abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143996260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Dacht dat je op het boek Oblomov doelde. Magnum opus van Ivan. ;(
[ afbeelding ]
Nu we het hier toch over oude dode Russen hebben, weet jij toevallig een paar goede korte verhalen van oude dode Russen? Sinds ik een ereader heb lijkt het me wel leuk om allerlei nieuwe dingen te lezen en kijken wat mij bevalt. Korte verhalen zijn wat dat betreft het beste.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:04:34 #62
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143996298
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:09 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik vind een aardig aanbod maar het Oostblok is nou echt naast de deur voor mij.
Je kan met mij en roadtrip mee, hij rijdt en betaald benzine.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:03 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dostojevski's filosofie laat zich nou eenmaal niet zo makkelijk in een paar alinea's gieten. Soms is traagheid ook instrumenteel voor het neerzetten van een verhaal, zie Oblomov.

Probeer eens een Gogol of Saltykov als je een Rus met iets meer snelheid in de pen prefereert. Wel weer een hele andere tak van sport, maar soit.
Bedankt voor de tip ik heb dode zielen van Gogo liggen. Maar eigenlijk hou ik meer van Michel Houellebecq, celiné, Albert Camus en Remarque, Haruki Murakami vind ik ook wel tof. Een hele diepe filosofie moet ik net zin in hebben in verhalen maar ik hou vooral van zwaarmoedig of zo. Ben al tijden op zoek naar een heel triest boek.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143996667
Oblomov Groningen :Y
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:40:44 #64
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_143997359
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nu we het hier toch over oude dode Russen hebben, weet jij toevallig een paar goede korte verhalen van oude dode Russen? Sinds ik een ereader heb lijkt het me wel leuk om allerlei nieuwe dingen te lezen en kijken wat mij bevalt. Korte verhalen zijn wat dat betreft het beste.
Tsjechov en Toergenjev. Gogols Petersburgse Verhalen zijn ook geweldig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:04 schreef Spongeboss het volgende:
Een hele diepe filosofie moet ik net zin in hebben in verhalen maar ik hou vooral van zwaarmoedig of zo. Ben al tijden op zoek naar een heel triest boek.
Misschien Babel? http://www.dereactor.org/home/detail/muziek_van_de_wreedheid/
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:44:03 #65
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143997472
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:40 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Tsjechov en Toergenjev. Gogols Petersburgse Verhalen zijn ook geweldig.

[..]

Misschien Babel? http://www.dereactor.org/home/detail/muziek_van_de_wreedheid/
Bedankt voor de tips. Maar het hoefde niet perse Russisch te zijn die Isaak Babel lijkt me wel tof, heb je nog andere tips die niet Russisch zijn? Ik zoek iets dat heel triest is zoals reis naar het einde van de nacht.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143997722
Trouwens was Stoli en Russki Standart opeens een paar euro duurder, is dat vanwege de oorlog?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:35:31 #67
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_143999203
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:44 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips. Maar het hoefde niet perse Russisch te zijn die Isaak Babel lijkt me wel tof, heb je nog andere tips die niet Russisch zijn? Ik zoek iets dat heel triest is zoals reis naar het einde van de nacht.
Kweenie, misschien iets van Coetzee?
pi_144051726
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef JDx het volgende:

[..]

Net gehaald idd! _O_

Qua prijs/kwaliteit echt geniaal. Vond op vakantie Belvedere ook nice, maar vrij prijzig.
Ook lekker, net als Grey Goose, maar dat is een beetje hetzelfde verhaal.
pi_144055180
Putinka, verder bek dicht!
People assume too much.
  maandag 1 september 2014 @ 11:20:14 #70
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_144055612
Stoli _O_
Russian Standard _O_
Moskovskaya _O_ _O_
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
pi_144086009
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:29 schreef JDx het volgende:

[..]

Je hebt ook Graszovka ofzo, je moet je grasspriet voor de gein eens opeten als je de fles op hebt :')
Wat gebeurt er dan? Ik zou het namelijk niet weten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:42 schreef JDx het volgende:

[..]

Moest er in ieder geval van kotsen :')

Na het eten van die grasspriet dus.

Ah, ja, klinkt wel logisch, het zal niet voor niets bizongras heten en jij bent helemaal geen bizon, zelfs geen koe.
Niet zo heel raar dus dat je maag daartegen in opstand komt, probeer het nogmaals wanneer je 3 extra magen hebt gekweekt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_144086603
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:33 schreef voederbietel het volgende:

[..]

We hebben meer gemeen dan wij ons realiseren denk ik.
Zou kunnen, ik zou het i.i.g. niet bij voorbaat uit willen sluiten.
Mortaxx zei een tijdje terug trouwens inderdaad al dat jij ook zo'n fan bent van Zubrowka.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:46 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Zubrowka is veel zachter van smaak. Grasovka is gewoon harde wodka met een grasspriet. Ik denk dat het een totaal ander recept is waar ze een stukje gras in hebben gestopt. Grasovka zit qua smaak beetje tussen Wyborowa en Zurbowka in vind ik. Maar Wyborowa hoort een stuk harder te zijn van smaak en bizongras wodka totaal niet.

Maar goed, dat is mijn smaak.
Wyborowa is mijns inziens ook één van de beste vodkas, wel niet zo goed als Zubrowka maar het is natuurlijk ook lastig te vergelijken, die Polen kunnen er wel wat van.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')