Ik zou d'r huisarrest geven tot ze 20 is. Dan zit je wel goed!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef selen het volgende:
[..]
Ik zou liever willen dat mijn dochter voor altijd op het rechte pad blijft. In plaats van dat ze voor het huwelijk zwanger raakt, zichzelf dood zuipt, vergift wordt met drugs etc, immorele praktijken etc. etc.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]_________!
Het enige recht wat jij hebt onder het nom van godsdienstvrijheid is niet met de trein gaan omdat tegen je geloof in gaat.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef selen het volgende:
[..]
Wat denk je toch weer primitief, echt iets voor jou. Geloof, (morele) normen & waarden, mentaliteit zijn daarom ook verre termen voor jou.
"Van iemand, die de morele normen niet in acht neemt, kunnen wij niet verwachten, dat hij een geestelijk hoogstaand mens zou zijn. Wij bedoelen met de morele normen niet de omgangsvormen, maar de innerlijke beschaving en innerlijke vorming, die de mens in staat stelt om de sublieme en edele eigenschappen te tonen." Is4/a
Oh my goshquote:
Ik geloof in het vliegende spaghetti monster. Ik ga eisen dat iedereen in een coupe verplicht een vergiet op zijn hoofd moet.quote:
Gewoon opsluiten in de kelder en dan snel uithuwelijk zodra ze haar eerste periode heeft gehad. Het liefst aan een vent van 30+ die haar in de keuken houdt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zou d'r huisarrest geven tot ze 20 is. Dan zit je wel goed!
Godsamme zeg. We leven hier in Nederland, daar kun je kinderen ook gewoon netjes opvoeden, normen en waarden meegeven. Het meerendeel groeit namelijk gewoon met een gezond verstand op. Als jij haar met alles gaat tegen werken, denk je dan niet dat ze zich JUIST tegen je af gaat zetten?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:30 schreef nikky het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in Duitsland woon he
Geweldig dat je denkt dat ik TS ga onthouden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:30 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Geweldig dat je 2 jaar hapt op een troll die moslims probeert belachelijk te maken.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geweldig dat je denkt dat ik TS ga onthouden.
Gozer, ga je moeder na-apen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:31 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Altijd weer die assumpties van jou, je bent echt een malle jongen he
en dat gebeurt allemaal wel als ze gemengd zwemles krijgt? Damn, mijn dochter is nu al voor het leven verpest...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef selen het volgende:
[..]
Ik zou liever willen dat mijn dochter voor altijd op het rechte pad blijft. In plaats van dat ze voor het huwelijk zwanger raakt, zichzelf dood zuipt, vergift wordt met drugs etc, immorele praktijken etc. etc.
We bashen niet de islam. We bashen aantoonbaar slechte dingen voor kinderen. Of die (idiote) zaken opgedrongen worden door de Islam, het Christendom of gekke Henkie de buurman is niet relevant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:32 schreef selen het volgende:
Ik had deze reacties helemaal niet verwacht, eigenlijk begrijp ik ook niet waarom jullie allemaal reageren. Dit is toch ouder(s) rubriek? Ipv mij advies geven, gaan jullie gelijk de islam bashen, het kan toch ook niet anders
We gaven je advies, het advies was om je dochter gewoon te laten zwemmen met de rest. Dat jij vervolgens met een bord voor je kop gaat reageren is niet ons probleem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:32 schreef selen het volgende:
Ik had deze reacties helemaal niet verwacht, eigenlijk begrijp ik ook niet waarom jullie allemaal reageren. Dit is toch ouder(s) rubriek? Ipv mij advies geven, gaan jullie gelijk de islam bashen, het kan toch ook niet anders
....
Ik denk dat als jij duidelijk kunt maken dat je dochter al zwemdiploma's heeft, je veel sterker in de discussie staat met de directeur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:32 schreef selen het volgende:
....
Ik doe mijn best om het te begrijpen, maar wat gaat dat oog (en van wie) wat zien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef agter het volgende:
[..]
Wat het oog ziet, kan niet ongedaan gemaakt worden. Denk ik zo, TS lezend.
Als jij jouw kind zo strak wilt houden ook wat betreft religie, kan dat je later zwaar gaan opbreken. Jouw kind zal de eerste niet zijn die haar kont tegen de krib gaat gooien en niet blij gaat zijn met de strenge keuzes die jij voor haar gemaakt hebt. Wat daarvan de uitwerking gaat zijn... Tijd zal dat leren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef selen het volgende:
[..]
Mensen proberen jouw dochter te redden van opvoeding van iemand die een gestoorde kijk op de wereld heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:32 schreef selen het volgende:
....
Ja maar, wie zegt dat ze daar niet blij mee 'zal zijn'? Ik denk juist dat ze me dankbaar zal zijn, dat ik haar beschermd heb van al die immorele praktijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als jij jouw kind zo strak wilt houden ook wat betreft religie, kan dat je later zwaar gaan opbreken. Jouw kind zal de eerste niet zijn die haar kont tegen de krib gaat gooien en niet blij gaat zijn met de strenge keuzes die jij voor haar gemaakt hebt. Wat daarvan de uitwerking gaat zijn... Tijd zal dat leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |