Ha, wat ontzettend leuk!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Komend weekend is het de bedoeling om Pan de Muerto (ivm Día de Muertos) bij de bestellingen te doen als extraatje. Heb een recept dat getest is door minilot en haar resultaat was prachtig, hoop dat de mijne ook zo mooi worden.
Ja, daarom!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat is inderdaad wel een idee wat we hebben, om iets te doen met allerlei culturele feestdagen van over de hele wereld. Rotterdam is immers de internationaalste stad van Nederland.
Nooit van gehoord, dank voor de tip.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef minilot het volgende:
(Op 13 december - is een zaterdag - kun je St. Lucia-buns/lussekatter maken, met rozijn en saffraan!![]()
)
Fraaie broodjes hoor!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, dank voor de tip.
oh, die vind ik zo vies...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef minilot het volgende:
(Op 13 december - is een zaterdag - kun je St. Lucia-buns/lussekatter maken, met rozijn en saffraan!![]()
)
Ha, ja, dat is dan pech hebben!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik hou zo niet van saffraan..en in die tijd ruikt heel zweden naar saffraan...bah!
Leuk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Slowaakse collega ging me ook een recept geven met veel maanzaad.
Ook een beetje mijn gedachte, ik zoek juist naar de dingen die wat minder bekend zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:43 schreef Molo het volgende:
In de Rotterdamse regio struikel je rond die tijd van het jaar over de (al dan niet goeie) baklava. Dat zou ik dus juist niet doen dan.
Dan zouden we ze thuis moeten bereiden, we willen geen frituurpan in de zaak (ivm omzeilen vetputplicht). Maar ik wilde binnenkort ook eens met donuts experimenteren dus dan kunnen de nonnevotten er ook wel bij.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef n0a het volgende:
Pasteitjes <3
Kan af en toe ook een moord doen voor nonnevotten, maar die zijn gefrituurd.
Misschien een idee om een apart topic te openen voor broodinspiratie, voor de extraatjes naast jullie zuurdesembroden? Hier houden kan ook natuurlijk, maar misschien ook wel leuk om het algemeen te houden voor mensen die wel eens iets anders willen bakken dan de gebruikelijke broden en broodjes.quote:Op zaterdag 1 november 2014 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook een beetje mijn gedachte, ik zoek juist naar de dingen die wat minder bekend zijn.
Shipleys frituurt zn donuts ook niet, die gaan in de ovenquote:Op zaterdag 1 november 2014 07:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan zouden we ze thuis moeten bereiden, we willen geen frituurpan in de zaak (ivm omzeilen vetputplicht). Maar ik wilde binnenkort ook eens met donuts experimenteren dus dan kunnen de nonnevotten er ook wel bij.
Jacob Catsstraat 41aquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:01 schreef NedKelly het volgende:
Isegrim, ik kwam hier terecht vanuit het Rotterdam topic nav de Oogstmarkt. Ik kan zo snel niet vinden waar jullie in Noord komen te zitten. Ben heel benieuwd naar het adres. Woon zelf in Noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |