Het is de bedoeling dat daarvan geen sprake is. We willen het doen zoals Tilburg Sourdough het doet: als het brood op is, gaat de winkel dicht.quote:Op maandag 15 september 2014 09:42 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen met het brood dat je overhoudt?
het stro-en plafond en die electra gaan vaak hand in hand. Als er aan het ene niets gedaan is, is het andere waarschijnlijk ook niet aangepakt. Soms heb je klussers ertussen zitten die de electra gelukkig wel aanpakken. Maar gezien de vorige huurder leek die kans klein....quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:42 schreef Isegrim het volgende:
Dat strogevulde plafond kan/mag er helemaal niet uit, is onderdeel van de constructie naar de bovenburen toe. En het zit er al een jaar of 100 dus het zal ook nog wel ff blijven zitten gok ik.
De elektra gaat helemaal opnieuw, maar ik weet niet precies waar jouw bouwkundige dat vermoeden vandaan haalt.Wat er nu zit is gewoon PVC en merendeels opbouw, maar het is slordig en we hebben driefasen nodig dus het hele zootje gaat eruit.
Dit weekend verwacht ik 88kgquote:Op woensdag 3 september 2014 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat-ie vast leuk vinden met 25kg meel
Dank!quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:31 schreef Holyme het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk initiatiefAls ik in de buurt woonde, dan wist ik 't wel, jullie producten zien er altijd heerlijk uit!
spannend! Heb je vergunningen nodig ?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Maandag komt een bouwinspecteur van de gemeente in het pandje kijken om te adviseren over de eisen waaraan we moeten voldoen e.d. Heb hem telefonisch gesproken, erg aardige kerel.
dat is prettig, inspecteur komt dus alleen voor de ontheffing langs ?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Nee, die zijn niet nodig, dat weet ik al. En ontheffing vetafscheider komt ook wel goed als ik die meneer zo hoorde.
Nee, ook gewoon voor inrichting pand, advies over afzuiging (zit er al) etc. Een algemeen adviesbezoekje, zeg maar. Zelf om gevraagd, wil geen verrassingen achteraf.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is prettig, inspecteur komt dus alleen voor de ontheffing langs ?
Altijd een goed idee natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon voor inrichting pand, advies over afzuiging (zit er al) etc. Een algemeen adviesbezoekje, zeg maar. Zelf om gevraagd, wil geen verrassingen achteraf.
Zal ik koekjes voor hem bakken?![]()
Heb je Isegrimbaktbrood.nl al gereserveerd?quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Hij komt maandag!
Ben vanaf 07:00 aan het bakken en de bakker ligt nog op bed.![]()
Nog niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je Isegrimbaktbrood.nl al gereserveerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |