Dus drinken de new kids datquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Schultenbrau is Aldi toch? Volgens mij is dat een prima pils, maar ik heb er dan ook totaal geen verstand van.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Aldi-pils komt als beste koop uit test Test-Aankoop (sept 2011)
Tsja
Wie heeft dit uit z'n strot gekregen?quote:Enige nadeel is dat dit bier enkel in halve liters te verkrijgen is.
piet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef CafeRoker het volgende:
Ja, schultenbrau, of iets anders uit die prijsklasse. Ik vind het ook wel goed te doen maar daar staat tegenover dat ik ook wel wat andere dingen opsmikkel waar Piet me eigenhandig voor zou fileren. Dus ik ga maar even niet te sterk van m'n eigen mening uit.
Ik denk dat die zijn naam eer aan zou doen als hij hier in de koelkast zou kijken. Met name de aanwezige bierworst zou hem treurig stemmen.quote:
schultenbrau?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Schultenbrau is Aldi toch? Volgens mij is dat een prima pils, maar ik heb er dan ook totaal geen verstand van.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:27 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik denk dat die zijn naam eer aan zou doen als hij hier in de koelkast zou kijken. Met name de aanwezige bierworst zou hem treurig stemmen.
Piet is een pretentieuze zeikerd die sowieso geen verstand van bier heeft. Het enige waar ie altijd mee komt is 'Jever'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is er een andere piet dan? Piet is een cul begrip
Dat is neppe Becksquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
In duitsland hebben ze zelfs plastic flesjes
[ afbeelding ]
Kan wel, maar Becks heeft ook 'Gold'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:42 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het komt uit belgie volgens het etiket.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |