Haha wat een sukkelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Ik ook niet maar hij komt er straks aan!
Oh jeetje, wat een gereisquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man. Was een dagje naar utrecht met vriendin maar die voelde zich heel slecbt vanavond dus ik heb dr helemaal teruggebracht naar zuid limburgnu ligt zij lekker veilig in bed alleen nu heb ik een probleem
Strugglez
Ah ja, viel niets te neuken dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man. Was een dagje naar utrecht met vriendin maar die voelde zich heel slecbt vanavond dus ik heb dr helemaal teruggebracht naar zuid limburgnu ligt zij lekker veilig in bed alleen nu heb ik een probleem
Strugglez
Toch wel lievvquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef .sfinx het volgende:
Als het nou Zuid-Holland was dan had ik je wel geholpen, maar dit is mij net te ver.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef .sfinx het volgende:
Of trek gewoon een fiets uit een tuin.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Komt Toto levend thuis?
• Ja, komt veilig thuis
• Drie negers verkrachten hem
• Wordt beroofd van al zijn kleren
• Wordt opgelicht door de taxi
• Blijft overnachten op station in een hoekje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie "/care"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Komt Toto levend thuis?
• Ja, komt veilig thuis
• Drie negers verkrachten hem
• Wordt beroofd van al zijn kleren
• Wordt opgelicht door de taxi
• Blijft overnachten op station in een hoekje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ooeeeehhhhquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:11 schreef BlueMage het volgende:
Was bij mij blijven slapen in Venlo dan.
Hint hint...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:11 schreef BlueMage het volgende:
Was bij mij blijven slapen in Venlo dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |