_144006337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Je bent gewoon dom.
ok
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:41:41 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_144006343
quote:

[..]

Ja maar, wie zegt dat ze daar niet blij mee 'zal zijn'? Ik denk juist dat ze me dankbaar zal zijn, dat ik haar beschermd heb van al die immorele praktijken.

Kijk toch eens om je heen! De meeste mensen die verslaafd zijn aan drugs, alcohol of seks zijn meestal mensen die lakse ouders hebben. Die ongelovig zijn en geen normen en waarden hebben.

Als jij geen respect hebt voor Allah, waarom dan wel voor mensen?
mja... Ik zie dat niet zo eigenlijk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_144006349
quote:

[..]

Ja maar, wie zegt dat ze daar niet blij mee 'zal zijn'? Ik denk juist dat ze me dankbaar zal zijn, dat ik haar beschermd heb van al die immorele praktijken.

Allah kan mijn reet likken, lekker hoor. :s)
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:41:58 #156
45833 crew  Fogel
pi_144006357
quote:

[..]

Misschien wel omdat mensen bewijsbaar bestaan in tegenstelling tot de eerstgenoemde.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_144006397
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:41 schreef Fogel het volgende:

[..]

Misschien wel omdat mensen bewijsbaar bestaan in tegenstelling tot de eerstgenoemde.
Jij gelooft dus in alles wat je 'ziet'?
pi_144006419
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:43 schreef selen het volgende:

[..]

Jij gelooft in een boek zonder enige bewijs? :{
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:44:39 #159
45833 crew  Fogel
pi_144006467
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:43 schreef selen het volgende:

[..]

En jij doet een wetenschappelijke studie?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_144006491
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:44 schreef Fogel het volgende:

[..]

En jij doet een wetenschappelijke studie?
Twee of drie tegelijkertijd zelfs als we haar mogen geloven.
  Milf zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:45:48 #161
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144006524
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:35 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Mensen proberen jouw dochter te redden van opvoeding van iemand die een gestoorde kijk op de wereld heeft.
waarvan de opvoeding/cultuur uit een ander werelddeel niet aansluit aan de Nederlandse samenleving. Jouw dochter zal zien dat haar leeftijdgenootjes leuke dingen doen en dat zij niet mee mag doen "van jou". Want zo ziet zij dat. Van jou. En jij mag dan later denken dat zij gehoorzaam is en een vroom moslima, maar veel van deze meisjes leiden een dubbelleven waarvan de ouders niets weten. En ondertussen weet jij totaal niet wat er in je dochter omgaat.
Is dat wat je wilt of heb je liever een dochter die alles met je bespreekt zodat je een mama kan en mag zijn en dat zij ook van Allah houdt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144006578
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik doe mijn best om het te begrijpen, maar wat gaat dat oog (en van wie) wat zien?

Ze zei zelf eerder dat het ging om alles bedekken. Prima. Dan trekt haar dochter iets aan waarmee ze zich bedekt. Ma blij, kind blij. Want ik heb medelijden met dat kind wanneer ze niet mee mag doen.

Overigens zie ik op het strand moslima's met hun kinderen op het strand. En die kindje mogen wel zwemmen.
Niet iedere Moslim is hetzelfde. Net zoiets als al die christelijke stromingen. Ze zijn allemaal softer of harder in de leer.
Het gaat er haar wsl ook om dat het oog van haar dochter al die 'halfnaakte' jongens ziet.
Je zult daar om lachen. Maar vergeet niet dat gemengd zwemmen (gymmen zelfs) in NL 40 jaar geleden ook not done was. Hell, je weet zelf ook wel dat christelijke/reformatorische scholen ook niet gemengd zwemmen. Er zijn zelfs scholen die meisjes in een broek naar huis stuurden, niet zo lang geleden.
Ik begrijp dat mensen het daar niet mee eens zijn, maar dat is wel de situatie in NL, met haar bijzonder onderwijs. Waarom TS gebashed moeten worden als Moslim, terwijl ze met dezelfde issues aankomt als waar gereformeerden mee te maken hebben, ontgaat mij.
Voor TS is het jammer dat Islamitische scholen het zo slecht doen. Want wat ze vraagt is niet anders dan de praktijk op gereformeerde scholen.

Maar terug komend op TS: past dit onderwijs wel bij je dochter? Klinkt alsof de school niet aansluit op jullie opvoedsituatie.
Make my day!
pi_144006690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jij gelooft in een boek zonder enige bewijs? :{
Waarom leef jij? Waarom ben je niet een dier maar een mens?
Wat is liefde, dat zie je toch ook niet?
pi_144006698
quote:

[..]

Asjeblieft zeg. Wat heeft dat er nu weer mee te maken.

Ik zie het vooral als een kind bewust klein houden en belemmeren in de sociale ontwikkeling.
pi_144006741
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef selen het volgende:

[..]

Waarom leef jij?
Omdat ik ben geboren? :?
quote:
Waarom ben je niet een dier maar een mens?
Evolutie. :)
quote:
Een chemische reactie, zoals alle emoties.

En dat heeft dan BMW en Geneeskunde gestudeerd. :')!
pi_144006742
quote:

[..]

:')
pi_144006777
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:30 schreef selen het volgende:

[..]

Ja en dus? Waarom dan verplicht gemengd zwemmen?
Omdat kinderen in NL leren om op gelijkwaardige en niet-krampachtige manier met exemplaren van het andere geslacht om te gaan :s)
pi_144006796
quote:

[..]

Volgens mij laten jouw geloofsgenoten in het midden-oosten toch iets heel anders zien als het daarover gaat. Het volgen van de islamitische leer is zeker geen garantie voor fatosenlijk gedrag, tenmisnte tenzij je kruisigen en onthoofden als onfatsoenlijk ziet...

En ik ben dan wel ongelovig, maar mijn kinderen zijn prima opgevoed. Kinderen hebben liefde, aandacht en wijsheid nodig. Strenge regels van boze goden uit een oud boek kweken angst en daar gaan mensen maar raar van doen.
Whatever...
pi_144006871
Is dit niet gewoon een troll :')
pi_144006882
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
En dat heeft dan BMW en Geneeskunde gestudeerd. :')!
Geef maar op :P
pi_144006926
quote:

[..]

Je kunt ook zonder godsdienst, vanuit humanistisch standpunt, een mooi en goed mens worden.
Daar heb je geen Allah voor nodig.
Make my day!
pi_144006967
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef nikky het volgende:

[..]

waarvan de opvoeding/cultuur uit een ander werelddeel niet aansluit aan de Nederlandse samenleving. Jouw dochter zal zien dat haar leeftijdgenootjes leuke dingen doen en dat zij niet mee mag doen "van jou". Want zo ziet zij dat. Van jou. En jij mag dan later denken dat zij gehoorzaam is en een vroom moslima, maar veel van deze meisjes leiden een dubbelleven waarvan de ouders niets weten. En ondertussen weet jij totaal niet wat er in je dochter omgaat.
Is dat wat je wilt of heb je liever een dochter die alles met je bespreekt zodat je een mama kan en mag zijn en dat zij ook van Allah houdt.
Bedankt voor reactie, ik begrijp wat je bedoelt. Maar wat is leuk? Ik ben zelf natuurlijk ook verantwoordelijk voor mijn dochter, (geestelijke) gezondheid, opvoeding en ontwikkeling. Daarom neem ik maatregelen, omdat ik het beste voor haar wil.
pi_144006976
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:52 schreef CrashO het volgende:

[..]

Geef maar op :P
[ afbeelding ]
_O-
pi_144007025
quote:
Uhm, Urk?

quote:
Omdat mensen wel bestaan :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')