dat wil ik wel ik heb auto en scooter dus kan zowiezo 1 iemand mee rijden en waar gaan we heen eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:16 schreef Spongeboss het volgende:
Ga met mij en roadtrip mee op tocht?
Geen idee ik laat roadtrip altijd rijden en ga gewoon shotgun naast hem zitten. Zie wel waar ik eindig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:17 schreef r0dawa het volgende:
[..]
dat wil ik wel ik heb auto en scooter dus kan zowiezo 1 iemand mee rijden en waar gaan we heen eigenlijk
vanwaar vertrekken wijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen idee ik laat roadtrip altijd rijden en ga gewoon shotgun naast hem zitten. Zie wel waar ik eindig.
Feun jij als dertiger nog weleens dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je ouder wordt ga je minder feunen, dat is gewoon zo. Maar soms moet je er tijd voor vrij maken.
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Feun jij als dertiger nog weleens dan?
Deze boy weet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef .sfinx het volgende:
Feunen is voor straattuig, eckte zetten die chillings
Wat wil je.. dan heb je ook veel minder haar..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je ouder wordt ga je minder feunen, dat is gewoon zo.
dit dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deze boy weet.
Laatst nog met chick gechilld, was best relaxt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |