Oftewel: je hebt die stresskikker weer tegenover je zitten?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:12 schreef Kreator het volgende:
Morgé trouwens. Groetjes vanaf een eenzame werkplek in een mooi pand..
16GB RAMquote:Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat lekker hier. Heb héérlijk uit mogen slapen vanmorgen.Gisteren lekker gebald (whehehe) in de zaal. Zweten als een malle.
![]()
Heb je Sims 4 gekocht of? Heb 'vroegah' alleen Sims 1 gespeeld en dat was best leuk.Draait dat nog een beetje op een doorsnee systeem of heb ik een Zentium® 8,0 PetaHerz nodig?
Lekkerquote:Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat lekker hier. Heb héérlijk uit mogen slapen vanmorgen.Gisteren lekker gebald (whehehe) in de zaal. Zweten als een malle.
![]()
Heb je Sims 4 gekocht of? Heb 'vroegah' alleen Sims 1 gespeeld en dat was best leuk.Draait dat nog een beetje op een doorsnee systeem of heb ik een Zentium® 8,0 PetaHerz nodig?
Nee ik zit in de villa. Alleen.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oftewel: je hebt die stresskikker weer tegenover je zitten?
Vanavond nog tijd dan?
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
16GB RAM
2048MB grafische kaart (ddr5 1666 mhz)
Minimaal quadcore i7 op 3.4GhZ
Vrij standaard dus
Zal me eens inlezen en kijken of ie ergens te downloaden is.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ja, gekocht. Gepre-orderd vanaf het moment dat dat kon![]()
![]()
Ze hebben de Sims 4 juist 'vernieuwd' in die zin dat hij op elk systeem soepel kan draaien. Hij is dus veel lichter.
Ik denk niet dat 'ie al ergens te downloaden is. Ik denk met een half jaartje ofzo..quote:Op donderdag 11 september 2014 12:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eerst een krachtstroomaansluiting realiseren op de hobbykamer dus.
[..]
Zal me eens inlezen en kijken of ie ergens te downloaden is.
Vind het wel een geinig concept.
Lekker rustig toch? Beetje internetten... pielemuisje trekken... koffie leuten...quote:Op donderdag 11 september 2014 12:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee ik zit in de villa. Alleen..
Ja, denk het wel. Volgens mij niets in de planning staan.,
Kwanta kosta?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'ie al ergens te downloaden is. Ik denk met een half jaartje ofzo..
He wat?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kwanta kosta?Waarschijnlijk net even iets te duur om 'even' te proberen.
Jawel hoor, al bijna binnenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'ie al ergens te downloaden is. Ik denk met een half jaartje ofzo..
Oh. Dan ben ik benieuwd hoeveel bugs erin zittenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoor, al bijna binnen
Including update 1quote:Op donderdag 11 september 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik benieuwd hoeveel bugs erin zitten
Ik heb inmiddels alweer 3 updates gehadquote:
Tja, die gecrackte versies lopen vaak achter hequote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alweer 3 updates gehad
Spelletjes zijn te downloaden als ze te koop zijn. Dit is bij films wel anders.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dikke cup D nu?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alweer 3 updates gehad
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dikke cup D nu?
Maar je was prima zoals je was.
Donequote:Op donderdag 11 september 2014 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen peoples!
TT wijziging dan maar, Jizzt? Tukkers op Twitter?
Geheime aanbidder?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik tref bij aankomst na de lunch gewoon even een bakje olijven op mijn bureau.WTF?
Toppertje.quote:
An sich wel een topset voor een goede prijs, maar ik moet meer delen hebben en volgens mij zijn die niet meer te krijgen, toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geheime aanbidder?
Mocht je nog belang hebben bij een loungeset, zie mijn post history..
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
WAT HET MOET KOSTEN DOVE KUT!!!
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dikke cup D nu?
Maar je was prima zoals je was.
Delen zijn lastig te vinden, soms via marktplaats.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toppertje.Pass mij ook eens wat van die blauwe rechten.
[..]
An sich wel een topset voor een goede prijs, maar ik moet meer delen hebben en volgens mij zijn die niet meer te krijgen, toch?
Ik zal er even over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |