in andere landen gaat nooit iets fout natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prima. Die laatste prent uit Nederland kwam helemaal uit het niets. De verdachtmaking klopt niet eens. Ik ben 'r moe van om daar tegenin te gaan dus ik heb maar betaald. Triest man. Geen enkel ander land heeft dit tot nu toe mij kunnen flikken. Nederland doet dat gewoon. Omdat het kan. Grafland. Ik heb met jullie te doen dat je er woont.
Het is al 7 euro tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust houd ik me altijd voor dat zoiets lezen en daarop reageren veel meer kost dan die 6 euro.
Bezwaarschriften worden door de ovj behandeld. Deze leest bezwaarschrift helemaal niet en stuurt standaard afwijzing. Pas waneer het voor komt gaan ze iets van een heel klein beetje moeite doen. Alle stukken opvragen dmv wob is wel altijd goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust houd ik me altijd voor dat zoiets lezen en daarop reageren veel meer kost dan die 6 euro.
Je krijgt een boete omdat je een fout maakt in geval van mulder. Waarom niet controleren of hun een fout maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:20 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Dus je gaat onnodig bezwaarschriften indienen terwijl je het gewoon zelf ook weet dat je het hebt gedaan? Ik vind dat gewoon raar gedrag.
Ervaring met het in beroep gaan? Mijn bezwaarschrift (waarin ik allerlei stukken opvroeg) is met een standaardbrief beantwoord, maar ik heb geen zin om te betalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:35 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Bezwaarschriften worden door de ovj behandeld. Deze leest bezwaarschrift helemaal niet en stuurt standaard afwijzing. Pas waneer het voor komt gaan ze iets van een heel klein beetje moeite doen. Alle stukken opvragen dmv wob is wel altijd goed.
Heb er laatst een gehad van ¤90 voor het verkeerd plaatsen van een vuilniszak. Ze hebben hun plicht weer gedaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:58 schreef niels0 het volgende:
Om het de moeite waard te laten zijn om er tegen in het geweer te gaan.
Net 1 betaald van 97. m'n eerste uit NL in 2014. Chapeau.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:52 schreef Nober het volgende:
Niet betalen dan krijg je na zo'n 2-3 jaar een uitnodiging om langs te komen bij de rechter en die scheldt vervolgens de boete kwijt omdat het al zolang geleden is.
Waar jij zin of geen zin in hebt is irrelevant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ervaring met het in beroep gaan? Mijn bezwaarschrift (waarvoor ik allerlei stukken opvroeg) is met een standaardbrief beantwoord, maar ik heb geen zin om te betalen.
Jij krijgt dus graag bekeuringen? En de overheid zit te springen om geld dus...Thx, held!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:42 schreef JJH het volgende:
Ik rijd geregeld bekeuringen. Word mijn rijgedrag daar anders van? Nee.
Wat ik wel jammer vind is dat het puur geld verdienen is voor de overheid.
Laatste bekeuring die ik kreeg was 's avonds, geen kip op de weg. Gescheiden fietspaden, gescheiden voetpaden. en 350m voordat ik de bebouwde kom uitreed. Ik reed ruim 60. De verkeersmisdadiger die ik ben.
Eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:53 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat er geen inkomensafhankelijke boetes zijn.
Schuldig! Next case...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prima. Die laatste prent uit Nederland kwam helemaal uit het niets. De verdachtmaking klopt niet eens. Ik ben 'r moe van om daar tegenin te gaan dus ik heb maar betaald. Triest man. Geen enkel ander land heeft dit tot nu toe mij kunnen flikken. Nederland doet dat gewoon. Omdat het kan. Grafland. Ik heb met jullie te doen dat je er woont.
60 euro per week verdienenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Heb er laatst een gehad van ¤90 voor het verkeerd plaatsen van een vuilniszak. Ze hebben hun plicht weer gedaan.
1 1/2 weekinkomen...Een rib uit mijn lijf. Anti-klacht: ze zijn mij te hoog. Die vuilniszak zou trouwens gewoon zijn geplande traject gevolgd hebben, de vuilniswagen in. Jij hebt meer inkomen dan goed voor je is...Luxe-probleempje. Onterechte 'klacht'. En als je er tegen in het geweer wil gaan doe dat dan gewoon en kom niet 'zeuren' hier. Vooral niet op welke manier dan ook over geld. Jij kent dat probleem immers niet.
Janker!
![]()
Werkt het ook wel eens? Dat ze boete intrekken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik schrijf altijd een bezwaarschrift, ongeacht hoogte of wiens schuld het is. Laat ze er maar wat moeite voor doen.
Leedvermaakquote:
Ha, die Boss. Alles kut?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Werkt het ook wel eens? Dat ze boete intrekken?
ubermensch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:41 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Leedvermaak![]()
![]()
Nee, ik 'verdien' veel meer. Ik heb een redelijke WIA uitkering. Ben afgekeurd( 80-100%). 60¤ Is mijn zog. leefgeld, wekelijks in 2 delen overgemaakt door mijn bewindvoerder. En dat is op zich toereikend. Alleen de drugs schieten er een 'beetje' bij in. Maar kan me 1 1/2gr. speed veroorloven. Dus daar doe ik het maar mee. Ben vanaf Do. ochtend wakker en blijf dat t/m Zo. Daar voel ik me fantastisch bij als übermensch.
En als ik soms wat extra cash nodig heb kan ik daarom vragen. Zo heb ik onlangs nog een nieuwe TV gekocht. En Do. 30¤ geregeld voor de speed en de sluitingsavond van de lokale kermis. Ondertussen ben ik in financieel opzicht overal vanaf ( heb een bloedhekel aan boekhouden) en wordt er voor mij gespaard. Ben daar zelf niet zo goed in nl..Als bipolair smijt ik met geld en zo worden mijn schulden nooit afbetaald. Nu heb ik een fixed budget. Besides,"'armoe' houdt je knap.."
Nuff said?
Ja. Nietzsche. Ook bipolair btw. Maar er staat niet voor niets een knipoogje bij. Dus neem het niet te serieus. Maar je bent kritisch. Dat mag ik wel. Of heb je echt geen idee wat de term inhoudt?quote:
je kan ook gewoon er vooruit komen dat je 10 km te hard hebt gereden als je dat hebt gedaan. Het is je goed recht om het te controleren en als ze een fout hebben gemaakt een bezwaar in te dienen. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat controleren gaat doormidden van een bezwaar indienen? En dan heb ik het ook niet over het feit dat je x dagen achter elkaar op dezelfde plaats een boete hebt gekregen, dan zou je het nog kunnen gooien op het niet kunnen hebben van een leermoment. Maar gewoon domweg bezwaar indienen omdat je anders jezelf een mak schaap vindt vind ik gewoon puberaal gedrag wat je op de middelbare school deed. Mijn mening is, grow up en accepteer gewoon de consequenties van de daden die je hebt gedaan, ookal is dat 10 km/h te hard rijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:39 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Je krijgt een boete omdat je een fout maakt in geval van mulder. Waarom niet controleren of hun een fout maken.
Beetje als een mak schaap een boete van 10 km te hard betalen
Jaja, Ariėr, blond haar, blauwe ogen enz..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ja. Nietsche. Ook bipolair btw. Maar er staat niet voor niets een knipoogje bij. Dus neem het niet te serieus. Maar je bent kritisch. Dat mag ik wel. Of heb je echt geen idee wat de term inhoudt?
Good point. Infantiel gedrag, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:47 schreef jagermaster het volgende:
[..]
je kan ook gewoon er vooruit komen dat je 10 km te hard hebt gereden als je dat hebt gedaan. Het is je goed recht om het te controleren en als ze een fout hebben gemaakt een bezwaar in dienen. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat controleren gaat d.m.v. een bezwaar indienen? En dan heb ik het ook niet over het feit dat je x dagen achter elkaar op dezelfde plaats een boete hebt gekregen, dan zou je het nog kunnen gooien op het niet kunnen hebben van een leermoment. Maar gewoon domweg bezwaar indienen omdat je anders jezelf een mak schaap vindt vind ik gewoon puberaal gedrag wat je op de middelbare school deed. Mijn mening is, grow up en accepteer gewoon de consequenties van de daden die je hebt gedaan, ook al is dat 10 km/h te hard rijden.
Nee, dat hebben de Nazi's ervan gemaakt. Nietzsche's gedachtengoed is met medewerking van zijn zuster na zijn dood zwaar verminkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Jaja, Ariėr, blond haar, blauwe ogen enz..
volgens klopt dit niet en komt het gewoon bij een deurwaarder te liggen die de boete komt innen met alle stappen die daarbij horen. Daarnaast maak je ook nog kans dat je bij een controle ter plekke mag betalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:52 schreef Nober het volgende:
Niet betalen dan krijg je na zo'n 2-3 jaar een uitnodiging om langs te komen bij de rechter en die scheldt vervolgens de boete kwijt omdat het al zolang geleden is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |