ah ja joh heb t nu 1,5 week en ben gewoon wezen werken en zwemmen. .. al was zwemmen niet prettig. . Maar goed ik ben eigenwijs ik weet tquote:Op woensdag 3 september 2014 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mensen die met een slijmbeursontsteking gaan werken.
Ik heb het één keer gehad (in een verkeerde houding geslapen) en ik had bijna de shit geamputeerd.Wat een ellende was dat joh.
en dan nog gaan werkenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mooi zo! Moe omdat ik om half 7 ben begonnen met werk.. en pijn in schouders omdat ik slijmbeursontsteking heb in beide schouders
ja hoor onder de diclofenac... zit ook relaxed op de bank hoorquote:
Bevorderlijk voor het herstel.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ah ja joh heb t nu 1,5 week en ben gewoon wezen werken en zwemmen. .. al was zwemmen niet prettig. . Maar goed ik ben eigenwijs ik weet t
als k mn medicijnen neem vakt het mee iddquote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bevorderlijk voor het herstel.
Dan zal het qua pijn wel meevallen neem ik aan.
zo erg heb k het niet.. ik kan gewoon mn armen niet omhoog krijgen als k geen medicijnen slikquote:Op woensdag 3 september 2014 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik moest toen minimaal 8 gram wiet wegroken voor het naar bed gaan om überhaupt te kunnen slapen.
Als je maar niet gaat forceren.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo erg heb k het niet.. ik kan gewoon mn armen niet omhoog krijgen als k geen medicijnen slik
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat forceren.
Hoi terug vanuit de glasbakquote:Op woensdag 3 september 2014 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En goeiemiddag vanuit Enschede
Nog niet zeker. beetje last van de enkelquote:Op woensdag 3 september 2014 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Affengeil.
Vanavond de 'wei' nog in Baron?
Lekker toch!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef Redbaron het volgende:
Wel zaterdag nog een wedstrijdje he
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef norich het volgende:
Die hebben in elk geval wát punten, Heracles heeft er 0
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:28 schreef norich het volgende:
Ik denk dat de trainer er wel binnenkort uitvliegt.
Dikke volzinnen!quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:21 schreef norich het volgende:
En hij is ontslagen. Ben benieuwd wie er nu komt.
Je bent er toch al?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is ons seksverslaafde huisnymfomaantje eigenlijk?
im fine and you?quote:Op donderdag 4 september 2014 06:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goedemorgen lief
How ya doin'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |