Wel 10 cent gevenquote:
Tip: je toetsenbord is duidelijk kapot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef mapima het volgende:
HAHAHHA DIE GOZER ZEGT NU DAT HIJ DRIE CHICKIES GAAT NEUKEN IN LEIDEN NIET TEGELIJK MAAR ZE WETEN HET WEL VAN ELKAAR AHAHA
ze heten petra irena en onbekend en een van hen is getrouwd
nope.jpgquote:Ik werk tegenwoordig bij de nationale Nederlanden
iK hEB dEZE tIP gEPROBEERD mAAR iK vIND hET rESULTAAT nIET eRG bEVREDIGEND. wAT kAN iK dOEN?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef ADQ het volgende:
Tip: je toetsenbord is duidelijk kapot.
Tik je post in een Word document, selecteer de tekst en druk een paar keer op shift-F3 totdat de hoofdletters goed staan.
Selecteren, kopiėren, naar Fok! en plakken.
Format C:. Daarna kan je de PC verkopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
iK hEB dEZE tIP gEPROBEERD mAAR iK vIND hET rESULTAAT nIET eRG bEVREDIGEND. wAT kAN iK dOEN?
Bruikbare tip, ga ik werk van maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:29 schreef ADQ het volgende:
[..]
Format C:. Daarna kan je de PC verkopen.
Microsoft Windows [versie 6.1.7601]quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:29 schreef ADQ het volgende:
[..]
Format C:. Daarna kan je de PC verkopen.
Inloggen als admin en fdisk starten. Alle partities weggooien. Klaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Microsoft Windows [versie 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
C:\Users\User>format
Vereiste parameter ontbreekt -
C:\Users\User>format /c
Vereiste parameter ontbreekt -
C:\Users\User>format c
Ongeldige stationsspecificatie.
C:\Users\User>format :c
Ongeldige stationsspecificatie.
C:\Users\User>format c:
Toegang geweigerd omdat u niet gemachtigd bent.
U dient dit hulpprogramma met benodigde bevoegdheden uit te voeren.
C:\Users\User>
Mijn pc zegt dit, help
toetsenbord is toch kapot?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef ADQ het volgende:
[..]
Tip: je toetsenbord is duidelijk kapot.
Tik je post in een Word document, selecteer de tekst en druk een paar keer op shift-F3 totdat de hoofdletters goed staan.
Selecteren, kopiėren, naar Fok! en plakken.
En die gozer de trein uit smijten op het eerste station.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |