SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is overigens niet mijn verhaal, maar voor iemand die ik ken. Echter wilt diegene geen account maken. Voor degene die mij niet geloven, zie mijn andere topics maar..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Je moet 't maar willen, lekker het bed delen met een vrouw waar je vader overheen is geweest.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:51 schreef Seam het volgende:
Ik zou je eerder op jezelf richten (zware depressie) dan nieuwe problemen voor jezelf te veroorzaken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Skv het volgende:
Je voelt je aangetrokken 'tot'. Niet 'voor'.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:49 schreef Grappenmakers het volgende:
Hoi fok!ers,
Mijn verhaal zet ik in spoiler i.v.m. herkenbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is overigens niet mijn verhaal, maar voor iemand die ik ken. Echter wilt diegene geen account maken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:49 schreef Grappenmakers het volgende:
Hoi fok!ers,
Mijn verhaal zet ik in spoiler i.v.m. herkenbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is overigens niet mijn verhaal, maar voor iemand die ik ken. Echter wilt die gene geen account maken.
Laten gaan. Dalijk krijg je van die awkward dingen als je haar meeneemt voor kerst
Irene is bae <3
Wil. Niet wilt. En je liegt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Grappenmakers het volgende:
Dit is overigens niet mijn verhaal, maar voor iemand die ik ken. Echter wilt diegene geen account maken.
Sounds legitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Grappenmakers het volgende:
Dit is overigens niet mijn verhaal, maar voor iemand die ik ken. Echter wilt diegene geen account maken.
Want? Je komt overal nogal zielig over. Daar past dit best tussen. Over de ex van je pa heen willen gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:53 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Ja toch. Als je mijn andere topics checkt, zie je toch dat er geen overeenkomsten zijn.
Donder toch is op. Is toch niet mijn verhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef dincky het volgende:
Brrr straks is de volgende stap van TS nog de moeder...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:53 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Ja toch. Als je mijn andere topics checkt, zie je toch dat er geen overeenkomsten zijn.
Kan er iemand een nieuwe voorraad 'Donder toch' bestellen? Het is op, blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef fathank het volgende:
Laat je pa een trio regelen. FF een beetje Vader-zoon quality time.
Dat denk ik dus ook. Dat het de ex is maakt mij niet uit. Mijn vader is al zowat twee relaties verder, na deze relatie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:17 schreef K44S het volgende:
Mja de ex van je pa, ik zou er een raar gevoel aan over houden.
Maar andere kant, als ze doenbaar is, waarom niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |