Mijn ouders zijn al een ruim 12 jaren gescheiden en mijn vader is na de scheiding (huwelijksscheiding) weer eenmaal gescheiden (deze tweemaal dan relatie verbroken, geen huwelijk). Dus in principe is mijn vader al bezig met zijn 3e serieuze relatie.
Aangezien ik dan steeds deel uitmaak van de familie op het moment van wanneer hij een nieuwe vriendin, heb ik dan ook een aantal jaren geleefd (6 jaren) met zijn eerste nieuwe vriendin, na de scheiding met mijn moeder.
Echter heb ik dus nog steeds contact met die ene vriendin waar hij 6 jaar een relatie mee had, maar het probleem is dus dat ik mij seksueel aangetrokken begin te voelen voor haar.. Ik weet dus of ik qua gedachte dit uit mijn hoofd moet zetten... Ik ben op dit moment 24 jaar en de vrouw in kwestie is 37 jaar. Het is absoluut niet dat ik een relatie of iets dergelijks ermee wil, maar het is meer seksueel zeg maar. Alleen ik weet niet echt hoe te handelen om 'het' voor elkaar te krijgen, want aan de andere kant zou ik mij best wel weer verlegen om zoiets te proberen.
Het is ook niet dat ik wanhopig ben, maar deze vrouw behoort wel degelijk in de categorie 'MILF'. "
Goed verhaal hoor
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'