Zeker!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is natuurlijk fijn te weten of ze het, ja gewoon brood vonden, of gillend klaar kwamen toen ze het aten, niet?
Sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:03 schreef Ansu het volgende:
Ik heb door jullie nu zin in chocolade chip cookies
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sorry.Die paar die over waren hebben we zelf opgegeten.
Kan ik me voorstellen, klinkt als een zware dag. Hopen dat vandaag beter is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:42 schreef Isegrim het volgende:
Daar gaat het gelukkig al een stuk beter mee, maar het scheelde niet veel.Ik vind het helemaal niet erg als deze dag voorbij is. Morgen weer klussen!
De site hád daar gewoon een mogelijkheid voor ('ontwerper uitnodigen'), maar ze hebben die site net helemaal omgegooid. De knop voor het beoordelen van ontwerpers ontbrak daarna, dus misschien zijn ze wel meer dingen vergeten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, klinkt als een zware dag. Hopen dat vandaag beter is.
Ik heb eigenlijk een beetje een gekke vraag: naar aanleiding van jullie succes met het logo hebben wij ook een wedstrijd uitgezet op ontwerpen-voor-geld. Nou valt het niveau van de inzendingen helaas een beetje tegen en ik zou graag een aantal ontwerpers persoonlijk willen aanschrijven om mee te doen, waaronder Ontwerpstudio Olga. Weet jij hoe ik haar het beste kan benaderen?
Is dat nog iets voor de verhuurder of heb je het casco gehuurd?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:57 schreef Isegrim het volgende:
Oh en ik heb de kruipruimte verkend (echt mijn worst nightmare, overal spinrag) en de afvoer van de pantry zit helemaal nergens op aangesloten. Water loopt zo de kruipruimte in.![]()
Verder is het er keurig netjes en heb ik het luik maar ff open gelaten zodat het daar goed kan drogen. Gelukkig hadden we die kraan verder nog niet echt gebruikt.
Dat wisselt nogal. Bezorgen doen we eens per week. Verder bakken we tussendoor ook regelmatig wat voor collega's (en voor onszelf!). Zeg gemiddeld 20-30 broden en broodjes per week? Als Bio Bodega echt elke dag wil, is dat meteen minimaal een verdubbeling. Maar ik weet niet of dat haalbaar is. Ik heb haar voorgesteld om daar enkel op zaterdag te leveren, maar dan een boel. Doordeweeks kunnen we maar een beperkt aantal per dag leveren en dan heb je kans dat je elke dag teleurgestelde klanten hebt, da's ook niet wenselijk. Maar even kijken hoe we dat gaan invullen. Voor haar is het ook allemaal nieuw natuurlijk.quote:
Gezien hoe het nu begint te lopen het liefst zo snel mogelijk. Maar ik durf er nog geen termijn aan te hangen omdat ik nog onvoldoende overzicht heb over wat er nog allemaal moet gebeuren qua klussen.quote:En is er al een richtdatum wanneer jullie open gaan?
zien er mooi uitquote:Op maandag 1 september 2014 09:55 schreef Isegrim het volgende:
5 broden voor een feestje, zojuist gebakken, zometeen afleveren:
[ afbeelding ]
Hoe laat ben je hier?quote:Op maandag 1 september 2014 09:55 schreef Isegrim het volgende:
5 broden voor een feestje, zojuist gebakken, zometeen afleveren:
[ afbeelding ]
Pas bij het afleveren vertelde ze me dat ze vandaag gaat trouwen en dat de broden daarvoor zijn.quote:
Nee, sorry.quote:Op maandag 1 september 2014 10:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier?
edit: 2 vragen
1. Op jullie site staat dat jullie bezorgen (in de buurt van) Rotterdam. Valt Dordt daar ook nog onder?
Ons brood bevat echt alleen maar meel, water, zout, desemcultuur. Er zit niets in om het langer houdbaar te houden. Maar het blijft zeker langer lekker dan een brood uit de broodbakmachine, want een brood uit de broodbakmachine heeft geen goede korst. Onaangesneden kun je het zeker drie, vier dagen bewaren (zou het dan wel even 'oppiepen' in de oven voor consumptie). Aangesneden kun je er de tweede en de derde dag nog goed van eten mits op de juiste manier bewaard (liefst op de snijkant neerzetten met een theedoek eroverheen o.i.d.). Vierde en vijfde dag is het nog goed te roosteren voor bruschetta e.d. Of tosti's.quote:2. Hoe lang kan het brood bewaard worden? Ik ben namelijk een 1-persoons huishouden en ik merk dat als ik zelf brood bak (broodbakmachine) ik het eigenlijk de volgende dag wel kan weggooien. Is dat bij jullie brood ook zo? Invriezen ben ik eigenlijk niet zo'n fan van (maar ga het wel weer overwegen als het echt niet anders kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |