Ga naar goeievraag.nlquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben pas 19 geworden en heb veel psychische problemen.
Ik heb geen ervaring of opleiding.
Graag zou ik wat tips willen om werk te vinden.
Het heeft 1 min geduurd om nu al de 'professional' verwijzing te lezen. Pleur toch eens op met dat 'zoek hulp' reactie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
Daar zijn professionals voor. Zoek ze op.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef Kemestry het volgende:
Ga alle uitzendbureau's langs en vraag gewoon eerlijk wat je moet doen om werk te krijgen of ze werk voor je hebben.
Op deze manier word jij geen mod...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Het heeft 1 min geduurd om nu al de 'professional' verwijzing te lezen. Pleur toch eens op met dat 'zoek hulp' reactie.
Bekrompen gedoe.
Dus? Moet ik billenlikken of wat? Ik kom op voor de waarden van de leden. Dat zou jij eens moeten leren te doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:49 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Op deze manier word jij geen mod...
^Dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Het heeft 1 min geduurd om nu al de 'professional' verwijzing te lezen. Pleur toch eens op met dat 'zoek hulp' reactie.
Bekrompen gedoe.
Je had wel het advies kunnen geven om een advertentie te plaatsen op sexjobs.nl met als specialiteit billenlikken..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:51 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Dus? Moet ik billenlikken of wat? Ik kom op voor de waarden van de leden. Dat zou jij eens moeten leren te doen.
Bedankt hoor ik zit hier met een serieus probleem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Je had wel het advies kunnen geven om een advertentie te plaatsen op sexjobs.nl met als specialiteit billenlikken..
oplossing heb je al gekregenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Bedankt hoor ik zit hier met een serieus probleem.
In plaats van dom lopen doen om stoer over te komen op een forumpje, kon je in de tijd dat je deze post schreef je vagina laten stoppen met bloeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Je had wel het advies kunnen geven om een advertentie te plaatsen op sexjobs.nl met als specialiteit billenlikken..
Juist en daar sta ik voor qua standpunten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe allemaal al geprobeerd om het op te lossen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
een hele zooi topics geopend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe allemaal al geprobeerd om het op te lossen?
Niks eigenlijk vroeger wel eens gesolliciteerd maar afgewezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
topics openen en kapen op FOK!.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom ook mn reactie.. professionele hulp kan een opstapje zijn. En vind ik dus totaal geen slecht advies, ook al denkt die knakker daar dus anders over.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die loveless heetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja laten we ook hier een reeks gaan maken waar je alle advies naast je neerlegt.
Flikker toch op kerel, gooi jezelf weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |