quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:48 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)egen_vliegen_vliegen,.html
Ja toch!quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:38 schreef Bapple het volgende:
Er is niets mee om depressief van te worden, jammer genoeg.
De nozemlook van toen is de gewenste look van nu geloof ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar zijn de nozems?
[ afbeelding ]
Ik zie ook geen flappers meer tegenwoordig....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef trucker3 het volgende:
Punkers zijn trouwens ook helemaal uit het straatbeeld verdwenen. Zo'n 25 jaar geleden kwam je nog weleens een verdwaalde hanenkam tegen maar die zijn nu volledig uitgestorven.
Flappers bestaan al zo'n jaar of 80 niet meer, he... Punkers daarentegen zijn nog redelijk "recent".quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:35 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik zie ook geen flappers meer tegenwoordig....
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Gothicsop school spuugden we altijd in het hoekje waar ze altijd in kleermakerszit op de grond zaten in hun verlepte jurken
Zo nu en dan zie ik nog wel eens een punker lopen, maar volgens mij waren ze 10 jaar geleden minder zeldzaam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef trucker3 het volgende:
Punkers zijn trouwens ook helemaal uit het straatbeeld verdwenen. Zo'n 25 jaar geleden kwam je nog weleens een verdwaalde hanenkam tegen maar die zijn nu volledig uitgestorven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |