Hoeveel is een paar min?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:30 schreef ABombali het volgende:
Kwartiertje laten ontdooien en dan een paar minuten in de oven(voorverwarmd)
Hangt er een beetje van af hoe jij het lekker vindt? 3 a 4 minuten dan is de buitenkant een beetje hard en de binnenkant nog zacht. Je kan het ook langer in de oven laten, maar dan is het net als beschuitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:31 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Hoeveel is een paar min?
Ik heb het gisteren gehaald bij de Turk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:33 schreef ABombali het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af hoe jij het lekker vindt? 3 a 4 minuten dan is de buitenkant een beetje hard en de binnenkant nog zacht. Je kan het ook langer in de oven laten, maar dan is het net als beschuit
Snij de top er af. Doe de vulling er een beetje uit. Bak kip aan met wat groente en kruid goed. Vervolgens klop je slagroom en een beetje Mayo met verse knoflook en flink wat kruiden. Dan de kip in het uitgeholde brood en de saus er over drizzelen. Top erop en in stukken snijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:23 schreef TheStranger1158 het volgende:
TS heeft dus gisteren een lekker Turks brood gehaald en in de vriezer gedaan.
Hoe lang moet dit in de oven straks?
En nog tips voor lekker beleg?
Dus eigenlijk met tomaten, met daarbovenop kaas en uien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:35 schreef Xetran het volgende:
Ik beleg het altijd met kaas en uien, met daaronder tomaten.
Ja, maar dat is omdat ik te lui ben er meer mee te doen. Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:41 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dus eigenlijk met tomaten, met daarbovenop kaas en uien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |