Vaak komt een grap toch het beste uit de verf als de bedenker hem zelf maakt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Je beste grap ooit zou zijn je account door de shredder laten gooien en nooit meer terug komen. Dat zou echt hilarisch zijn
Je kunt zelf ook een ban aanvragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:51 schreef pionnetje het volgende:
antiklacht : mischien bant een moderator me wel op een dag ,
als mb hem nou es een handje helptquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vaak komt een grap toch het beste uit de verf als de bedenker hem zelf maakt..Niet dat ik iets wil suggereren, natuurlijk.
DAT BEDOELT HIJ NIEHIET. JE MOEST LACHEN, WANT HET WAS OOK EEN GRAP. HAHA.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
als mb hem nou es een handje helpt
dat weet ik, maar ik wil ts weg en jou nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DAT BEDOELT HIJ NIEHIET. JE MOEST LACHEN, WANT HET WAS OOK EEN GRAP. HAHA.
Leon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:51 schreef pionnetje het volgende:
ja ik probeer altijd grappig te doen, wannebe hans teeuwen, maar nooit verder komen als het humor peil van b-clownen zoals ivo de wijs, allochtoonse komieken van comedie train ,,,enz enz
antiklacht : mischien bant een moderator me wel op een dag ,
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef pionnetje het volgende:
het mensenlijk leven is als een kaars en die brand in geval van jouw drankconsumptie ietsje sneller op , en sommige mensen beweren ook : brand ietsje feller,,,
Het is Pylon!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:11 schreef GrumpyCat het volgende:
[ afbeelding ]
Een pion voor je topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |