ja, BDSM is ook een belangrijk onderwerp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef selen het volgende:
[..]
Jawel, mijn buurvrouw heeft zelfs een klacht ingediend hierover (haar zoon gaat naar groep 8), omdat de 'meester' dit soort onderwerpen ging bespreken in de klas.
Krijg nu al de zenuwen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want vanaf groep 6 was er aanvullend schoolzwemmen. Je kunt maar beter goed voorbereid zijn.
Oh, daar zou ik ook moeite mee hebben. Belachelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef selen het volgende:
[..]
Jawel, mijn buurvrouw heeft zelfs een klacht ingediend hierover (haar zoon gaat naar groep 8), omdat de 'meester' dit soort onderwerpen ging bespreken in de klas.
Hoe ziekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wij moesten tijdens seksuele voorlichting allemaal een banaan in een niet zo rijpe meloen met maar een heel klein gaatje duwen. Zo leerden we dat anale seks echt wel wat anders was, want voor gewone vaginale seks ging de banaan in een heel rijpe galiameloen met een groter gaatje. In groep 5 was dit.
neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef selen het volgende:
[..]
Ik zie het zwemmen als een element dat niet past binnen datgene wat ik goed acht voor mijn dochter, namelijk het bieden van een
Scharen de dag ervoor zodat het er makkelijk in gaat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want vanaf groep 6 was er aanvullend schoolzwemmen. Je kunt maar beter goed voorbereid zijn.
Nee, die schaarslag probeerden we juist af te lerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scharen de dag ervoor zodat het er makkelijk in gaat?
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag dan weer wel van Allah? Progressieve gozer hoor.
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jouw dochter een keer verzuipt.
Nou nou. .. Het meiske kan hier toch niets aan doen? Ik vind dit een nare uitspraak. ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jouw dochter een keer verzuipt.
Komt toch aardig vaak voor in de islamitische wereld? Lekker je vliesje heelhouden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:10 schreef selen het volgende:
[..]
Dat wel, maar liever niet over anale seks en andere immorele praktijken.
Je bent heel hard op weg om er juist voor te zorgen dat jouw dochter de verkeerde kant opgaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef selen het volgende:
[..]
Ik zou liever willen dat mijn dochter voor altijd op het rechte pad blijft. In plaats van dat ze voor het huwelijk zwanger raakt, zichzelf dood zuipt, vergift wordt met drugs etc, immorele praktijken etc. etc.
Ik heb hier speciaal voor gevraagd, ze hebben gezegd dat ze hiermee rekening zouden houden en dat is ook zo gebeurd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Tijdens het bodypainten stond ik toch echt met minstens 4 mannelijke medestudenten![]()
Je hebt nooit een werkgroep met enkel vrouwen, toch wel minstens 1 man.
Bij PKO idem dito, en de lessen waar het voorgedaan werd en er een man zich uit moest kleden hoe heb je dit dan gedaan? Het lokaal uitgelopen?
Als ik verder was gegaan met de opleiding, ja. Maar geneeskunde was dus daarom niets voor mij , ik heb mijn leven ook best wel veranderd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef CrashO het volgende:
En als aanvulling op Rezania.
Weiger jij ook mannelijke patienten te behandelen? En medicijnen te geven gemaakt van porcine (varken) zoals Heparine?
Wanneer ga je eens in op mijn moslimazwemkledij?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:22 schreef selen het volgende:
Maar jongens, waar gaat dit over? Dit is echt off topic
Da's te concreet en een oplossing, daar gaan trolls nooit op in, dat zou je toch onderhand wel een keer door moeten hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens in op mijn moslimazwemkledij?
Kleding is niet het enige ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens in op mijn moslimazwemkledij?
Shhht, laatmenouevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's te concreet en een oplossing, daar gaan trolls nooit op in, dat zou je toch onderhand wel een keer door moeten hebben
Wat nog meer dan?quote:
Kwam deze van ts nog tegenquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef selen het volgende:
Ik vind dat er aparte ruimtes moeten komen voor man en vrouw in het openbaar vervoer. Zo moet er in een bus/train/tram etc. extra voorzieningen zijn waardoor mannen en vrouwen gescheiden kunnen zitten.
Ik wil geen anderhalf uur neus aan neus staan reizen met (een) vreemde man(nen)!
OK.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef selen het volgende:
[..]
1. Ja Ik heb zelf in het verleden zwemles gehad, niet gemengd alleen voor vrouwen.
2. Ja die zijn er wel, bijvoorbeeld varkensvlees mogen moslims niet eten. School houdt hier helaas niet altijd rekening mee. Seksuele voorlichting (voor groep 7/8, )En nog een aantal punten,die wil ik liever nu niet benoemen.
3. Alleen het gezicht hoeft niet bedekt te zijn, de rest wel.
4. Dit is een spoedgeval, je mag hier geen keuzes maken en daarnaast is dat ook niet relevant.
Meiden van 4 jaar en ouder worden spontaan zwanger en een slet als ze in hetzelfde water als jongens zwemmen, wist je dat niet?quote:
Ohhhh, het is die doos.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef selen het volgende:
[..]
Dat kan mij niets schelen, dan maar een geringe efficiëntie. Ik heb als burger het recht op godsdienstvrijheid, en daarom is Nederland verplicht om deze ruimte te bieden. Op deze manier wil ik niet verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |