quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi vanaf mijn speciaal verstevigde stoel
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
en ja hoor, nu kondigt Apple ook grote(re) telefoons aan. zul je zien dat alle fanboys, die altijd riepen dat grote Samungs en grote HTC's lelijk waren etc., nu ineens gek zijn op een grote telefoon![]()
Mooi gezegdquote:Op woensdag 10 september 2014 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is eerder twitter geworden dan een daadwerkelijk topic
Primaprima. Met jou?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch!
Hoe is het met jou?
Aw.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag niet klagen
Verveel me alleen een beetje op 't moment
Hehehehe, bevalt het spel een beetje? En school? En werk?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw.
Ik ben me niet perse aan het vervelen. Ik ben even weer sociaal aan het doen na een week school/werk/sims4
Sims 4 is gewoon weer eens legendarischquote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, bevalt het spel een beetje? En school? En werk?
Ahh leuk, leukquote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sims 4 is gewoon weer eens legendarischWat een geniale toevoegingen, mooiere graphics, emoties, handigere maniertjes om dingen te bouwen/verslepen/te doen. Sims kunnen voor de verandering multitasken en nog zoveel meer
![]()
En school, tja, gaat gewoon op dezelfde voet verder als vorig jaar, zeg maar.
En werk, zelfde verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |