abonnement Unibet Coolblue
pi_144537084
Danny ook. Goed gecast.
pi_144538322
Net gekeken. Wat een bazen aflevering! O+
Ja doei.
pi_144540750
begin classic doctor who wat beu te worden zijn veel afleveringen die gewoon geen video hebben en gewoon met foto's zijn.
  maandag 15 september 2014 @ 02:33:41 #229
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_144540819
Heb net kennis gemaakt met spunky River Song, damn she is nice.
  maandag 15 september 2014 @ 03:27:13 #230
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144540965
Clara heeft wel flink met de tijd lopen kutten terwijl de safety uitstond.. dat moet wel gevolgen hebben...
Ze heeft niet alleen Rupert beïnvloed maar ook de Doctor.

De plastic soldaat heeft overigens ook wel een interessante tijdlijn
Eerst bezit van het opvanghuis, Clara beslist dat die voortaan van Rupert/Danny is, uiteindelijk komt ie in de handen van Orson die 'm weer aan Clara geeft en zij passt 'm weer door naar de jonge Doctor op Gallifrey...
Maar hoe is die soldaat in dat tehuis gekomen???

En als Clara op het eind zegt dat er helemaal niets is, niets onder het bed, niets bij de deur en dat de Doctor gewoon niet wil bekennen dat ie bang is in het donker, hoe kan het dan dat we wel gebonk hoorden en iemand op het bed zagen?
En hoe kan het dat iedereen weleens gedroomd heeft dat een hand je bij je voet pakt terwijl dat een ervaring van de Doctor was?

Het pak in The Impossible Planet/The Satan Pit is overigens een ander pak, daar zat duidelijk een geel dingetje op en dat mistte op het pak van Orson (net beide afleverigen weer gekeken.. erg goede afleverigen overigens.
pi_144541200
Ook mooi dat het soldaatje geen wapen heeft.
pi_144541844
maar hoe zit het nu met de silence , die van de kerk in de kerstspecial waren goed en die van in seizoen 6 slecht of hoe ?
  maandag 15 september 2014 @ 08:38:24 #233
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_144541848
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 03:27 schreef SiGNe het volgende:
Clara heeft wel flink met de tijd lopen kutten terwijl de safety uitstond.. dat moet wel gevolgen hebben...
Ze heeft niet alleen Rupert beïnvloed maar ook de Doctor.

De plastic soldaat heeft overigens ook wel een interessante tijdlijn
Eerst bezit van het opvanghuis, Clara beslist dat die voortaan van Rupert/Danny is, uiteindelijk komt ie in de handen van Orson die 'm weer aan Clara geeft en zij passt 'm weer door naar de jonge Doctor op Gallifrey...
Maar hoe is die soldaat in dat tehuis gekomen???

En als Clara op het eind zegt dat er helemaal niets is, niets onder het bed, niets bij de deur en dat de Doctor gewoon niet wil bekennen dat ie bang is in het donker, hoe kan het dan dat we wel gebonk hoorden en iemand op het bed zagen?
En hoe kan het dat iedereen weleens gedroomd heeft dat een hand je bij je voet pakt terwijl dat een ervaring van de Doctor was?

Het pak in The Impossible Planet/The Satan Pit is overigens een ander pak, daar zat duidelijk een geel dingetje op en dat mistte op het pak van Orson (net beide afleverigen weer gekeken.. erg goede afleverigen overigens.
Die soldaat is Rory _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_144544348
Aparte aflevering, vond hem veel leuker dan de luchtige van vorige week.
pi_144551903
Bijzondere, vernieuwende aflevering met onverwacht en goed einde. Vorige introscene was weer zoals bij 9 'waar gaan we heen?' en deze was erg vernieuwend. Erg divers seizoen qua opzet en inhoud dus, zeker na de trailer van de volgende gezien te hebben.

Helaas mis ik Gallifrey. Een verwijzing c.q. teaser was fijn geweest.
  Admin maandag 15 september 2014 @ 15:49:45 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144552438
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Aardappeltaart het volgende:
Helaas mis ik Gallifrey. Een verwijzing c.q. teaser was fijn geweest.
Er was een complete scène op Gallifrey. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 15 september 2014 @ 16:13:55 #237
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144553340
Hoe heb je dat kunnen missen? Eight kwam zelfs nog in beeld...
Als het tenminste inderdaad de Doctor was die onder de dekens lag... (al kan je daar wel redelijk vanuit gaan)

Zou dat nog een toffe spin-off kunnen zijn? De Doctor in z'n jeugdjaren op Gallifrey?
Ben wel benieuwd naar z'n geschiedenis daar terwijl ie opgroeide met oa. The Master..
  Admin maandag 15 september 2014 @ 16:29:15 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144553833
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:13 schreef SiGNe het volgende:
Hoe heb je dat kunnen missen? Eight kwam zelfs nog in beeld...
De War Doctor. ;)
quote:
Als het tenminste inderdaad de Doctor was die onder de dekens lag... (al kan je daar wel redelijk vanuit gaan)
In het scenario noemt Moffat hem de "boy Doctor". Dus ja, dat is zeker weten de Doctor. :)
quote:
Zou dat nog een toffe spin-off kunnen zijn? De Doctor in z'n jeugdjaren op Gallifrey?
Ben wel benieuwd naar z'n geschiedenis daar terwijl ie opgroeide met oa. The Master..
Dat is wat RTD bijna maakte in plaats van Sarah Jane Adventures. Ben blij dat het er niet van gekomen is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 15 september 2014 @ 16:35:59 #239
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144554036
Hele serie is misschien ook wat veel maar 1 of 2 afleveringen waarbij we wat meer te zien krijgen zou ik niet verkeerd vinden.
Ik vond het destijds bijv. ook best leuk om te horen dat de Doctor niet de TARDIS heeft uitgekozen maar dat het andersom was (In The Doctors Wife was dat toch?)

Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel leuk als het mysterieus blijft, dat je niet weet waarom de Doctor de dingen doet die hij doet.
pi_144558420
goeie aflevering _O_
Wel lekker blijven plakken hè?
  maandag 15 september 2014 @ 18:53:15 #241
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_144558508
Vind dit seizoen na 4 aleveringen al een stuk leuker dan het vorige seizoen. Toffe aflevering weer.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_144562683
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 03:27 schreef SiGNe het volgende:
Clara heeft wel flink met de tijd lopen kutten terwijl de safety uitstond.. dat moet wel gevolgen hebben...
Ze heeft niet alleen Rupert beïnvloed maar ook de Doctor.

De plastic soldaat heeft overigens ook wel een interessante tijdlijn
Eerst bezit van het opvanghuis, Clara beslist dat die voortaan van Rupert/Danny is, uiteindelijk komt ie in de handen van Orson die 'm weer aan Clara geeft en zij passt 'm weer door naar de jonge Doctor op Gallifrey...
Maar hoe is die soldaat in dat tehuis gekomen???

En als Clara op het eind zegt dat er helemaal niets is, niets onder het bed, niets bij de deur en dat de Doctor gewoon niet wil bekennen dat ie bang is in het donker, hoe kan het dan dat we wel gebonk hoorden en iemand op het bed zagen?
En hoe kan het dat iedereen weleens gedroomd heeft dat een hand je bij je voet pakt terwijl dat een ervaring van de Doctor was?

Het pak in The Impossible Planet/The Satan Pit is overigens een ander pak, daar zat duidelijk een geel dingetje op en dat mistte op het pak van Orson (net beide afleverigen weer gekeken.. erg goede afleverigen overigens.
Tjah onder dat deken had dus iemand anders uit dat tehuis kunnen zitten en dat gebonk kan zijn geweest doordat de Air bubble al kapot was. Vind het wel enorm goed dat het zo open is. Het kan wel of niet een wezen zijn. Erg verfrissend. :)
  maandag 15 september 2014 @ 21:44:10 #243
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_144566725
4x17
Wilfred Mott/Bernard Cribbins, wat een fantastische oude opa zeg!
Echt leuk om naar te kijken in zijn rol als Donna's gramps.

Tennant/script/director combi werd wel beter in de laatste helft van Tennant zijn doctor episodes,
minder stuiterbal gebeuren. Meer emotie.

[ Bericht 18% gewijzigd door Florentius op 16-09-2014 01:54:13 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 00:37:19 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_144574280
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 03:27 schreef SiGNe het volgende:
Clara heeft wel flink met de tijd lopen kutten terwijl de safety uitstond.. dat moet wel gevolgen hebben...
Ze heeft niet alleen Rupert beïnvloed maar ook de Doctor.
Ja en ze zitten in de tijdlijn waar ze dit altijd al gedaan heeft dus het heeft geen verdere gevolgen dan dat ze de doctor in een vroeg stadium beïnvloed heeft en eigenlijk deels gemaakt heeft tot wat hij is. O+. Zal mij benieuwen of Danny/Ruppert ooit zal beseffen dat hij niets gedroomd heeft en hij al eerder heeft ontmoet. Hij is iig hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Rory.

(Volgens mij is die troela die de doden oppikt gewoon de doctor's daughter trouwens :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 16 september 2014 @ 00:57:34 #245
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144574731
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja en ze zitten in de tijdlijn waar ze dit altijd al gedaan heeft dus het heeft geen verdere gevolgen dan dat ze de doctor in een vroeg stadium beïnvloed heeft en eigenlijk deels gemaakt heeft tot wat hij is. O+. Zal mij benieuwen of Danny/Ruppert ooit zal beseffen dat hij niets gedroomd heeft en hij al eerder heeft ontmoet. Hij is iig hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Rory.

(Volgens mij is die troela die de doden oppikt gewoon de doctor's daughter trouwens :P )
Missy noemde de Doctor haar "Boyfriend" dus het lijkt me niet z'n dochter.
Ik gok nog steeds op Patience en de Nethersphere.
  dinsdag 16 september 2014 @ 01:04:37 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_144574919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:57 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Missy noemde de Doctor haar "Boyfriend" dus het lijkt me niet z'n dochter.
Ik gok nog steeds op Patience en de Nethersphere.
Iew ja, goed punt wat 'boyfriend' betreft :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 16 september 2014 @ 01:07:32 #247
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144574993
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 01:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Iew ja, goed punt wat 'boyfriend' betreft :').
Ik was dit item tegen gekomen http://tardis.wikia.com/wiki/Patience_(Cold_Fusion)
Dat verhaal past opzich wel bij Missy
  dinsdag 16 september 2014 @ 02:14:59 #248
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_144575803
Nou ben net klaar met mijn eerste Matt Smit doctor episode. ik begrijp niet wat Syntos bedoelde.
Gelijk bij de eerste epi al een prettige indruk die hij op me maakte.

De wardrobe department, of een jaloerse doos daar, was trouwens niet echt aardig voor Amy Pond/Gillan,
met werkelijk 0.0 beenspieren ze zo te kijk zetten in dat politie pakkie ^^.
Seriously hoe krijgt een vrouw van 22 het voor elkaar om benen te hebben alsof ze net 5 jaar in een rolstoel door gebracht heeft?

Sommige mensen lijken het nog hot te vinden ook, wtf is that?
Nou ja zullen wel de zelfde mensen zijn die lange nagels, waarmee je niets meer kan, sexy vinden.
  dinsdag 16 september 2014 @ 02:19:23 #249
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_144575828
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 02:14 schreef Florentius het volgende:
Nou ben net klaar met mijn eerste Matt Smit doctor episode. ik begrijp niet wat Syntos bedoelde.
Gelijk bij de eerste epi al een prettige indruk die hij op me maakte.

De wardrobe department, of een jaloerse doos daar, was trouwens niet echt aardig voor Amy Pond/Gillan,
met werkelijk 0.0 beenspieren ze zo te kijk zetten in dat politie pakkie ^^.
Seriously hoe krijgt een vrouw van 22 het voor elkaar om benen te hebben alsof ze net 5 jaar in een rolstoel door gebracht heeft?

Mensen lijken het nog hot te vinden ook, wtf is that?
De kledingkast van Donna Noble vond ik er minder indrukwekkend uitzien ;)
En Amy vind ikzelf wel eern mooie vrouw, als vind ik haar acteerwerk minder goed.
Wat dat betreft: Ben benieuwd hoe je Clara zal vinden, mooie vrouw én acteert erg goed.
pi_144576811
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 02:14 schreef Florentius het volgende:
Nou ben net klaar met mijn eerste Matt Smit doctor episode. ik begrijp niet wat Syntos bedoelde.
Gelijk bij de eerste epi al een prettige indruk die hij op me maakte.

De wardrobe department, of een jaloerse doos daar, was trouwens niet echt aardig voor Amy Pond/Gillan,
met werkelijk 0.0 beenspieren ze zo te kijk zetten in dat politie pakkie ^^.
Seriously hoe krijgt een vrouw van 22 het voor elkaar om benen te hebben alsof ze net 5 jaar in een rolstoel door gebracht heeft?

Sommige mensen lijken het nog hot te vinden ook, wtf is that?
Nou ja zullen wel de zelfde mensen zijn die lange nagels, waarmee je niets meer kan, sexy vinden.
Amy O+ O+ mijn bij verre favoriet O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')