Je leek me altijd zo'n keurige jongenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
Gewoon een fiets jatten, staat er altijd wel eentje zonder slot.
Jij wordt nooit mod van WGRquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
Gewoon een fiets jatten, staat er altijd wel eentje zonder slot.
Ik zorg er dan ook voor dat ik gewoon een fiets op het station heb staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je leek me altijd zo'n keurige jongen
TS heeft echt een punt: het is wel omgeving Almelo hé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Zeetakje het volgende:
Jankerd, 5 kilometer lopen boe fucking hoe
Nou en, 5 kilometer is drie kwartier flink doorlopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
TS heeft echt een punt: het is wel omgeving Almelo hé.
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zorg er dan ook voor dat ik gewoon een fiets op het station heb staan.
Die fiets is dan wel van een willekeurige andere persoon hequote:
Oh bedoelt hij dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die fiets is dan wel van een willekeurige andere persoon he
Wil jij 's nachts langs de ghetto's van Almelo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Nou en, 5 kilometer is drie kwartier flink doorlopen
Moet je ook langs die twee stoplichten met die ratelapparaten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Toto69 het volgende:
Overigens is het wel mijn eigen schuld dus wat dat betreft. Mja Almelo is een tuigstad dus 's nachts alleen rondlopen is ietwat macaber.
Nee, eigen fiets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die fiets is dan wel van een willekeurige andere persoon he
Bel je pa uit bedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Toto69 het volgende:
Overigens is het wel mijn eigen schuld dus wat dat betreft. Mja Almelo is een tuigstad dus 's nachts alleen rondlopen is ietwat macaber.
Wut?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je ook langs die twee stoplichten met die ratelapparaten?
rijke tata jijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, eigen fiets.Zowel thuis als in de steden waar ik studeer.
Zou wel lichtelijk terecht zijn met een desbetreffende slechte voorbereiding!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:42 schreef strikeforce het volgende:
TS word in zijn poeperd gennomen tijdens zijnn wandeling door een dolle neger
Ik wil überhaupt niet naar Almeloquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wil jij 's nachts langs de ghetto's van Almelo?
http://www.taxi-almelo.nl/quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Als ik er een kan vinden uiteraard wel maar das afwachten hier
Ja, 0800-... staat er echtquote:Uw vervoer. Met gemak geregeld!
Heeft u vervoer nodig? Bel Taxi Almelo! Wij bieden vervoer én gemak. Welke bestemming u ook heeft, wij denken met u mee. Van taxi en contractvervoer tot touringcar en exclusief vervoer. Uw vervoer. Met gemak geregeld!
Bel 0800-… voor meer informatie of om direct vervoer te regelen
Ben je 12 ofzoquote:
verwende boyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er voor betaald.
Rezania lijkt me een goudeerlijke jongen met het hart op de juiste plaats. Ik zou zo'n jongen direct accepteren in m'n familie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gejat of een zwerver geklapt voor zijn fiets vermoed ik
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik wil überhaupt niet naar Almelo
Ben je te laat uit uutje (quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die komt niet, iets met eigen schuld en blaren
Hij komt, hij komt *zing*quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ook niet maar hij komt er straks aan!
Dat kan ik lichamelijk niet aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon hardlopen Toto... Binnen half uurtje thuis.. Moet kunnen toch?
Oh, trouwen dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
verwende boy
[..]
Rezania lijkt me een goudeerlijke jongen met het hart op de juiste plaats. Ik zou zo'n jongen direct accepteren in m'n familie.
Nee man. Was een dagje naar utrecht met vriendin maar die voelde zich heel slecbt vanavond dus ik heb dr helemaal teruggebracht naar zuid limburgquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je te laat uit uutje () vertrokken?
Rechts zijn? Wat betekent dit?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, trouwen dan?![]()
PS: Jij mag rechts zijn dan.
Ik vermoed zonderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij komt, hij komt *zing*
Met of zonder zwarte pieten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |