abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 september 2014 @ 10:54:22 #251
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144382409
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Wel afdingen dan he? Blijkbaar krijgen ze m niet verkocht. Maar het was ook wel een beetje een grote bak he? Logisch dat er dan een prijskaartje aan hangt..

[..]

Ik weet het :') Ik gebruik balken van 69x33x270 mm en die zijn *slik* zelfs na prijsvergelijken nog 5,50 per stuk :X Laat staan als je bredere nodig hebt.. dan is het helemaal onbetaalbaar volgens mij.
Prijskaartje aan de auto a-la, dat was vooraf ingecalculeerd, maar ik rij al 9 maanden rond in een auto die niet in orde is en we zitten een beetje in een deadlock situatie met de dealer. Ik heb geen zin om het nog eens een half jaar door te laten gaan en kies dan maar voor verlies en koop een auto terug waarvan ik 100% zeker weet hoe daarmee om is gegaan en hoe het onderdhoud daarvan is.
Uiteraard moet er flink wat van de prijs af...

Over de balken: ik moet 5.75m overspannen. Die maat hebben ze geeneens :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144382415
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Prijskaartje aan de auto a-la, dat was vooraf ingecalculeerd, maar ik rij al 9 maanden rond in een auto die niet in orde is en we zitten een beetje in een deadlock situatie met de dealer. Ik heb geen zin om het nog eens een half jaar door te laten gaan en kies dan maar voor verlies en koop een auto terug waarvan ik 100% zeker weet hoe daarmee om is gegaan en hoe het onderdhoud daarvan is.
Uiteraard moet er flink wat van de prijs af...
Krijg je bij de dealer wel terug wat je er voor betaald hebt?
  woensdag 10 september 2014 @ 10:56:30 #253
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144382463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Krijg je bij de dealer wel terug wat je er voor betaald hebt?
De afspraak was (is) dat zij op zoek gingen naar een auto zoals ik die voor ogen had, en dat ik daarop mijn huidige auto voor de aankoopwaarde weer in zou ruilen. Het probleem is echter niet dat er geen auto's beschikbaar zijn, maar dat hij ze niet van een concurrerende dealer mag aankopen.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!fotograaf woensdag 10 september 2014 @ 10:56:30 #254
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_144382464
Moguh saam :)

Zijn nog mensen met een 500px account die een awesome account willen/hebben? Ik heb gisteren een code gekregen voor 25% korting op zo een account. Ik ga er waarschijnlijk toch niets mee doen, ben momenteel actief op Flickr, dus deze kan wat mij betreft naar iemand die er wel wat aan heeft.

Stuur maar een DM-etje bij interesse :) Hoef er niets voor terug :)

quote:
This discount applies to one year of an Awesome account. It may be applied to a new or an existing 500px account.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:57:40 #255
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144382498
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Ronhui het volgende:
Moguh saam :)

Zijn nog mensen met een 500px account die een awesome account willen/hebben? Ik heb gisteren een code gekregen voor 25% korting op zo een account. Ik ga er waarschijnlijk toch niets mee doen, ben momenteel actief op Flickr, dus deze kan wat mij betreft naar iemand die er wel wat aan heeft.

Stuur maar een DM-etje bij interesse :) Hoef er niets voor terug :)

[..]

Nice... jammer dat ik zelfs met mijn Flickr account momenteel niet veel doe :(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144382626
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef Merlijn het volgende:

[..]

De afspraak was (is) dat zij op zoek gingen naar een auto zoals ik die voor ogen had, en dat ik daarop mijn huidige auto voor de aankoopwaarde weer in zou ruilen. Het probleem is echter niet dat er geen auto's beschikbaar zijn, maar dat hij ze niet van een concurrerende dealer mag aankopen.
Dat is niet jouw probleem. Ik neem aan dat je al wel even hebt geinformeerd bij een jurist wat je rechten zijn? :)
  woensdag 10 september 2014 @ 11:05:42 #257
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144382706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:02 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is niet jouw probleem. Ik neem aan dat je al wel even hebt geinformeerd bij een jurist wat je rechten zijn? :)
Jap. En die geven aan dat mijn rechten zijn dat de auto gerepareerd moet worden. In dat geval:

- komt er discussie of iets kapot is of onder normale slijtage valt
- Moet de dealer er nog eens EUR3000 in steken en zit ik twee weken zonder auto
- heb ik nog steeds een auto waar ik geen vertrouwen meer in heb

Ik heb een prima contact met de beste man en hij probeert er ook in alle redelijkheid het beste eruit te slepen, maar ik ben bang dat we hier niet meer uit gaan komen.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144382722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:05 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Jap. En die geven aan dat mijn rechten zijn dat de auto gerepareerd moet worden. In dat geval:

- komt er discussie of iets kapot is of onder normale slijtage valt
- Moet de dealer er nog eens EUR3000 in steken en zit ik twee weken zonder auto
- heb ik nog steeds een auto waar ik geen vertrouwen meer in heb

Ik heb een prima contact met de beste man en hij probeert er ook in alle redelijkheid het beste eruit te slepen, maar ik ben bang dat we hier niet meer uit gaan komen.
Zuur -O-

De auto naar een andere garage brengen en daar inruilen levert je zeker flink verlies op? -O-
  woensdag 10 september 2014 @ 11:07:15 #259
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144382746
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Zuur -O-

De auto naar een andere garage brengen en daar inruilen levert je zeker flink verlies op? -O-
Als ik de bovag lijst mag geloven schiet ik er 2k bij in. Misschien dat ik daarmee iets kan fixen bij de beste man, ik ga er vrijdag even op de koffie.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144382775
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Als ik de bovag lijst mag geloven schiet ik er 2k bij in. Misschien dat ik daarmee iets kan fixen bij de beste man, ik ga er vrijdag even op de koffie.
Ben benieuwd. zou wel mooi zijn. 2k valt nog mee gezien je er al 9 maanden in rijd toch? :@ Auto's dalen best snel in waarde dacht ik.
  woensdag 10 september 2014 @ 11:15:46 #261
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144382952
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef Puala het volgende:

[..]

Ben benieuwd. zou wel mooi zijn. 2k valt nog mee gezien je er al 9 maanden in rijd toch? :@ Auto's dalen best snel in waarde dacht ik.
25% waarde verliezen in 9 maanden is best pijnlijk. Maar goed, soms moet je door de zure appel heen.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144383002
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Merlijn het volgende:

[..]

25% waarde verliezen in 9 maanden is best pijnlijk. Maar goed, soms moet je door de zure appel heen.
Ik hoop dat die beste man je vrijdag een voorstel kan doen dan. Want 25% is best veel :X
  woensdag 10 september 2014 @ 11:21:59 #263
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144383130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik hoop dat die beste man je vrijdag een voorstel kan doen dan. Want 25% is best veel :X
Ik ga er niet van uit. Maar dan kan ik hem in elk geval de hand geven en duidelijk maken dat ik er als klant niet meer terug zal komen.

Trouwens wel apart: ik werd er afgelopen week op geattendeerd dat de bodemplaat van Rampenbak(c) los hing, net voordat ik de snelweg op wilde kachelen. Ik rij naar "mijn" dealer om de hoek (die waar alle lease-wagens van mij in onderhoud zijn geweest), auto wordt zonder pardon naar binnen gereden en 15 minuten later kon ik zonder rekening, maar met een gerepareerde bodem weer vertrekken. Ik zie dat niet echt gebeuren bij die andere gasten... (concurrent dealer).
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144383223
Lieve foto mensen,

mijn camera is definitief kapot :'( Het was een 3 jaar oude nikon 1 waar we ook extra lenzen voor hebben. Wat zouden jullie nu doen; een nieuwe nikon 1 body kopen of is er ondertussen in zelfde prijsklasse een veel betere keuze?

Gr gr,

Knut
pi_144383251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:21 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik ga er niet van uit. Maar dan kan ik hem in elk geval de hand geven en duidelijk maken dat ik er als klant niet meer terug zal komen.
Ook op zich wel netjes om het zo te doen.
quote:
Trouwens wel apart: ik werd er afgelopen week op geattendeerd dat de bodemplaat van Rampenbak(c) los hing, net voordat ik de snelweg op wilde kachelen. Ik rij naar "mijn" dealer om de hoek (die waar alle lease-wagens van mij in onderhoud zijn geweest), auto wordt zonder pardon naar binnen gereden en 15 minuten later kon ik zonder rekening, maar met een gerepareerde bodem weer vertrekken. Ik zie dat niet echt gebeuren bij die andere gasten... (concurrent dealer).
Ik mag dat soort service wel _O_

Mijn gebakje heeft 1 cm verschil in de linker en rechter achterband zitten :') en van mijn lease maatschappij mag er niets aan gedaan worden :')
  woensdag 10 september 2014 @ 11:32:48 #266
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144383468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lieve foto mensen,

mijn camera is definitief kapot :'( Het was een 3 jaar oude nikon 1 waar we ook extra lenzen voor hebben. Wat zouden jullie nu doen; een nieuwe nikon 1 body kopen of is er ondertussen in zelfde prijsklasse een veel betere keuze?

Gr gr,

Knut
Ben niet thuis in de Nikon wereld, maar het weg moeten doen van de lenzen lijkt me kapitaalvernietiging. is de body niet te repareren of te vervangen door een replacement?

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Ook op zich wel netjes om het zo te doen.

[..]

Ik mag dat soort service wel _O_

Mijn gebakje heeft 1 cm verschil in de linker en rechter achterband zitten :') en van mijn lease maatschappij mag er niets aan gedaan worden :')
Ik heb er niets aan om de man uit te gaan schelden. Het is zakelijk nou eenmaal misgelopen, kan hij ook vrij weinig aan doen buiten zijn fout toegeven. En dat is al gebeurd.

Maar 1cm verschil in profiel? je zou bijna een paar leuke strepen trekken om onder de profielgrens te komen... :x
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144383558
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:32 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik heb er niets aan om de man uit te gaan schelden. Het is zakelijk nou eenmaal misgelopen, kan hij ook vrij weinig aan doen buiten zijn fout toegeven. En dat is al gebeurd.
Ja daar heb je toch ook wel weer gelijk in. Maar of ik zo rustig zou blijven.. ik weet niet :X
quote:
Maar 1cm verschil in profiel? je zou bijna een paar leuke strepen trekken om onder de profielgrens te komen... :x
Ik ben 99% zeke rdat ze komen omdat ik juist te sportief rotondes rij soms :') Maar komend weekend dus even een paar rondjes de andere kant op om die te laten slijten _O_
  woensdag 10 september 2014 @ 12:30:00 #268
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144385024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja daar heb je toch ook wel weer gelijk in. Maar of ik zo rustig zou blijven.. ik weet niet :X

[..]

Ik ben 99% zeke rdat ze komen omdat ik juist te sportief rotondes rij soms :') Maar komend weekend dus even een paar rondjes de andere kant op om die te laten slijten _O_
Op naar de UK dus :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144385060
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:30 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Op naar de UK dus :P
Ik voel meer voor een parkeerplaats ergens in de avond, beetje achteraf O-)
pi_144385264
Potverdorie, de eerste lichting van ons wagenpark word vervangen. Ik wil ook *stampvoet*
  woensdag 10 september 2014 @ 13:13:17 #271
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144386205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef Puala het volgende:
Potverdorie, de eerste lichting van ons wagenpark word vervangen. Ik wil ook *stampvoet*
Jij moet eerst de auto weer recht op de banden zetten :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144386231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:13 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Jij moet eerst de auto weer recht op de banden zetten :D
Geen probleem :Y)

Nog 10 maanden, dan heb ik mijn eerste lease auto het contract uit gereden *O*
  woensdag 10 september 2014 @ 13:15:59 #273
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144386274
Pfff. die gast achter me praat in zichzelf en zegt alles tijdens een diepe zucht.

/opendeskpolicyproblemen


* Merlijn gaat zich maar eens serieus in joomla verdiepen
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144386393
Wij hebben gisteren de 59000 km aangetikt. Auto is eind deze maand een jaar oud. Voor die tijd zitten wij ruim over de 60. Waar blijven die km's :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_144386409
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:15 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. die gast achter me praat in zichzelf en zegt alles tijdens een diepe zucht.

/opendeskpolicyproblemen


* Merlijn gaat zich maar eens serieus in joomla verdiepen
Joomla brrrr
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')