Yep, 10 broden en 5 koekjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:04 schreef komrad het volgende:
Vandaag weer geleverd aan het andere bedrijfje?
en weer uitverkocht?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yep, 10 broden en 5 koekjes.
En de bakkersvrouw heeft vandaag met drie helpers weer flink geklust. Heel veel gedaan! En heel veel zooi naar het milieupark gebracht.
Te zwaar denk ik. Dat gipsplafond hangt met een regelwerk aan een zeer oud, strogevuld plafond. Ik durf er niet al te veel gewicht aan toe te voegen.quote:
Tuurlijk.quote:
Ik had er nog nooit van gehoord en moest het googlen, maar dat is misschien wel een idee! Eenvoudig zelf te plaatsen volgens mij en dat moeten we hebben, want het budget is beperkt. Dank voor de tip, ik ga me erin verdiepen!quote:
Dat zou ook iets kunnen zijn, ga ik ook naar kijken!quote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt ook een soort van piepschuim met houtnerf.
piepschuim is wel brandgevaarlijk van zichzelf.. dat is een minpuntje.quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou ook iets kunnen zijn, ga ik ook naar kijken!
Ja, dat las ik al. Niet echt een optie denk ik. Spanplafond is wel brandveilig.quote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef Peter het volgende:
[..]
piepschuim is wel brandgevaarlijk van zichzelf.. dat is een minpuntje.
Niet doen, let op brandveiligheid.quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou ook iets kunnen zijn, ga ik ook naar kijken!
Ja, ik kook suikerwerk, geen cristal methquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Seizoen 2 van Baking Bread er bijna doorheen, wat een klootzak is meneer White, echt wat een hufter
Edit, sorry, verkeerde topic
Al het brood op, koekjes waren niet opgegaanquote:Op zondag 14 september 2014 23:38 schreef minilot het volgende:
Spanplafonds kunnen voor een heel fraaie afwerking zorgen!![]()
Enneh, hoe ging het dit weekend met de verkoop in de biowinkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |