abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 september 2014 @ 10:54:22 #251
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144382409
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Wel afdingen dan he? Blijkbaar krijgen ze m niet verkocht. Maar het was ook wel een beetje een grote bak he? Logisch dat er dan een prijskaartje aan hangt..

[..]

Ik weet het :') Ik gebruik balken van 69x33x270 mm en die zijn *slik* zelfs na prijsvergelijken nog 5,50 per stuk :X Laat staan als je bredere nodig hebt.. dan is het helemaal onbetaalbaar volgens mij.
Prijskaartje aan de auto a-la, dat was vooraf ingecalculeerd, maar ik rij al 9 maanden rond in een auto die niet in orde is en we zitten een beetje in een deadlock situatie met de dealer. Ik heb geen zin om het nog eens een half jaar door te laten gaan en kies dan maar voor verlies en koop een auto terug waarvan ik 100% zeker weet hoe daarmee om is gegaan en hoe het onderdhoud daarvan is.
Uiteraard moet er flink wat van de prijs af...

Over de balken: ik moet 5.75m overspannen. Die maat hebben ze geeneens :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144382415
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Prijskaartje aan de auto a-la, dat was vooraf ingecalculeerd, maar ik rij al 9 maanden rond in een auto die niet in orde is en we zitten een beetje in een deadlock situatie met de dealer. Ik heb geen zin om het nog eens een half jaar door te laten gaan en kies dan maar voor verlies en koop een auto terug waarvan ik 100% zeker weet hoe daarmee om is gegaan en hoe het onderdhoud daarvan is.
Uiteraard moet er flink wat van de prijs af...
Krijg je bij de dealer wel terug wat je er voor betaald hebt?
  woensdag 10 september 2014 @ 10:56:30 #253
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144382463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Krijg je bij de dealer wel terug wat je er voor betaald hebt?