SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
[ Bericht 5% gewijzigd door Jorwol op 30-08-2014 21:07:37 ]![]()
Wat een kuthgoal
Knap afgemaakt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Higler..altijd genieten.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jorwolwat een kaap.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja ik had ook Kick'n Chicken, precies zelfde combo genomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Chicken supreme was![]()
Alleen Kick'n Chicken >>>>> Chicken stips
Via zo'n coupon hoefde ik maar 10,94 te betalen.
Zonder de coupon is het ¤3,61 duurderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja ik had ook Kick'n Chicken, precies zelfde combo genomen.
Via zo'n coupon hoefde ik maar 10,94 te betalen.
Maar was wel lekker idd![]()
![]()
Netjes van AZ wel om gelijk weer terug te scoren. Kijk nu via de stream van firstrow, het prettige is: Er is geen commentaar. Niet iemand die zegt dat er een goal gemaakt wordt, terwijl ik zie dat er een goal gemaakt wordt. Alleen stadiongeluiden![]()
![]()
Nee juist niet, wedstrijden totaal dominerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Glibberen op de counter?
Mijn CR7 team is af. Ben benieuwd hoe hij speeltalleen tis nu niet zo druk voorin dus is het makkelijker om een gaatje in de verdediging te vinden
En cr7![]()
![]()
Ik kan zo woedend worden als ik op goal schiet en de bal raakt een medespeler die buitenspel staatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee juist niet, wedstrijden totaal dominerenalleen tis nu niet zo druk voorin dus is het makkelijker om een gaatje in de verdediging te vinden
En cr7![]()
![]()
![]()
Miranda 1-0Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Schijt irritant en ik heb ook vaak met afstand schoten dat je tegen iemand op schietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan zo woedend worden als ik op goal schiet en de bal raakt een medespeler die buitenspel staat![]()
![]()
Verhoeven erin bij Utrecht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ronaldo kopen voor 6.9M of toch even paar dagen wachten tot hij een miljoen goedkoper is?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ruiter zware blessure zo te zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of een miljoen duurder...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Ronaldo kopen voor 6.9M of toch even paar dagen wachten tot hij een miljoen goedkoper is?![]()
Sowieso heb ik vaak last van buitenspel in de omschakeling. Zou dat via custom tactics te verhelpen zijn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schijt irritant en ik heb ook vaak met afstand schoten dat je tegen iemand op schiet![]()
1-0 NainggolanHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
IF Radja bohhhhhhhhhhhhhh
En SiF MirandaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar dan kun je veel moeilijker op de counter spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso heb ik vaak last van buitenspel in de omschakeling. Zou dat via custom tactics te verhelpen zijn?
EDIT: en opbouwen werkt in FUT toch lang niet zo goed als snel omschakelijkenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Countervoetbal leidt tot vaak buitenspel ja. Hoe trager je opbouw, hoe minder vaak buitenspel doorgaans. Al zijn lange dribbels wel weer gevaarlijk, want dan gaan die kneuzen idd voor je voeten lopen en blokken ze je eigen schoten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nooit echt het idee dat dat wat veranderd binnen het team net als met die chem kaartjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso heb ik vaak last van buitenspel in de omschakeling. Zou dat via custom tactics te verhelpen zijn?
Misschien minder l1 + pass gebruiken? Ik weet niet of je dat doet overigens, maar zou kunnen![]()
OMG Heerenveen
Hala Madrid !
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je veel moeilijker op de counter spelen
EDIT: en opbouwen werkt in FUT toch lang niet zo goed als snel omschakelijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fatima zei ook ; Zometeen direct na de uitzending .quote:Hala Madrid !
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fatima zij ook ; Zometeen direct na de uitzending .
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speel m meestal laag in op de spitsen, en dan als de camera de spits in het visier krijgt, dan zie ik al aan zijn loopbeweging dat hij weer eens uit buitenspelpositie terugkomt. En dan een seconde later klinkt inderdaad het fluitje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt het idee dat dat wat veranderd binnen het team net als met die chem kaartjes
Misschien minder l1 + pass gebruiken? Ik weet niet of je dat doet overigens, maar zou kunnen![]()
Autocorrectiequote:Wrm ''zij'' weet ik ook niet
Hala Madrid !
Verhoeven snel uit zijn doel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*vizierquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel m meestal laag in op de spitsen, en dan als de camera de spits in het visier krijgt, dan zie ik al aan zijn loopbeweging dat hij weer eens uit buitenspelpositie terugkomt. En dan een seconde later klinkt inderdaad het fluitje.
Dit soort shit heb je vaak als je bij een lage pass 1 mannetje overslaat. Dan verwacht die spits hem niet en staat hij nog te slapen in buitenspel. Irritant is dat ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oja, vizier, haha. Het is weekend he, dan is alles minder scherpquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*vizier
Dit soort shit heb je vaak als je bij een lage pass 1 mannetje overslaat. Dan verwacht die spits hem niet en staat hij nog te slapen in buitenspel. Irritant is dat ja.![]()
![]()
Dat vizier heb je dan juist nodigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oja, vizier, haha. Het is weekend he, dan is alles minder scherp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fiorentina speelt zo slecht,ongelooflijk.Hala Madrid !
Echt matig vandaag ja. Missen Cuadrado (en Rossi, maar die is altijd blessa) ook wel heel erg, maar dat mag geen excuus zijn voor ditquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef BDIL het volgende:
Fiorentina speelt zo slecht,ongelooflijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog steeds ook met MessiGOD? Hoe duur is hij eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel m meestal laag in op de spitsen, en dan als de camera de spits in het visier krijgt, dan zie ik al aan zijn loopbeweging dat hij weer eens uit buitenspelpositie terugkomt. En dan een seconde later klinkt inderdaad het fluitje.![]()
Verhoeven verkleint zijn doel altijd wel goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb Messi op CAM. Meestal overkomt het Benzema. Heb Messi vervangen voor groene 97 Messi. 7.9 Miljoen stond ie er op, terwijl hij de hele dag al voor meer dan 9 miljoen gaat. Nu 9.5 miljoen de goedkoopste BIN. Kon m niet laten lopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog steeds ook met MessiGOD? Hoe duur is hij eigenlijk?![]()
![]()
CAM: Leroy Fer - QPR - 76 > 78 (1 Assist and MOTM in a 1-0 Home Win (SAT)
Al zijn Ramires en Schneiderlin al BPL zekerheidjes
In ieder geval veel meer dan LerraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is toch amper te linkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
CAM: Leroy Fer - QPR - 76 > 78 (1 Assist and MOTM in a 1-0 Home Win (SAT)
[ afbeelding ]alleen taarabt kan er wat van.
In een nl team kan het natuurlijk wel prima![]()
![]()
Ohja da's waar ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is toch amper te linkenalleen taarabt kan er wat van.
In een nl team kan het natuurlijk wel prima
Naja in mijn NL team kan ik hem wel gebruiken dan, in mijn main team idd niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reus staat er ook bij..als CAM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij schoot gewoon uit stans de kruising inquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh als die er komt verkoop ik de tots en koop ik diequote:Zet hem in game wel eens spits in 352 en dan is reus echt
![]()
![]()
Mooie prijs al zegt het wel een hoop dat een Messi voor die prijs te krijgen valt als je het vergelijkt met CR7quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb Messi op CAM. Meestal overkomt het Benzema. Heb Messi vervangen voor groene 97 Messi. 7.9 Miljoen stond ie er op, terwijl hij de hele dag al voor meer dan 9 miljoen gaat. Nu 9.5 miljoen de goedkoopste BIN. Kon m niet laten lopen![]()
Die wordt > 15 miljoen. Helaas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bohhh als die er komt verkoop ik de tots en koop ik dieZet hem in game wel eens spits in 352 en dan is reus echt
![]()
Ik vind het best een grappig baasjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooie prijs al zegt het wel een hoop dat een Messi voor die prijs te krijgen valt als je het vergelijkt met CR7![]()
![]()
Laten ze eerst die kaart maar eens uitbrengen. Dan krijgt hij wel een prominent plekje in een nieuw elftal uiteraardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neejohrobben st is toch ook minder dan de tots
![]()
![]()
Ging vandaag een keer kijken naar ST Robben en toen zag ik een BIN va 1.615 en toen weer verkocht voor 1.900quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neejohrobben st is toch ook minder dan de tots
. Puur toeval
Zou op zich wel ST Robben willen, maar dan moeten er weer spelers omheen die ik niet leuk vind![]()
Vind je de bundesliga niks?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging vandaag een keer kijken naar ST Robben en toen zag ik een BIN va 1.615 en toen weer verkocht voor 1.900. Puur toeval
Zou op zich wel ST Robben willen, maar dan moeten er weer spelers omheen die ik niet leuk vind![]()
![]()
Ik vond het op ST niks die gozer. Als CAM echter wel, daar heeft hij een stuk meer ruimte. Als de tegenstander hem als ST dusdanig dekt dat hij iets met rechts moet doen, dan staat er gewoon een heel zwak kereltje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging vandaag een keer kijken naar ST Robben en toen zag ik een BIN va 1.615 en toen weer verkocht voor 1.900. Puur toeval
Als je twee teams afwisselt is het wel heel saai om 2x dezelfde opstelling te hebben ben ik achter gekomen![]()
![]()
Ik houd niet zo van 1 league teams en wie moet je dan op rechts zetten?quote:
Op zich valt er wat te bedenken. Ribery links en MOTM Kroos CM en dan is rechts vrij.
Misschien de volgende keer.
![]()
Reus > riberyquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van 1 league teams en wie moet je dan op rechts zetten?
Op zich valt er wat te bedenken. Ribery links en MOTM Kroos CM en dan is rechts vrij.
Misschien de volgende keer.
maar in 442 hoef je dan inderdaad geen bundesliga te doen
![]()
Ik speel 433(2) en ik heb ook liever Reus, maar dan moet ik op rechts ook iemand van Bundes hebben. Anders heeft Robben maar 6 chemquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Reus > riberymaar in 442 hoef je dan inderdaad geen bundesliga te doen
![]()
En sowieso robben als lone striker lijkt mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel 433(2) en ik heb ook liever Reus, maar dan moet ik op rechts ook iemand van Bundes hebben. Anders heeft Robben maar 6 chem![]()
![]()
IF KuthAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mij lijkt ie best goed met zijn high/low, dribbling en pees. Maar goed, nu heb ik er "nee maar" staanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En sowieso robben als lone striker lijkt me![]()
Gervinho
Hala Madrid !
Bijna FiorentinaHala Madrid !
Als je team woensdag haalt (wss niet) kan je SIF Payet gebruikenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:09 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Team 148029 en nog steeds sexy![]()
Dit team staat op het to make lijstjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Als je team woensdag haalt (wss niet) kan je SIF Payet gebruikenvraag is alleen wanneer
Wat heeft payet btw gedaan dan?![]()
CAM: Dimitri Payet - Marseille - 80 > 81 > 82 (2 Goals in a 4-0 Win (FRI)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit team staat op het to make lijstjevraag is alleen wanneer
Wat heeft payet btw gedaan dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oeehh nicequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CAM: Dimitri Payet - Marseille - 80 > 81 > 82 (2 Goals in a 4-0 Win (FRI)de if is al echt een hele grote baas
![]()
![]()
Even wat nieuwe FUT accounts aanmaken.
nuttigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Even wat nieuwe FUT accounts aanmaken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom? Je krijgt daar toch geen extra packs op want dan zou het account voor mei aangemaakt moeten zijn volgens mij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Even wat nieuwe FUT accounts aanmaken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daily gifts jwz.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hebben jullie ook dat je meer kwijt kan in je tradepile? Ik kan max 100, maar ik kan er meer dan 100 items in zetten en dan blijft 'ie gewoon op 99 hangen.![]()
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom? Je krijgt daar toch geen extra packs op want dan zou het account voor mei aangemaakt moeten zijn volgens mij.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is volgens mij al een keer aangegeven door EA bij een van de vorige edities.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo is het altijd. En tegenwoordig ook een minimum aantal wedstrijden geloof ik. Was eerst niet. Door al die vieze kk gieren die 20 accounts aan gingen maken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf is er met de prijs van tots reus gebeurd danhad hem een paar dagen terug voor 2,5 mil en nu is de laagste bin 4,1 mil bin
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar was dat voor 16 augustus, maar je kon nog wel op de web app en daily gifts krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo is het altijd. En tegenwoordig ook een minimum aantal wedstrijden geloof ik. Was eerst niet. Door al die vieze kk gieren die 20 accounts aan gingen maken.
Wanneer gaan die daily gifts in?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat voor 16 augustus, maar je kon nog wel op de web app en daily gifts krijgen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Maar geen loyalty packs enzo. En untradeable shit alleen. Met die daily gifts heb je dan misschien 5k in 2 weken als je geluk hebt...jeuj. Dat is de moeite toch niet waard joh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat voor 16 augustus, maar je kon nog wel op de web app en daily gifts krijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had TIF Ibra voor 10.9quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:26 schreef rolls-reus het volgende:
Toefjes had 98 messi voor 9 miljoen toch?is nu ook 14,7
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nja, in de eerste paar dagen zijn alle kleine beetjes welkom.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar geen loyalty packs enzo. En untradeable shit alleen. Met die daily gifts heb je dan misschien 5k in 2 weken als je geluk hebt...jeuj. Dat is de moeite toch niet waard joh.En ik hoef gelukkig niet allemaal emails aan te maken. Die had ik nog van een paar FIFA's terug. Alleen even aanmelden op PSN en 1x inloggen op FUT. Zo gepiept.
Tegelijk met de web app, en dat is altijd een week of 10 dagen eerder dan de release.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wanneer gaan die daily gifts in?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tegelijk met de web app, en dat is altijd een week of 10 dagen eerder dan de release.
Ik had altijd 4 accounts, maar 2 daarvan zijn geblokkeerd ofzo.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kut glitchers, ik heb maar 7Mquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voor 3.8, maar dat was voor die glitch
Denk het niet, je moet gewoon ieder jaar een keer inloggen op FUT zodat het account geactiveerd wordt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx
Ik had altijd 4 accounts, maar 2 daarvan zijn geblokkeerd ofzo.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gemiste kans chefquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voor 3.8, maar dat was voor die glitch
Dat is Maver al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de armste hier denk ikOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geloof dat ik toentertijd op die accounts emails van origin had ontvangen oidquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk het niet, je moet gewoon ieder jaar een keer inloggen op FUT zodat het account geactiveerd wordt.
Anyways, als je fifa 15 preordered krijg je 15 packs?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Verspreid over 15 weken zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Geloof dat ik toentertijd op die accounts emails van origin had ontvangen oid
Anyways, als je fifa 15 preordered krijg je 15 packs?
Pelle eigenlijk 2 maar er werd er 1 onterecht afgekeurdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Janmaat en Pelle allebei een doelpunt.![]()
![]()
Dat zou wel skeer zijn. bij die 40 packs die je krijgt bij de ultimate edition staat dat wel expliciet vermeld; bij de 15 staat daar verder niks overquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Pelle eigenlijk 2 maar er werd er 1 onterecht afgekeurdgodver.
Er zijn geruchten dat Guidetti waarschijnlijk toch gaat tekenen.. :/
O op Rijnmond ook een huurspeler van arsenal gelinkt: Chuba Akpom?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zou wel lekker zijn dan, 15 packs meteen op het begin. Dan heb je er tenminste wat aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat zou wel skeer zijn. bij die 40 packs die je krijgt bij de ultimate edition staat dat wel expliciet vermeld; bij de 15 staat daar verder niks over
IF Uth zekerheidjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Guidettiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]godver.
Er zijn geruchten dat Guidetti waarschijnlijk toch gaat tekenen.. :/
Vilhena erachter op 10, jizz![]()
Zal wel niet want:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn dan, 15 packs meteen op het begin. Dan heb je er tenminste wat aan.
1. te mooi om waar te zijn
2. EA
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Waar lees je datquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]godver.
Er zijn geruchten dat Guidetti waarschijnlijk toch gaat tekenen.. :/![]()
![]()
Te Vredequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Guidetti
Vilhena erachter op 10, jizz
Immers erachter op 10, jizzhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Gewoon PES gaan halen en Master League spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zal wel niet want:
1. te mooi om waar te zijn
2. EA
Die heb ik op scorito in mijn teamquote:
90 pace Boetius, Manu en Basacikoglu erbij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Te Vrede
Immers erachter op 10, jizz
Jizz voor de overige 17 clubs jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Te Vrede
Immers erachter op 10, jizz![]()
![]()
geojen workratesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Twitter maar ook veel over die Chuba Akpom?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
20 pace mathijsen erachterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
90 pace Boetius, Manu en Basacikoglu erbij.![]()
![]()
Ik heb vandaag echt tering weinig punten denk ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heb ik op scorito in mijn teamDeze ronde telt niet mee als ik vorige week een hogere score had toch?
![]()
quote:
IF Nainggolan moet ook binnen zijn. goal en assist + clean sheet als verdedigende mid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
97 Messi, en voor 7.9 miljoen. Was het maar zo'n feest zeg. Al is de 10 miljoen nu ook mooi.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:26 schreef rolls-reus het volgende:
Toefjes had 98 messi voor 9 miljoen toch?is nu ook 14,7
![]()
Geen idee .. Timmy is onze scorito admin.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt tering weinig punten denk ikDeze ronde telt niet mee als ik vorige week een hogere score had toch?
Heb er vandaag eigenlijk weinig over gelezen, alleen weer gezien dat Dost niet eens bij de selectie van Wolfsburg zatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Twitter maar ook veel over die Chuba Akpom?![]()
![]()
![]()
Deze is ook best goed mogelijk. Hopen dat Zwolle en Vlaargod er zin in hebben morgen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Vorige week waren mijn Hagenezen goud waard, nu halen ze niks binnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee .. Timmy is onze scorito admin.Hmm, ik zie het somber voor je inquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best goed mogelijk. Hopen dat Zwolle en Vlaargod er zin in hebben morgen.![]()
Ik zie Liverpool niet winnen bij Spurs eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best goed mogelijk. Hopen dat Zwolle en Vlaargod er zin in hebben morgen.![]()
Ohquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
97 Messi, en voor 7.9 miljoen. Was het maar zo'n feest zeg. Al is de 10 miljoen nu ook mooi.zin in een potje?
![]()
Haten op Liverpoolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zie Liverpool niet winnen bij Spurs eerlijk gezegd![]()
Is inderdaad een lastige maar zeker niet onmogelijk. Vind Liverpool best sterk dit jaar.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Enerverend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:51 schreef gazhims3lv het volgende:
Even de platenspeler aanslingeren bohhh![]()
Ook Arsenal nu bezig met Remy schijnbaar. Willen ook zijn clausule lichten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vossen naar Boro
Wat een schijt transfer. Maar hij gaat eindelijk naar het buitenland hoor. Nog op huurbasis ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silver eredivisie teampje gemaakt op nieuwe account met Bakkali en Boetius op de vleugels en Zeefuik als spits.
Nou, bedankt dat je me 70 minuten het gevoel hebt gegeven alsof ik een hond was die achter een tennisbal aan moest rennenOp het eind ging het wel iets beter. Geen eretreffer. Goed gespeeld weer hoor
![]()
![]()
He kut, nu hebben ze al pees, hoeven ze Panic Wildschut niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Vossen naar Boro
Wat een schijt transfer. Maar hij gaat eindelijk naar het buitenland hoor. Nog op huurbasis ook![]()
![]()
De laatste dan. Ik invite je zo. Even sanitairen en drinken pakken!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:13 schreef rolls-reus het volgende:
Rematch toef? Speel ik met mn fitness team![]()
Wilden ze hem serieus halen dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
He kut, nu hebben ze al pees, hoeven ze Panic Wildschut niet meer![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef Toefjes het volgende:
Nou, bedankt dat je me 70 minuten het gevoel hebt gegeven alsof ik een hond was die achter een tennisbal aan moest rennenOp het eind ging het wel iets beter. Geen eretreffer. Goed gespeeld weer hoor
![]()
sorry
die 2-0 was wel de ultieme gallery play ook met een lobje over je keepert
![]()
![]()
Fitness teamquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
sorry
die 2-0 was wel de ultieme gallery play ook met een lobje over je keepert
![]()
![]()
Geen idee. Maar volgens Vonk hadden ze interesse.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wilden ze hem serieus halen dan?![]()
Match of the dayAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut voor je sjanotwitter:BasvVeenendaal twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 23:13:44Daley Sinkgraven bevestigt voor onze camera dat #Ajax zich bij zijn zaakwaarnemer heeft gemeld. reageer retweet
![]()
Meteen Chelsea. Ik pak ook even mijn fapsok erbij voor deze samenvatting.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is echt konkodom als ie 2 jaar op de bank gaat zitten in Amsterdam terwijl hij hier gegarandeerd kan spelen op zijn positie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:21 schreef wieisboos het volgende:
Kut voor je sjanotwitter:BasvVeenendaal twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 23:13:44Daley Sinkgraven bevestigt voor onze camera dat #Ajax zich bij zijn zaakwaarnemer heeft gemeld. reageer retweet
![]()
lol die handsbal van Howard had ik helemaal gemist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is sowieso beter dan Seranoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij is echt konkodom als ie 2 jaar op de bank gaat zitten in Amsterdam terwijl hij hier gegarandeerd kan spelen op zijn positie.![]()
Concurreren met Viergever..poeh poehquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij is echt konkodom als ie 2 jaar op de bank gaat zitten in Amsterdam terwijl hij hier gegarandeerd kan spelen op zijn positie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij deze kopbal heeft de lat een blauwe plek opgelopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
lol die handsbal van Howard had ik helemaal gemist![]()
0-2 en een rode kaart voor de keeper binnen 5 minutenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
lol die handsbal van Howard had ik helemaal gemist. Zou wel hard zijn geweest, maar het was er echt dik voor
![]()
Nee. Serero gaat morgen een IF binnenhalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is sowieso beter dan Serano![]()
0 kansquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Serero gaat morgen een IF binnenhalen.![]()
Inb4 ds2quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is sowieso beter dan Serano
E: veels te laat..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo jammer dat die van MIrallas er niet in ging. Geniale aanval was datquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
Verdediging van Chelsea echt slecht voor wat het normaal is
Die laatste van Chelsea was ook lekker hoor, ondanks die debiele blunder van BesicAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als dat gebeurt krijg je een miljoen coins van mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Serero gaat morgen een IF binnenhalen.![]()
![]()
Ik ben een verdrietig man. Maar ik had wel mooi 10 schoten en 5 op doelquote:Lekker ingeschoten trouwens die eerste pingel
![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef Rijst het volgende:
Lekker voor Chelsea dat ze nu weer een spits hebben die kan scoren.
Haha Torres pas 4 goals na 39 games![]()
Weet nog dat Dreetje ooit zei dat het niet aan Torres lag maar aan Chelsea![]()
![]()
Bizar was datquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een verdrietig man. Maar ik had wel mooi 10 schoten en 5 op doelLekker ingeschoten trouwens die eerste pingel
2 penals in 5 ingame minuten, en je zat twee keer in de goede hoek maar toch gingen ze er alletwee in
![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Concurreren met Viergever..poeh poeh![]()
Ja, heb dit ook nog nooit meegemaakt. Dan denk je dat je leuk mee doet, want 2-1, en dan opeens 4-1. Dan zakt de moed je wel in de spreekwoordelijke schoenen zeg, hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bizar was dat2 penals in 5 ingame minuten, en je zat twee keer in de goede hoek maar toch gingen ze er alletwee in
![]()
Het was toen ook een heel andere team. Ze spelen nu lekker offensief. Fabregas is ook een goede aanwinst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja.
Haha Torres pas 4 goals na 39 games![]()
Weet nog dat Dreetje ooit zei dat het niet aan Torres lag maar aan Chelsea
Maarja Torres kan er idd gewoon niks meer van. Zonde.![]()
Zeg Timmy_Turner, wat als ik een speler in mijn scorito team heb die nu nog een transfer krijgt? Je mag niet meer wisselen toch?![]()
Veel te veel leuke IFs nuquote:
Narsingh, Jovetic, Ramires (mogelijk), Lamela, Depay, Eliseu en Douglas bijvoorbeeld ook![]()
jawelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Freire het volgende:
Zeg Timmy_Turner, wat als ik een speler in mijn scorito team heb die nu nog een transfer krijgt? Je mag niet meer wisselen toch?heb blind er net uitgehaald
![]()
Het leuke bij Lamela is er wel een beetje af na vorige FUTquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Veel te veel leuke IFs nu
Narsingh, Jovetic, Ramires (mogelijk), Lamela, Depay, Eliseu en Douglas bijvoorbeeld ook![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
5* weak foot jongeuhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als Falcao naar Real gaat kunnen we wel stoppen met fut
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Benz>Falcao op FIFAquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
als Falcao naar Real gaat kunnen we wel stoppen met fut![]()
Amrabat weer terug naar Malaga voor een jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Damn die longshot van Lerra op de lat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
HAHA KEIHARDE KONTSEX!?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
HAHA JIJ rEAGEERT DUS BEN JIJ NE HOMOFILOOO!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hahaha Lindgen mooi ice bucket challenge filmpje
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nou moet je hem posten ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:46 schreef poker4lifee het volgende:
hahaha Lindgen mooi ice bucket challenge filmpje![]()
Hij gooit zeker een emmer vol bevroren jizz over z'n hoofd?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:46 schreef poker4lifee het volgende:
hahaha Lindgen mooi ice bucket challenge filmpjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, hij stopt alle bevroren jizz in z'n reet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij gooit zeker een emmer vol bevroren jizz over z'n hoofd?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nauwelijks een challenge voor hem dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, hij stopt alle bevroren jizz in z'n reet.![]()
Jizzpopsicle dildoquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, hij stopt alle bevroren jizz in z'n reet.klinkt wel als een lindgren speeltje.
haha, thanks. Was niet echt van plan om mezelf nat te gooien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:46 schreef poker4lifee het volgende:
hahaha Lindgen mooi ice bucket challenge filmpje
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
gwn doneren en analyseren van dat nominatie filmpje waar die gast een klein emmertje gebruikt voor een heel groot lichaam en die opnieuw nomineren dat ie het goed moet doen.quote:
en voor de mensen die hem nat verwachtten; filmpje van de roadtrip? van 'm in 't water laten zien![]()
filmpje leuker dan mn slechte analyse.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij gooit zeker een emmer vol bevroren jizz over z'n hoofd?ik had een triangel voor maver gekocht, zal wel vragen of hij hem daarna naar jullie kan sturen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, hij stopt alle bevroren jizz in z'n reet.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha, thanks. Was niet echt van plan om mezelf nat te gooien.
Ok Mo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gwn doneren en analyseren van dat nominatie filmpje waar die gast een klein emmertje gebruikt voor een heel groot lichaam en die opnieuw nomineren dat ie het goed moet doen.
en voor de mensen die hem nat verwachtten; filmpje van de roadtrip? van 'm in 't water laten zien![]()
filmpje leuker dan mn slechte analyse.
[..]
[..]
ik had een triangel voor maver gekocht, zal wel vragen of hij hem daarna naar jullie kan sturen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik zal jou eens als een triangel gebruiken..quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gwn doneren en analyseren van dat nominatie filmpje waar die gast een klein emmertje gebruikt voor een heel groot lichaam en die opnieuw nomineren dat ie het goed moet doen.
filmpje leuker dan mn slechte analyse.
[..]
[..]
ik had een triangel voor maver gekocht, zal wel vragen of hij hem daarna naar jullie kan sturen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ok -knip-.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Lindgren. op 31-08-2014 00:57:25 (dreig DM in m'n inbox) ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Met je 45 centimeter lange zwarte anaconda op z'n rug slaan. *ding ding*quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal jou eens als een triangel gebruiken..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jij snapt me, broeder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met je 45 centimeter lange zwarte anaconda op z'n rug slaan. *ding ding*
En jij met je besneden sucuk op z'n voorhoofd
Bohhhh wat zal dat genieten zijn voor hem. Twee dikke lullen met flinke aders tegelijk tegen z'n lichaam aan knallen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij snapt me, broeder.
En jij met je besneden sucuk op z'n voorhoofdOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Lekker gemarineerd worden met een Nederturkse jizz cocktail.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bohhhh wat zal dat genieten zijn voor hem. Twee dikke lullen met flinke aders tegelijk tegen z'n lichaam aan knallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vervolgens afmaken met een flinke klodder jizz.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker gemarineerd worden met een Nederturkse jizz cocktail.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
P4L nadat we klaar met hem zijn:quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vervolgens afmaken met een flinke klodder jizz.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
P4L nadat we klaar met hem zijn:
[ afbeelding ]![]()
TR GEMACHT!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Even quoten voor het nageslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n straal.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ps4 voor 360 bij bartsmit webshop, alleen vandaag.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is gewoon yoghurt hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Triangel bij de blokker voor 3,99, alleen vandaag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 voor 360 bij bartsmit webshop, alleen vandaag.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
prima ruilquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 voor 360 bij bartsmit webshop, alleen vandaag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
yup. vooral voor ene Tim86.quote:dm je adres maar en de blokker linkquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Triangel bij de blokker voor 3,99, alleen vandaag.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
not badquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 voor 360 bij bartsmit webshop, alleen vandaag.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dreetje zou willen dat hij mijn wortel had. Gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
maver post niet meer sinds we het hadden over een triangel voor 'm he Trapz. Zou hij er uit angst zelf 1 gekocht hebben en er nu verslaafd aan zijn?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
komen ze mijn 360 dan ophalen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup. vooral voor ene Tim86.
[..]
dm je adres maar en de blokker linkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:11 schreef poker4lifee het volgende:
maver post niet meer sinds we het hadden over een triangel voor 'm he Trapz. Zou hij er uit angst zelf 1 gekocht hebben en er nu verslaafd aan zijn?
Ik denk dat hij ipv traden nu lekker triangel solos aan het maken is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zie hem al op het triangel forum vragen welke kant hij het beste kan rakenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ipv traden nu lekker triangel solos aan het maken is.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En met welke stok hij het beste kan slaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie hem al op het triangel forum vragen welke kant hij het beste kan rakenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zit waarschijnlijk met zn leutertje op dat ding te spelen de hele dag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En met welke stok hij het beste kan slaan.![]()
Ik denk dat Maver er pas net achter is gekomen dat hij hem niet kan eten.
Hala Madrid !
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ipv traden nu lekker triangel solos aan het maken is.![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Wat een talent.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maver die helemaal loesoe gaat.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gvdquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Nog 2 nachtwedstrijden gedaan. 5-7 verloren, daarna 6-4 gewonnen. Tim gaat denk ik een grapje maken over een beslissende set. Sloeg in elk geval helemaal nergens op![]()
![]()
skkltjequote:Op zondag 31 augustus 2014 03:39 schreef Toefjes het volgende:
Nog 2 nachtwedstrijden gedaan. 5-7 verloren, daarna 6-4 gewonnen. Tim gaat denk ik een grapje maken over een beslissende set. Sloeg in elk geval helemaal nergens op![]()
Is toch US Open nu? Dus nog zeker 2 sets.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:39 schreef Toefjes het volgende:
Nog 2 nachtwedstrijden gedaan. 5-7 verloren, daarna 6-4 gewonnen. Tim gaat denk ik een grapje maken over een beslissende set. Sloeg in elk geval helemaal nergens opHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Van geel nu bij de tafel van Keesheeft hij zo 14 uur voor het sluiten van de transfermarkt niets beters te doen?
![]()
![]()
Hey Rijst heb je ook Loempia?quote:haha ja nou inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch US Open nu? Dus nog zeker 2 sets.Misschien koopt hij Kees.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:41 schreef rolls-reus het volgende:
Van geel nu bij de tafel van Keesheeft hij zo 14 uur voor het sluiten van de transfermarkt niets beters te doen?
Zo. Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Zou niet weten wat met Te Vrede als waardige vervanger van Pelle en een hele solide verdediging.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:41 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Ajax heeft fucking veel spelers met 80+ potential dit jaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar ga ik mee beginnen met Fifa 15.El Ghazi Kishna Muric Zivkovic Klaassen Veltman Cillessen Bazoer Andersen Milik Riedewald
![]()
nice nice kom maar op met fifa 15!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax heeft fucking veel spelers met 80+ potential dit jaarEl Ghazi Kishna Muric Zivkovic Klaassen Veltman Cillessen Bazoer Andersen Milik Riedewald
![]()
Met de FIFA 13 career mode? Handig..quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar ga ik mee beginnen met Fifa 15.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Guardado start als CDMtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 31-08-2014 om 11:29:47Opstelling #PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Guardado, Maher; Narsingh, De Jong, Depay #psvvit reageer retweet
![]()
Bij jullie mag er ook wel wat bij gr gr uit frquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:41 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij jullie mag er ook wel wat bij gr gr uit fr
Wij hebben genoeg spelersquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij jullie mag er ook wel wat bij gr gr uit fralleen te weinig met kwaliteit
![]()
Gefeliciteerd nog met de overwinningWas helemaal terecht
![]()
Thanks. Kerels voor ons (Utrecht supporters) waren helemaal blij toen Ruijter eraf moestquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg spelersalleen te weinig met kwaliteit
![]()
Gefeliciteerd nog met de overwinningWas helemaal terecht
Is dat normaal?
![]()
![]()
Heb Luuk to score. Moet nou wel eens gebeuren!quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:30 schreef ThadCastle het volgende:
Guardado start als CDMtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 31-08-2014 om 11:29:47Opstelling #PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Guardado, Maher; Narsingh, De Jong, Depay #psvvit reageer retweet
![]()
Haha wat mij betreft nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thanks. Kerels voor ons (Utrecht supporters) waren helemaal blij toen Ruijter eraf moestIs dat normaal?
maar het gemiddelde IQ van mensen die op een wedstrijd van Utrecht afkomt is lager dan het IQ van maver, en dat zegt wat
![]()
![]()
Wel gezellige kerels verder hoor, alleen er zaten wat lui bij ons in het vak ze onnodig te provoceren dus op een gegeven moment kwam er wat onrustquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha wat mij betreft nietmaar het gemiddelde IQ van mensen die op een wedstrijd van Utrecht afkomt is lager dan het IQ van maver, en dat zegt wat
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel gezellige kerels verder hoor, alleen er zaten wat lui bij ons in het vak ze onnodig te provoceren dus op een gegeven moment kwam er wat onrustach het is altijd mooi dat er fans van verschillende clubs in hetzelfde vak zitten en dat het goed gaat
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: