Een gemiddelde regenton is 200 liter?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef Isegrim het volgende:
Zoeken op 'mini-silo's' levert resultaten op van silo's met 'slechts' 18 ton inhoud.Maar een soort hele kleine silo's (RVS, kunststof?) van zeg 200 liter zou ideaal zijn.
http://m.agriaffaires.nl/(...)aite-330-litres.htmlquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:20 schreef Isegrim het volgende:
Het moet wel foodgrade zijn natuurlijk. Denk dat een kliko dat niet is.Melktankjes?
Een kleine versie van zoiets zou perfect zijn:
[ afbeelding ]
Maar die zijn er kennelijk niet in écht mini.
Dat is mij bekend, maar bijzondere regels daarvoor gelden pas vanaf hoeveelheden die wij nooit gaan halen. Het zal bij ons ook gewoon in 25kg-zakken worden geleverd en niet via een tankwagen ofzo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:35 schreef Peter het volgende:
Let wel op dat stuivend meel brandbaar/explosief kan zijn.
kijk eens bij failliesementsverkopen van bakkers?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:33 schreef Isegrim het volgende:
Die link leidt door naar de homepage, advertentie bestaat denk ik niet meer.
Die Ter Haar ga ik eens mailen, die onderste in die folder zien er goed uit. Maar zal niet goedkoop zijn denk ik.Anders eens bij een metaalbewerker (er zit er eentje in de buurt) vragen.
BVA Auctions staat al bij de favorieten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:36 schreef Peter het volgende:
[..]
kijk eens bij failliesementsverkopen van bakkers?
Maar of die voldoen aan de hygiëneregels is dan de vraag..quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:51 schreef Molo het volgende:
Of diervoer bedrijven, wellicht hebben die ook tussenmaat silootjes ofzo.
Veel diervoedingsoplossingen voor consumptiedieren zijn 'food grade'. Maar dat is wel iets om alert op te zijn ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar of die voldoen aan de hygiëneregels is dan de vraag..
Dat is ook een optie natuurlijk. En als je niet van tillen houdt, leg je de zakken op een pallet op een palletstapelaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga eens bij andere bakkers kijken hoe zij dat opgelost hebben, waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Bij de bakkerijen waar ik ben geweest zat het gewoon in zakken
Piet heeft een punt, en anders ga je een keer naar een beurs(zei een ouwe verkoper).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga eens bij andere bakkers kijken hoe zij dat opgelost hebben, waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Bij de bakkerijen waar ik ben geweest zat het gewoon in zakken
Plexiglas muisproof ombouw er omheen maken voor buiten openingstijden/als je het meel enzo niet gebruikt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Bedankt voor je review, kluizelaar.
Tilburg Sourdough heeft het ook in zakken op een pallet. Maar in het kader van muizen weet ik niet of ik dat zo'n strak plan vind...
En vergeet de kakkerlakken niet, die zijn een issue in veel bakkerijenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Bedankt voor je review, kluizelaar.
Tilburg Sourdough heeft het ook in zakken op een pallet. Maar in het kader van muizen weet ik niet of ik dat zo'n strak plan vind...
Zoiets heb ik idd ook aan zitten denken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:29 schreef komrad het volgende:
En een metalen bak gebruiken? 50x50x40 cm is al 100 liter. Schoonmaken als de bak een keer (bijna) leeg is.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En vergeet de kakkerlakken niet, die zijn een issue in veel bakkerijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |