MyFirstApps. Altijd episch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is straks een optienu kan je alleen met knoppen een 'fuckteller' laten op- of af laten lopen
Bekend fenomeen voor je zekerquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
MyFirstApps. Altijd episch.
Develop je voor Android?
Ik vond het kut, die SDK... 2 jaar geleden tenminste. Probeerde toen een 'negermoppen' app te maken maar ik faalde hopeloos.
Yes, Androidquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
MyFirstApps. Altijd episch.
Develop je voor Android?
Ik vond het kut, die SDK... 2 jaar geleden tenminste. Probeerde toen een 'negermoppen' app te maken maar ik faalde hopeloos.
Onder een niet al te kleine hoeveelheid protest.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit moeilijk tof online te trucken en via teamspeak te ouwehoeren
quote:Op zondag 7 september 2014 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saai weekend wel zonder de eredivisie
dat is dan nog wel het pluspuntje van de dag. Ik heb zelf met 4-2 verlorenquote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef Redbaron het volgende:
Hoi, ik ben kapot...
Vanmorgen 90minuten gespeeld en met 9-5 verloren van de hoeve
Ik vond de scheids echt waardeloos fluiten, alles in jullie voordeel.quote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is dan nog wel het pluspuntje van de dag. Ik heb zelf met 4-2 verloren
zeker wel! maar ondanks dat me prima vermaakt in de feesttentquote:Op zondag 7 september 2014 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saai weekend wel zonder de eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |