SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
Team van een paar miljoen binnen 20 minuten laten ragequitten bij 4-0 blijft toch lekker
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Remy --> Chelsea
pepper your angus
Vooralsnog een gerucht, maar zal wel doorgaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb laatst nog tegen een team met 95 Suarez en 95 Ibra gespeeld en na de 1-0 na rust volgde er meteen een ragequitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Team van een paar miljoen binnen 20 minuten laten ragequitten bij 4-0 blijft toch lekker![]()
![]()
Pachelseaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Remy --> Chelsea
pepper your angus
Vooralsnog een gerucht, maar zal wel doorgaan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wenger zal Zigic wel halenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Remy --> Chelsea
pepper your angus
Vooralsnog een gerucht, maar zal wel doorgaan.![]()
![]()
schijnt al rond te zijn voor 10 miljoen euro, beetje zonde wel, bij QPR hadden ze hem wel kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Remy --> Chelsea
pepper your angus
Dat was een verzonnen geruchtquote:
Wenger zal wel niemand halen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Loic Remy vind ik nou echt een type die bij Arsenal moet spelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Remy --> Chelsea
pepper your angus
lekker met Alexis en Sanogo spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was een verzonnen gerucht
Wenger zal wel niemand halen![]()
![]()
8 mil pond is zijn clausule jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
schijnt al rond te zijn voor 10 miljoen euro, beetje zonde wel, bij QPR hadden ze hem wel kunnen gebruiken![]()
ohja die spelen ook een niveau lager nu. Als hij opschiet kan hij nog een IF binnenharken voor de bundesligaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu VI terug te kijken.. Nurnberg heeft vandaag wel gewonnen met 0-4 trouwens. Mlapa 1 goaltje.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf, ik word ineens alleen maar aan mensen met oranje of rode latency gekoppeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
krijg je ervan als je opscheptquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:18 schreef Tim86 het volgende:
wtf, ik word ineens alleen maar aan mensen met oranje of rode latency gekoppeld![]()
Ik had dus toevallig een TOTS Besler voor 199k maar ik had ook een TOTS Dwyer voor 29.5k gekocht toen ik naar hem zocht en die verkocht voor 55k.![]()
![]()
Help.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Nog een goede CAM en ST met triple link.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jobson-Wallyson (al vind ik die 2e niet zo goed)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een goede CAM en ST met triple link.![]()
Bohhhhhh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jobson-Wallyson (al vind ik die 2e niet zo goed)
Nog andere duo's?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die zijn kut.quote:
DS2 heb je Agbonlahor en Delph al in een team gehad?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Delph wel even maar die was niet heel goed volgens mij. En Agbon nog niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef Ozz-03 het volgende:
DS2 heb je Agbonlahor en Delph al in een team gehad?![]()
quote:
Even Jollyson proberen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zal binnen enkele dagen wel tekenen bij een club uit de Premier League.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yobo is transfervrij. Hij moet nog wel een club vinden anders zit hij weer niet in FUT volgend jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
kan jij al zoeken in FUT? ik nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yobo is transfervrij. Hij moet nog wel een club vinden anders zit hij weer niet in FUT volgend jaar.![]()
![]()
Op mijn andere account wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan jij al zoeken in FUT? ik niet![]()
Wanneer kauf jij een PS4?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan jij al zoeken in FUT? ik nietOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
voorlopig nietquote:zit een beetje op zwart zaad na de zomervakantie en ik ben aan het sparen voor motorrijbewijs
dus zal wel doorgaan met mijn xbox totdat ie kapotgaat of ik genoeg centen heb![]()
Binnenkort jou ook maar eens overtuigen. Even wat motor crash video's posten de komende tijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voorlopig nietzit een beetje op zwart zaad na de zomervakantie en ik ben aan het sparen voor motorrijbewijs
dus zal wel doorgaan met mijn xbox totdat ie kapotgaat of ik genoeg centen heb
levensgevaarlijk ja, en duur niet normaal. Die nieuwe motogp op de ps4 echter
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
![]()
[img]i2.minus.com/i6O1luA0pVjcN.png[/img]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je kan me overtuigen door 400 euro over te makenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Binnenkort jou ook maar eens overtuigen. Even wat motor crash video's posten de komende tijd.![]()
![]()
Als je me in termijnen 500 terug betaald vind ik het best.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan me overtuigen door 400 euro over te maken
HAHA 6% en PC Beta keyquote:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Een tijd terug kreeg ik geen rewards voor toernooiwinsten, had daarna contact opgenomen met de livechat en ze kon me een silver pack van 2.5k aanbieden ter compensatiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
aidsspel krijg ik weer geen coins voor mijn wedstrijd(toernooiwinst leverde volgens mij 10 of 15K + Gold jumbo pack op)
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:24 schreef Freire het volgende:
[..]
Een tijd terug kreeg ik geen rewards voor toernooiwinsten, had daarna contact opgenomen met de livechat en ze kon me een silver pack van 2.5k aanbieden ter compensatie(toernooiwinst leverde volgens mij 10 of 15K + Gold jumbo pack op)
![]()
blijft EA he![]()
wat willen ze nou dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Kut dit is de enige push die het nog doet uit dat topic.
[ afbeelding ]
Professioneelhoi zeggen en nog een keer sorry egt sorry zeggen
![]()
![]()
Dan bereid je maar vast voor op "there was an error creating your game session" waarna je die cup nooit meer kan spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
aidsspel krijg ik weer geen coins voor mijn wedstrijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
was single matchquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan bereid je maar vast voor op "there was an error creating your game session" waarna je die cup nooit meer kan spelen.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Benzema op LWquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Het hele jaar nog niet met benzema gespeeld en er dan nu achter komen dat ie fucking goed is
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Parlementsgebouw is echt prachtig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was op Sziget, ook geen verkeerd festival.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jep, 18 miljoen..wel veel geld. Al waren de bedragen die eerder werden genoemd nog hoger..mag toch hopen dat we niet een jaar lang met Viergever op 6 gaan ballenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Kutzooi. Blind naar ManUtd. Kut van Gaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat leuk worden als Viergever of Boilesen blessa raakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jep, 18 miljoen..wel veel geld. Al waren de bedragen die eerder werden genoemd nog hoger..mag toch hopen dat we niet een jaar lang met Viergever op 6 gaan ballen
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Er moet echt iemand bij..of ze moeten veel vertrouwen hebben in Bazoer voor 6 ofzo..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:29 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gaat leuk worden als Viergever of Boilesen blessa raakt.
Boilesen raakt sowieso nog geblesseerd.
En deze man naar Twente: http://wefut.com/en/player/7288Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GodverdommeJawel hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mag toch hopen dat we niet een jaar lang met Viergever op 6 gaan ballenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ze hebben wel wat knowledge nodig daar bij Twente ja..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er moet echt iemand bij..of ze moeten veel vertrouwen hebben in Bazoer voor 6 ofzo..
Boilesen raakt sowieso nog geblesseerd.
En deze man naar Twente: http://wefut.com/en/player/7288
Mooi nieuws wel op zo'n dag: Sigthorsson vaste spits en Blind die vertrekt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:34 schreef Reemi het volgende:
Mooi nieuws wel op zo'n dag: Sigthorsson vaste spits en Blind die vertrekt.![]()
![]()
Topprice24 heeft de PS4 prijs een tientje opgeschroeft, net op tijd geweest
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waren ook weer meer consoles beschikbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:46 schreef Reemi het volgende:
Topprice24 heeft de PS4 prijs een tientje opgeschroeft, net op tijd geweest![]()
18 miljoen voor Blind?
Klasse gedaan door Ajax.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hihahoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:33 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat knowledge nodig daar bij Twente ja..![]()
rrrrrreeepooooostquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
1 Goed WK, en je bent 18 miljoen waardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:06 schreef DuTank het volgende:
18 miljoen voor Blind?
Klasse gedaan door Ajax.![]()
![]()
Tussen wat een speler waard is (slaven hihi) en wat Engelse clubs betalen zit meestal nogal wat verschilquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Goed WK, en je bent 18 miljoen waard![]()
![]()
Handjes af van Sinkgravenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:49 schreef Jorwol het volgende:
18 miljoenMag toch hopen dat ze een keer wat geld gaan uitgeven dan
![]()
![]()
![]()
Hoop dat hij bij Heerenveen blijft inderdaad, leuke speler en anders wordt het wel een heel armoedig teamquote:![]()
![]()
Ja, dat zeker. Dure opvolger van Buttner. Wel een schoolvoorbeeld van het nut van pieken op het juiste moment.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tussen wat een speler waard is (slaven hihi) en wat Engelse clubs betalen zit meestal nogal wat verschil
Wellicht kan er dan toch nog een spits gekocht worden in Amsterdam.![]()
Kun je heel AZ kopen wel dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:49 schreef Jorwol het volgende:
18 miljoenMag toch hopen dat ze een keer wat geld gaan uitgeven dan
![]()
Komt heus niks meer bij hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wellicht kan er dan toch nog een spits gekocht worden in Amsterdam.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niet slecht inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Parlementsgebouw is echt prachtig ja.Ik was op Sziget, ook geen verkeerd festival.
Het was daardoor in Budapest gewoon nog steeds hartstikke druk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lindgren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet slecht inderdaad.Het was daardoor in Budapest gewoon nog steeds hartstikke druk.
Weer terug, of post je vanuit het buitenland?
![]()
![]()
en Ibra en maxwellquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:20 schreef wieisboos het volgende:
Wat moet Blind nou bij UnitedBeter halen ze vurrie terug
![]()
Sinkgraven naar Ajax voor 4MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:26 schreef WezepAFCA het volgende:
Sinkgraven naar Ajax voor 4MNope. Marc Netto'o zou nooit 4M voor hem betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij wilde toch ook 7 voor Van Ginkel betalen. Het gaat er om dat Ajax een prijs in gedachte heeft en daar niet over heen gaat. Zo vonden ze 6/7 voor Maher te veelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope. Marc Netto'o zou nooit 4M voor hem betalen![]()
Maher en van Ginkel waren wel wat verder... Sinkgraven speelt vandaag 17e wedstrijd ofzo, waarvan 8 in de basisquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij wilde toch ook 7 voor Van Ginkel betalen. Het gaat er om dat Ajax een prijs in gedachte heeft en daar niet over heen gaat. Zo vonden ze 6/7 voor Maher te veel![]()
![]()
Ik ben weer terug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lindgren.Weer terug, of post je vanuit het buitenland?
En ik wil weer terug.
Kut he als je weer in je kleine kamertje zit terwijl het buiten regent terwijl je paar dagen terug nog in 30+ graden zat te chillen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben weer terug.
En ik wil weer terug.
is toch al rondquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
Remy waarschijnlijk de opvolger van Torres bij Chelsea
8 miljoen pond![]()
Dat is het enige kutte van de vakantie ja, dat gevoel. Maar dat gevoel krijg je alleen maar als je vakantie geweldig was. Zie het als troost.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben weer terug.
En ik wil weer terug.![]()
Ik heb misschien 2 uurtjes 30 graden gehad in de afgelopen twee weken, maar ik snap je punt ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kut he als je weer in je kleine kamertje zit terwijl het buiten regent terwijl je paar dagen terug nog in 30+ graden zat te chillen.Ik zit maar een beetje met een sentimentele traan over m'n wangetjes de aftermovie te editten.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb misschien 2 uurtjes 30 graden gehad in de afgelopen twee weken, maar ik snap je punt ja.Ik zit maar een beetje met een sentimentele traan over m'n wangetjes de aftermovie te editten.
Ach nog maar 11 maanden en dan is het weer juli en kunnen we weer op vakantie.
als ik het had, had je het mogen lenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:55 schreef rolls-reus het volgende:
Mag ik van iemand 100k lenen?tis voor een heel goed doel namelijk jovetic
(met interest natuurlijk)![]()
Zet er maar wat op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:55 schreef rolls-reus het volgende:
Mag ik van iemand 100k lenen?tis voor een heel goed doel namelijk jovetic
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is het enige kutte van de vakantie ja, dat gevoel. Maar dat gevoel krijg je alleen maar als je vakantie geweldig was. Zie het als troost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Het gekste vind ik dan dat het opeens weer stil is. Je vakantie de meest gekke fratsen uitgehaald, gehuild van het lachen, 2 weken lang, of korter, of langer, en dan word je wakker. In stilte. Koffie drinken. Stilte. Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gezien je verhalen ben ik mild met mijn medelijden hoor. Ervaringen voor het leven![]()
![]()
Is helemaal goed hoor. Morgen mag ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Staat een borja valero op voor 100k, 3 uur
Toefjesje hebt het vanavond terug
![]()
Ik verlang geen medelijden hoor. Het is precies zoals je zegt. Dit vergeet ik serieus nooit meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gekste vind ik dan dat het opeens weer stil is. Je vakantie de meest gekke fratsen uitgehaald, gehuild van het lachen, 2 weken lang, of korter, of langer, en dan word je wakker. In stilte. Koffie drinken. Stilte. Bah.
Maar gezien je verhalen ben ik mild met mijn medelijden hoor. Ervaringen voor het levenBen allang blij dat het nog geen maandag is.
Thanks toefjes!ik heb mn teams af kunnen maken en zal er weinig meer aan veranderen denk ik
![]()
Main team
Fitness team
![]()
![]()
Heb ik gelukkig nog heel goed nieuws voor jou, om je wat op te vrolijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik verlang geen medelijden hoor. Het is precies zoals je zegt. Dit vergeet ik serieus nooit meer.Ben allang blij dat het nog geen maandag is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb m ook een paar wedstrijden geprobeerd. Ik denk als ik er aan gewend ben, ik er wel meer mee kan scoren. Trallalalalala is wel de verrassing van mijn team hoor, wat een geweldige middenvelderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:36 schreef rolls-reus het volgende:
Thanks toefjes!ik heb mn teams af kunnen maken en zal er weinig meer aan veranderen denk ik
![]()
Main team
[ afbeelding ]
Fitness team
[ afbeelding ]
iMotm Suarez was de eerste die op de TP kwam. Totaal geen meerwaarde, de vuile proleet.
![]()
[..]klinkt als iets dat ze moeten verfilmen. Noemen we het gewoon Eurotrip 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[..]Zo te lezen ben je ook uitgewoond van achteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb net TOTS Suarez aangeschaftquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m ook een paar wedstrijden geprobeerd. Ik denk als ik er aan gewend ben, ik er wel meer mee kan scoren. Trallalalalala is wel de verrassing van mijn team hoor, wat een geweldige middenvelderiMotm Suarez was de eerste die op de TP kwam. Totaal geen meerwaarde, de vuile proleet.
Mag toch hopen dat hij er wat van bakt. De NIF was waardeloos als spits, maar heb zijn TOTS als CAM...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wanner worden spelers weer goedkoper.
Als cf achter ibra was tots suarez echt kutquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb net TOTS Suarez aangeschaft
Mag toch hopen dat hij er wat van bakt. De NIF was waardeloos als spits, maar heb zijn TOTS als CAM...maar ik heb geleerd dat ik niet meer mag oordelen over spelers die in hetzelfde team als ibra speelde dus ik hoop dat ik er gewoon niet goed mee om kon gaan
![]()
![]()
Ik wil wel weer een potje tegen jequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m ook een paar wedstrijden geprobeerd. Ik denk als ik er aan gewend ben, ik er wel meer mee kan scoren. Trallalalalala is wel de verrassing van mijn team hoor, wat een geweldige middenvelderiMotm Suarez was de eerste die op de TP kwam. Totaal geen meerwaarde, de vuile proleet.
wanneer heb je tijd?
![]()
Ik vind de MOTM echt geniaal. Ben verrast dat hij het niks vondquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb net TOTS Suarez aangeschaft
Mag toch hopen dat hij er wat van bakt. De NIF was waardeloos als spits, maar heb zijn TOTS als CAM...
Spits hier overigens. In 4321, 433 en 41212 allemaal prima.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De TOTS niet geprobeerd? Iemand die me kan vertellen of het een groot verschil is tussen die 2?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de MOTM echt geniaal. Ben verrast dat hij het niks vond
Spits hier overigens. In 4321, 433 en 41212 allemaal prima.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nog heel goed nieuws voor jou, om je wat op te vrolijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hè. Er is ook serieus een brok van mijn hoektand af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klinkt als iets dat ze moeten verfilmen. Noemen we het gewoon Eurotrip 2Hangovertaferelen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je ook uitgewoond van achteren.swsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je thuis, ben je erachter dat je genomineerd bent voor de Icebucket challenge wat ineens helemaal een hype is. Godver. Dus niet dat ik mijn anjer onder water plemp voor zoiets. Iemand nog creatieve oplossingen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
een emmer met geld over je heen gooienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Kom je thuis, ben je erachter dat je genomineerd bent voor de Icebucket challenge wat ineens helemaal een hype is. Godver. Dus niet dat ik mijn anjer onder water plemp voor zoiets. Iemand nog creatieve oplossingen?![]()
10000 euro in de emmer doen en die over je heen gooien en zeggen dat je dat gaat donerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Kom je thuis, ben je erachter dat je genomineerd bent voor de Icebucket challenge wat ineens helemaal een hype is. Godver. Dus niet dat ik mijn anjer onder water plemp voor zoiets. Iemand nog creatieve oplossingen?![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ucket_challenge.htmlquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, tijd wel, maar ik ben een beetje naar de klotequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik wil wel weer een potje tegen jewanneer heb je tijd?
Diegene die je genomineerd heeft ontvrienden en daarna keihard wegrennen van je computer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Emmer op je hoofd en met een raket-ijsje er tegenaan slaan is de zwakste oplossing die ik gezien heb.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Prima idee ja. Even een spare $10.000,- regelen brb.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ucket_challenge.htmlhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik wilde een emmer met cornetto's vullen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Emmer op je hoofd en met een raket-ijsje er tegenaan slaan is de zwakste oplossing die ik gezien heb.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ook. Kut Lindgren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi verhaal Lindgren. Ik kan niet zeggen dat ik jaloers ben.. nou ja eigenlijk wel.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, tijd wel, maar ik ben een beetje naar de klote
[..]
Diegene die je genomineerd heeft ontvrienden en daarna keihard wegrennen van je computer.ik merk het al. Lekker uitbrakken dus
![]()
![]()
Nee. Maar stats verschillen zijn heel erg klein en het scheelde me destijds 2 miljoen ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De TOTS niet geprobeerd? Iemand die me kan vertellen of het een groot verschil is tussen die 2?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net zoals je me dit hoort zeggen: http://nl.forvo.com/word/konko/quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, ik hoor je dit gewoon zeggen![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net zoals je me dit hoort zeggen: http://nl.forvo.com/word/konko/
Die van Lindgren.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dat wilde ik nog vragen, waar haal jij deze info vandaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:26 schreef Tim86 het volgende:
A.Million.Ways.To.Die.In.The.West.2014.720p.HDRiP.X264.AC3.5.1-PLAYNOW
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja. Je mag me ook gewoon slopen eigenlijk. Het verschil tussen jou en een ander is dat jij geen ssshh celebration doet, en 3 replays per goal kijkt. Wat toch snel op kan lopen tot 21 replays.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ik merk het al. Lekker uitbrakken dus
![]()
Dagelijks even spieken op http://www.rlsbb.com/ wat de releases zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wilde ik nog vragen, waar haal jij deze info vandaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://nl.forvo.com/word/serero/#nlx1000
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die stream moet ff normal doenquote:![]()
Burnley al de lat geraakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had PSV hem dan niet kunnen halen als ervaren CB?twitter:LFC twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 13:00:25Liverpool can today confirm that @DanielAgger has completed a return to his former team, Brondby #YNWADaniel http://t.co/Z6mjJwKorQ reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Holebas naar Roma. Wordt wel erg druk op linksback daar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee want PSV is niet zijn oude club. Dit is clubliefdequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Had PSV hem dan niet kunnen halen als ervaren CB?twitter:LFC twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 13:00:25Liverpool can today confirm that @DanielAgger has completed a return to his former team, Brondby #YNWADaniel http://t.co/Z6mjJwKorQ reageer retweet
![]()
![]()
Compleet Griekse defensie daar straksquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:50 schreef Tim86 het volgende:
En Holebas naar Roma. Wordt wel erg druk op linksback daar.![]()
![]()
Wel mooi. Aardige opvolger voor Boulah hebben ze daarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee want PSV is niet zijn oude club. Dit is clubliefde
Jammer dat die oud-spelers van Ajax niet terugkomen op het moment dat ze nog goed zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
cvmquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:52 schreef wieisboos het volgende:
IF Jovetic als false 9 of normale spits in 4-3-3?
maver maver maverhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Kan allebei..ik vind zelf false 9 überhaupt niet fijn dus dat is makkelijk. HIj is ook echt goed in de lucht imo, dus dan is hij als spits ook wel wat beter op zijn plek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:52 schreef wieisboos het volgende:
IF Jovetic als false 9 of normale spits in 4-3-3?
maver maver maverAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Taarabt als false 9quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan allebei..ik vind zelf false 9 überhaupt niet fijn dus dat is makkelijk. HIj is ook echt goed in de lucht imo, dus dan is hij als spits ook wel wat beter op zijn plek.![]()
![]()
Fox Sports/UPCNa 8 dagen nog geen FOX International geleverd.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
OMG RvP
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
RVP in vorm maakt hem wel ja. Mooie pass welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:WeCanFifa twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 13:50:03Done. Next episode -> next week reageer retweet
![]()
![]()
yesyesyes palquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:WeCanFifa twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 13:50:03Done. Next episode -> next week reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb het gevoel dat hij sinds zijn laatste blessure/afwezigheid geen pepernoot raakt. Tijdens WK ook onnodig vaak buitenspel gestaan. Wel zonde voor zo'n speler in de herfst van zijn carrière .quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RVP in vorm maakt hem wel ja. Mooie pass welHala Madrid !
Tijd om zijn carriere af te ronden bij zijn jeugdliefde Excelsiorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij sinds zijn laatste blessure/afwezigheid geen pepernoot raakt. Tijdens WK ook onnodig vaak buitenspel gestaan. Wel zonde voor zo'n speler in de herfst van zijn carrière .![]()
![]()
Zal wel special team worden. De Falcons hebben 4 goede WR'squote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:56 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)j-de-nfl-haalt-19729
![]()
![]()
![]()
oh dat weet ik verder niet. Vind het wel mooi dat een Nederlander evt. op dat niveau kan spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel special team worden. De Falcons hebben 4 goede WR's
Hoewel ik zijn Engels beter begrijp dan zijn "Nederlands"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit United
Hala Madrid !
Devin Hester,Roddy White, Julio Jones vind ik allemaal klasse. Geraldo moet daar als 4de wel bij kunnen komen als hij het goed doet op Special team.squote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat weet ik verder niet. Vind het wel mooi dat een Nederlander evt. op dat niveau kan spelen
Hoewel ik zijn Engels beter begrijp dan zijn "Nederlands"![]()
Heb je een Chinese vierdaagse?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan heeft hij die gisteren opgebakkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
misschien heeft hij een chinese vriendinquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ff wat chinees opbakken van gisterquote:quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Black Kut kan er echt he-le-maal niets van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is nog eens snel geregeldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:15 schreef rolls-reus het volgende:
Toefjes, zet er maar wat op voor 105kNet Groene Messi gekocht voor 7.9 miljoen. Aan het eind van de dag even het miljoentje meepikken
Ogbonna er op gezet voor 12 uur, FC de Hufters![]()
![]()
Di Maria ook niet op CMquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef Tim86 het volgende:
Die Black Kut kan er echt he-le-maal niets van
Hala Madrid !
Als Louis aanhoudt aan deze formatie denk ik dat Daley daar gaat spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef Tim86 het volgende:
Die Black Kut kan er echt he-le-maal niets van![]()
Toch al 2 goede kansen gecreëerd, maar op deze positie is het wel zonde ja..quote:
Maar uiteindelijk wil Louis toch naar een formatie met backs denk ik en dan wordt alles weer anders.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog niet speelgerechtigd geloof ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar is Rojo dan? Ook geblesseerd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle overbodige silvers uit de club verkochtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is nog eens snel geregeldNet Groene Messi gekocht voor 7.9 miljoen. Aan het eind van de dag even het miljoentje meepikken
[ afbeelding ]
Ogbonna er op gezet voor 12 uur, FC de Huftersmaar had niet gedacht dat ze zoveel op zouden leveren
makienok 6k, jonathan 5k en carvalho 8k en ga zo maar door
Je hebt de moneyz btw![]()
![]()
Ik denk rojoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als Louis aanhoudt aan deze formatie denk ik dat Daley daar gaat spelen![]()
Als hij vandaag ook weer punten verspilt kunnen ze weer een Moyes seizoen verwachten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch al 2 goede kansen gecreëerd, maar op deze positie is het wel zonde ja..
Maar uiteindelijk wil Louis toch naar een formatie met backs denk ik en dan wordt alles weer anders.Hala Madrid !
Goeiedag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan. Alleen Neymar upgraden naar 88 groen gaat 5.5 miljoen kosten. Dat gaat m nog even niet worden. Ik verlies hier gewoon mee tegen 4-1-2-1-2 BPL teams trouwens.
Albaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan. Alleen Neymar upgraden naar 88 groen gaat 5.5 miljoen kosten. Dat gaat m nog even niet worden. Ik verlies hier gewoon mee tegen 4-1-2-1-2 BPL teams trouwens.![]()
![]()
hebben nog niet gescoordquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:28 schreef gazhims3lv het volgende:
Waarom staat Burnley nog niet voor?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De hobby is een beetje uit de hand gelopenquote:
Best ventje hoor. Als ik Filipe Luis TOTS daar neerzet, wordt het ook zo'n standaard: "kijk-mij-eens-een-duur-team-hebben" team.quote:![]()
Iedere bal die de verdediging naar voren kopt van United komt in de voeten van een Burnley speler. United wordt gewoon overklast op het middenveld door al die aanvallende opties.Hala Madrid !
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:33 schreef BDIL het volgende:
Iedere bal die de verdediging naar voren kopt van United komt in de voeten van een Burnley speler. United wordt gewoon overklast op het middenveld door al die aanvallende opties.okquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:33 schreef BDIL het volgende:
Iedere bal die de verdediging naar voren kopt van United komt in de voeten van een Burnley speler. United wordt gewoon overklast op het middenveld door al die aanvallende opties.![]()
Ik heb gewoon een bloedhekel aan dat ventjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De hobby is een beetje uit de hand gelopen
[..]
Best ventje hoor. Als ik Filipe Luis TOTS daar neerzet, wordt het ook zo'n standaard: "kijk-mij-eens-een-duur-team-hebben" team.![]()
![]()
Boh..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan. Alleen Neymar upgraden naar 88 groen gaat 5.5 miljoen kosten. Dat gaat m nog even niet worden. Ik verlies hier gewoon mee tegen 4-1-2-1-2 BPL teams trouwens.
Maar Spil op Khedira?Het is niet dat hij met die +3 opeens mensen voorbij gaat rennen...
![]()
alsof ie gaat spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:46 schreef Kiid het volgende:
Gaat een genot worden om United te volgen nu met Blind erbijButtner 2.0
![]()
Gaan ze ineens als Barca spelen ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:46 schreef Kiid het volgende:
Gaat een genot worden om United te volgen nu met Blind erbijHala Madrid !
ja mooi cijfer ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een toffe film.![]()
![]()
1 euroquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me geen leuk spel![]()
Je merkt toch niks van die chem stylesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Boh..
Maar Spil op Khedira?Het is niet dat hij met die +3 opeens mensen voorbij gaat rennen...
![]()
ja en morgen weer aanpassen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Het best spelende team.. Ever..![]()
lekker die random marcelo daarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Het best spelende team.. Ever..![]()
wtfquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Het best spelende team.. Ever..
Nope dit blijft zo. Heb hem al 3 dagen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zozo nounou poepoe 3 dagen!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope dit blijft zo. Heb hem al 3 dagen.![]()
Jup dat was uit nood ontstaan maar hij jizzed hem hard daar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker die random marcelo daarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ronaldo over Messi:Hij heeft moordneigingen ofzo?quote:“If I said everything that I think, I would be in prison,” Ronaldo, who picked up Uefa's Player of the Year award this week, told TVI when asked about his thoughts on whether his Barca rival had earned the award.![]()
![]()
![]()
Die Marceloquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Het best spelende team.. Ever..
Maar die backs
TOTS Aurier is echt een eindbaas. Wint ieder duel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Minderjarige jongetjes denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:01 schreef DutchSL het volgende:
Ronaldo over Messi:
[..]
Hij heeft moordneigingen ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1 euroIs zo'n beetje de enige noemenswaardige exclusive die uit is samen met Killzone Shadow Fall (maar dat vind ik weer niks aan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me geen leuk spel![]()
Leverkusen - Hertha kan wel leuk worden zo
Daarna Schalke - Bayern ook nog.
En Roma - Fiorentina is er ook nog. En vergeet Oss - De Graafschap niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
da pacequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een bazen bij QPR gewoon Clint Hill LB zetten![]()
is leuk man lekker de super hero in seattle spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet niet Infamous lijkt me eigenlijk best wel gay.
sowieso SeatleLijkt me echt een leuke game voor jouw.
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
is leuk man lekker de super hero in seattle spelen
sowieso SeatleLijkt me echt een leuke game voor jouw.
![]()
![]()
Everton - Chelseaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Tim86 het volgende:
Leverkusen - Hertha kan wel leuk worden zo
Daarna Schalke - Bayern ook nog.
En Roma - Fiorentina is er ook nog. En vergeet Oss - De Graafschap nietSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
zal wel kapot gemourinho'd wordenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pijnlijk man, dit Man U
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt niet normaal hoe slecht ze spelenquote:
Hala Madrid !
Je ziet ook geen tactisch idee ofzo..dat is misschien nog wel pijnlijker dan het gebrek aan kwaliteit. Alleen lange ballen en rennen langs de vleugel. Louis heeft teveel FUT gespeeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe slecht ze spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vooral 0 tempo in deze wedstrijd, zou zo een eredivisie wedstrijd kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe slecht ze spelenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die Anderson btw, wat een dikke pad is dat gewordenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ieder voorzet van Valencia is een fieldgoal in NFL
Hala Madrid !
2e keer dit seizoen dat Man U geen late penalty krijgt ondanks een duidelijke handsbalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
is dat fattyfat anderson die bij Fio speelde?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Anderson btw, wat een dikke pad is dat geworden![]()
Ja, was een half jaar verhuurdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat fattyfat anderson die bij Fio speelde?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb m zo gekocht, en verder niet naar gekeken eigenlijk, hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Boh..
![]()
Spil is catalyst toch? Die zou ik ook gebruiken. Of engine.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je had nog steeds niet door dat ze er niks van kunnen? Of had je Burnley laten winnen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Bohhh ManU dat mijn toto verneukt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hey man, goed geslapen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit iets van die chemistry kaarten gemerkt Het verschil van 2 of 3 punten is ook niet echt geschikt om op te merken ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Spil is catalyst toch? Die zou ik ook gebruiken. Of engine.![]()
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
joah, net wakker. Was een mooie week![]()
![]()
Het gaat niet om 2 of 3 punten. Die streepjes staan niet voor punten. Omdat EA nooit heeft willen zeggen waar die streepjes/chevrons nou precies voor staan is er ook niemand die het weet. En daardoor blijft het ook altijd de vraag of het nou een placebo is of niet als je daadwerkelijk iets merktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit iets van die chemistry kaarten gemerkt Het verschil van 2 of 3 punten is ook niet echt geschikt om op te merken ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dacht dat ManU nu wel eindelijk drie punten zou pakken ja. Daarnaast nog een funbet van 2.5 op een combi met Burnley jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had nog steeds niet door dat ze er niks van kunnen? Of had je Burnley laten winnen?
Hele week geslapen:quote:quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ga pitten. Toedels en tot over een weekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Week alleen in Barcelona zelf? Genoeg te doen, maar best lang toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Weekje Barcelona
Heb ik hier nog iets gemist?
Mooi dat het leuk was in ieder geval. Weinig gemist hier. Paar maver rages en trolls en dat was het wel. Same old, same old.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vantevoren heel veel worstenbroodjes inslaan en dan lekker daarmee onder de wol kruipen ja. Du leven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ooh, heb het gevoel dat ik dat nu ook wel zou kunnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Percentage toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat niet om 2 of 3 punten. Die streepjes staan niet voor punten. Omdat EA nooit heeft willen zeggen waar die streepjes/chevrons nou precies voor staan is er ook niemand die het weet. En daardoor blijft het ook altijd de vraag of het nou een placebo is of niet als je daadwerkelijk iets merkt![]()
Ook nooit bevestigd.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met Daley hebben ze wel een middenvelder die goed speelt onder druk en die de lijnen uit kan zettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vooral 0 tempo in deze wedstrijd, zou zo een eredivisie wedstrijd kunnen zijn.![]()
Ja, was 5 dagen met de vriendin in Barcelonaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Week alleen in Barcelona zelf? Genoeg te doen, maar best lang toch?
Mooi dat het leuk was in ieder geval. Weinig gemist hier. Paar maver rages en trolls en dat was het wel. Same old, same old.
Vooral Camp Nou vond ik echt vet. Ballon d'or van Stoichkov, 4x Ballon d'or van Messi, 3 keer gouden schoen van Messi, 4 CL bekers gezien in het museum![]()
Ook nog met een CL beker in mn handen op de foto gegaan #The_Yakuzanerd
Oja, heb het gras ook nog aangeraakt
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ah. Mooi dat dat in maand 12 duidelijk wordt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat niet om 2 of 3 punten. Die streepjes staan niet voor punten. Omdat EA nooit heeft willen zeggen waar die streepjes/chevrons nou precies voor staan is er ook niemand die het weet. En daardoor blijft het ook altijd de vraag of het nou een placebo is of niet als je daadwerkelijk iets merkt![]()
Ik kan je vertellen dat je met een weekje Barca nog lang niet alles gezien hebt. Was er twee jaar terug en was nog lang niet uitgekeken.
Die Bellarabi kan wel aardig ballen.Hala Madrid !
Ik was in een weekend Barca er wel klaar mee, en die weekenden erna ook alleen nog voor het voetbal geweestBeetje door Park Guell slenteren
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Firmino mooie goal
Hala Madrid !
We wilden allebei inderdaad nog wel veel langer daar blijvenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik kan je vertellen dat je met een weekje Barca nog lang niet alles gezien hebt. Was er twee jaar terug en was nog lang niet uitgekeken.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Net drie minuten voor de goal op Hoffenheim ingezet
Ik was bijna met mijn ex naar Barcelona gegaan, maar ze wilde niet tegemoet komen aan mijn wens een voetbalwedstrijd te bezoekenNou, stik dan ook maar met die hele stad
![]()
Wens? Dat is een eis als je in Barca bent. Ben zelf bij de afscheidswedstrijd van Pep geweestquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik was bijna met mijn ex naar Barcelona gegaan, maar ze wilde niet tegemoet komen aan mijn wens een voetbalwedstrijd te bezoekenNou, stik dan ook maar met die hele stad
![]()
Had r dr gelaten... Ik was mooi wel gegaan dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Jedvaj!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat Hoffenheim is echt een heerlijke ploeg.
Ja, ik zei nog, dat we dan de rest van de tijd alles doen wat zij wilde doen, dat ik dr koffer zou dragen, alles. Alleen voor die anderhalf uur strijd op de groene mat. Maar ze was onvermurwbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wens? Dat is een eis als je in Barca bent. Ben zelf bij de afscheidswedstrijd van Pep geweest![]()
![]()
Yaya Torres
De Boer is zo'n matige analist, heeft gewoon nog nooit van Jovetic gehoord voor de wedstrijd tegen Liverpool en analyseert hem puur en alleen op die wedstrijd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien een beetje kort door de bocht maar dan weet je dat het geen chille relatie is. Normaal gesproken heb je dat soort dingen voor elkaar over toch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog, dat we dan de rest van de tijd alles doen wat zij wilde doen, dat ik dr koffer zou dragen, alles. Alleen voor die anderhalf uur strijd op de groene mat. Maar ze was onvermurwbaar.
Ik ga er nog wel een keertje komen hoor. Maar dan met een paar gezellige gasten, en bier op de Ramblas. Schijnt wel dat de sfeer in het stadion wat aan de tamme kant is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had r dr gelaten... Ik was mooi wel gegaan dan.![]()
Ronald de Boer erger ik me al langer aan met zijn botox hoofdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Yaya Torres
De Boer is zo'n matige analist, heeft gewoon nog nooit van Jovetic gehoord voor de wedstrijd tegen Liverpool en analyseert hem puur en alleen op die wedstrijd.![]()
Vrijwel alleen maar dagjesmensen en het stadion is sowieso ongeschikt qua geluid, dus tis idd vrij tamquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er nog wel een keertje komen hoor. Maar dan met een paar gezellige gasten, en bier op de Ramblas. Schijnt wel dat de sfeer in het stadion wat aan de tamme kant is.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik was bij de grote doorbraak van Bojan. Scoorde 2 of 3 keer. De rest is geschiedenisquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wens? Dat is een eis als je in Barca bent. Ben zelf bij de afscheidswedstrijd van Pep geweest![]()
Tegen Rayo Vallecano.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het sowieso belachelijk dat 90% van die analisten of de juiste naam niet weten van bepaalde spelers/speler niet eens kennen of waar ze spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Yaya Torres
De Boer is zo'n matige analist, heeft gewoon nog nooit van Jovetic gehoord voor de wedstrijd tegen Liverpool en analyseert hem puur en alleen op die wedstrijd.Hala Madrid !
Het gekke is dat ze wel een keer meegegaan is naar een Europacup uitwedstrijd van AZ. Was tof. Want je mocht 4 bier per persoon op de terugweg. Dankzij haar had ik er 8. Onnavolgbare wezens zijn het ook hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Misschien een beetje kort door de bocht maar dan weet je dat het geen chille relatie is. Normaal gesproken heb je dat soort dingen voor elkaar over toch.![]()
Ik ook, maar iedereen zegt dan dat dat komt omdat hij Ajacied is dat ik hem daarom kut vind, maar daar heeft het niets mee te maken. Ik vind hem geen haar beter dan Waterreusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ronald de Boer erger ik me al langer aan met zijn botox hoofdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wanneer gaan we? Oh wacht, je zei gezellige gastenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er nog wel een keertje komen hoor. Maar dan met een paar gezellige gasten, en bier op de Ramblas. Schijnt wel dat de sfeer in het stadion wat aan de tamme kant is.![]()
![]()
![]()
Same.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik was in een weekend Barca er wel klaar mee, en die weekenden erna ook alleen nog voor het voetbal geweest
Edit: Kan iemand anders even een nieuw deel openen, dank!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: