abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143954872
Goed backfire topic trouwens ^O^
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_143954893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Jij bent toch degene die begint over zijn pohi of wat?
Nee, lees het anders even terug.
Copthorne 2.0
pi_143954978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:45 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Nee, lees het nog anders even terug.
Voordat ik reageerde heb ik het natuurlijk even teruggelezen, ik zou immers niet willen dat mijn reactie zou backfiren zoals gebruikelijk met domme reacties hier in de klaagbaak.

Jij bent degene die begint over de pohi van Nightquest. Jij bent zelf begonnen over je eigen pohi toen je dit topic opende.
pi_143955013
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat ik gisteravond boos was door iets en dat dit niet de manier is waarop ik normaal gesproken mensen benader op het forum.
Je kunt je reacties nog altijd wegklikken voordat je ze post.
pi_143955028
Bekfire
pi_143955041
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat ik gisteravond boos was door iets en dat dit niet de manier is waarop ik normaal gesproken mensen benader op het forum.
De exclusiviteit van die benaderwijze begint wel wat af te nemen niet.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_143955047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:48 schreef zovty het volgende:

[..]

Voordat ik reageerde heb ik het natuurlijk even teruggelezen, ik zou immers niet willen dat mijn reactie zou backfiren zoals gebruikelijk met domme reacties hier in de klaagbaak.

Jij bent degene die begint over de pohi van Nightquest. Jij bent zelf begonnen over je eigen pohi toen je dit topic opende.
Ik heb geen zin om hier pagina's lang met je over in conclaaf te gaan, maar als het echt zo moeilijk is, speciaal voor jou nogmaals:

OP gaat over backfire in KLB in het algemeen, vervolgens gaat die user mijn PoHi bekritiseren, maar daar gaat de OP niet over en daarnaast maak ik duidelijk dat hij geen recht van spreken heeft in mijn ogen. Dat was alles.
Copthorne 2.0
pi_143955070
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om hier pagina's lang met je over in conclaaf te gaan, maar als het echt zo moeilijk is, speciaal voor jou nogmaals:

OP gaat over backfire in KLB in het algemeen, vervolgens gaat die user mijn PoHi bekritiseren, maar daar gaat de OP niet over en daarnaast maak ik duidelijk dat hij geen recht van spreken heeft in mijn ogen. Dat was alles.
Je PoHi hoort bij alles wat je doet op FOK!. Welkom.
pi_143955171
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Een pohi definieert een user. We reageren altijd op een user, en niet uitsluitend op een OP. Je zult wellicht gemerkt hebben dat wanneer een nieuwe user met een onzinklacht aan kom zetten we anders reageren dan wanneer een notoir baggeraar met een onzinklacht aan komt.
We nemen de user, en dus zijn complete pohi, altijd mee in onze reacties op de OP. Welkom in KLB.
pi_143955186
95 % van de topics backfire is wel wat overdreven. Zelf heb ik dat nooit zo in mijn topics en als ik het wel krijg, nou ja mensen in KLB zijn altijd zo lekker direct en eerlijk (wat ik kan waarderen).
pi_143955278
Maar weet je TS, op zich heb je wel gelijk. Veel topics draaien uit op een backfire. En geen toffer topic dan een echt goeie backfire.

Laatste tijd lijkt het nog meer dan anders een sport om backfire topics te openen en te maken. Veel TSen beginnen ook juist een topic om die reden. Maar als het zo geforceerd gaat dan is het juist helemaal niet tof.

Waar ik persoonlijk dan weer jeuk van krijgt is dat je gisterenavond nog stampvoetend uit KLB vertrok, om de volgende middag alweer een janktopic aan te maken.
pi_143955286
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je kunt je reacties nog altijd wegklikken voordat je ze post.
Ik denk dat ik dat bij ongeveer 50% van mijn reacties wel doe :')
"Och wtf boeit het me eigenlijk ook", klik op x
Ga weg
pi_143955297
Bij jou valt de backfire nog wel mee. Misschien moet je gewoon je geaardheid eens accepteren.
pi_143955307
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:59 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat bij ongeveer 50% van mijn reacties wel doe :')
"Och wtf boeit het me eigenlijk ook", klik op x
Hehe

Bij mij valt dat wegklikken nog wel mee gelukkig.
pi_143955413
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:55 schreef zovty het volgende:

[..]

Een pohi definieert een user. We reageren altijd op een user, en niet uitsluitend op een OP. Je zult wellicht gemerkt hebben dat wanneer een nieuwe user met een onzinklacht aan kom zetten we anders reageren dan wanneer een notoir baggeraar met een onzinklacht aan komt.
We nemen de user, en dus zijn complete pohi, altijd mee in onze reacties op de OP. Welkom in KLB.
Tuurlijk, dat doe ik zelf ook. Het gaat niet om hoe ik benaderd word, dat moet iedereen zelf weten. Maar het is offtopic om ineens kritiek te gaan leveren op een PoHi ("dat ligt aan je PoHi, enkel bagger"), terwijl het niet gaat om backfire in mijn topics. Ik heb zat topics zonder backfire. Dat punt probeerde ik duidelijk te maken. Het gaat me om de sfeer op KLB in het algemeen. Die lijkt steeds zuurder en meer offtopic te worden.
Copthorne 2.0
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:03:55 #66
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_143955444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Die is mooi. Jij komt mij een beetje advies geven hoe ik een goed topic moet openen, terwijl we van jou nog nooit een goed topic voorbij hebben zien komen.

Je overschat jezelf een beetje.

:')
Nee, ik plaats geen topics omdat mijn leven niet klachtwaardig is.
Chaos is a ladder.
pi_143955453
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:03 schreef Copthorne het volgende:
Die lijkt steeds zuurder en meer offtopic te worden.
Dat allerlaatste wijt ik maar aan het gebrek aan mods op het moment, maar ik geloof dat dat daar wat aan gedaan gaat worden binnenkort.
pi_143955460
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:58 schreef zovty het volgende:
Waar ik persoonlijk dan weer jeuk van krijgt is dat je gisterenavond nog stampvoetend uit KLB vertrok, om de volgende middag alweer een janktopic aan te maken.
Dat je daar jeuk van krijgt vind ik jammer voor je, maar als ik terug wil komen, dan kom ik toch echt terug. Daar hoef ik geen toestemming van jou voor te hebben.
Copthorne 2.0
pi_143955492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:03 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat doe ik zelf ook. Het gaat niet om hoe ik benaderd word, dat moet iedereen zelf weten. Maar het is offtopic om ineens kritiek te gaan leveren op een PoHi ("dat ligt aan je PoHi, enkel bagger"), terwijl het niet gaat om backfire in mijn topics. Ik heb zat topics zonder backfire. Dat punt probeerde ik duidelijk te maken. Het gaat me om de sfeer op KLB in het algemeen. Die lijkt steeds zuurder en meer offtopic te worden.
En een betere KLB begint bij je zelf. Open wat minder debiele hersenscheet topics en dan weet je iig zeker dat jij je steentje bijdraagt. Minder debiele topics-> Minder zure reacties -> betere KLB.

Makkelijk he?
pi_143955502
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Dat je daar jeuk van krijgt vind ik jammer voor je, maar als ik terug wil komen, dan kom ik toch echt terug. Daar hoef ik geen toestemming van jou voor te hebben.
Dat suggereer ik ook op geen enkele manier. Maar iets minder de dramaqueen uithangen zou je sieren.
pi_143955536
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:05 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat suggereer ik ook op geen enkele manier. Maar iets minder de dramaqueen uithangen zou je sieren.
Dat is waar. Mijn reactie van gisteravond was zwaar overtrokken en niet nodig. Ik had twee keer moeten nadenken voordat ik op die "Invoeren"-knop drukte.
Copthorne 2.0
pi_143955564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef Copthorne het volgende:
Waarom eindigt 95% van de topics op Klaagbaak tegenwoordig in een backfire-topic?

Mooi voorbeeldje: "Ik doe een gok" bij google. Geen gekke vraag aangezien deze optie op zijn minst een beetje uit de tijd is.

Direct komen er reacties als:

[..]

[..]

[..]

Is dit nou de lol om op een forum actief te zijn? Anoniem de hele dag een beetje katten op elkaar?

Mvg,
Copthorne.
Het zijn mensen zonder inhoud die zo reageren. Ze voegen niets toe.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:08:28 #73
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143955626
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En een betere KLB begint bij je zelf. Open wat minder debiele hersenscheet topics en dan weet je iig zeker dat jij je steentje bijdraagt. Minder debiele topics-> Minder zure reacties -> betere KLB.

Makkelijk he?
Dit. Er zijn nu en in het verleden meer van dat soort users geweest en die zijn gewoon standaard de lul... maarja je roept het over jezelf af met je gedrag.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143955796
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit. Er zijn nu en in het verleden meer van dat soort users geweest en die zijn gewoon standaard de lul... maarja je roept het over jezelf af met je gedrag.
Dat is waar. Maar ik merk dat getroll bij de één meer geaccepteerd wordt dan bij de ander (ik heb het nu niet over mezelf). Bij sanasoufi ligt iedereen bijvoorbeeld in een deuk als hij weer een topic opent over Mourinho O+ (topics waar ik overigens erg om kan lachen, hij is een grappige user) en bij andere users krijg je enkel "kuttopic", "ga weg", "TS :')".
Copthorne 2.0
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:14:06 #75
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143955840
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:12 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar ik merk dat getroll bij de één meer geaccepteerd wordt dan bij de ander (ik heb niet speciaal over mezelf). Bij sanasoufi ligt iedereen bijvoorbeeld in een deuk als hij een topic opent over Mourinho O+ (topics waar ik overigens erg om kan lachen, hij is een grappige user) en bij andere users krijg je enkel "kuttopic", "ga weg", "TS :')".
Zit ook vaak in de moeite die iemand voor een topic doet. En aan de persoon. ik zie sanasoufi bijv. gewoon mensen negeren die oneliners als ' kuttopic' zetten.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')