quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:32 schreef klabbakus het volgende:
ze moeten boetes op Fok instellen
650 euro voor elk topic als dit
dan gaat de elite gewoon door en betalen netjes de boete en kunnen weer een topic maken
dan maak je een mooie scheiding tussen de echte elite en de plebs
hoe kutter de user hoe meer geld ie heeft, dikke 5 sterren rating eraan hangen, dan kun je pas echt patsen
5 sterren = 365 boetes minimaal per jaar, vervolgens mag je mooie ui maken en een eigen smiley
Die boete moet natuurlijk 450 euro zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:32 schreef klabbakus het volgende:
dan gaat de elite gewoon door en betalen netjes de boete en kunnen weer een topic maken
hoe kutter de user hoe meer geld ie heeft, dikke 5 sterren rating eraan hangen, dan kun je pas echt patsen
5 sterren = 365 boetes minimaal per jaar, vervolgens mag je mooie ui maken en een eigen smiley
Daarvoor betaal je toch ook die administratiekostenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik schrijf altijd een bezwaarschrift, ongeacht hoogte of wiens schuld het is. Laat ze er maar wat moeite voor doen.
Voor mijn eigen gemoedsrust houd ik me altijd voor dat zoiets lezen en daarop reageren veel meer kost dan die 6 euro.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:59 schreef antfukker het volgende:
[..]
Daarvoor betaal je toch ook die administratiekosten
Dus je gaat onnodig bezwaarschriften indienen terwijl je het gewoon zelf ook weet dat je het hebt gedaan? Ik vind dat gewoon raar gedrag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust houd ik me altijd voor dat zoiets lezen en daarop reageren veel meer kost dan die 6 euro.
Raar gedrag, raar gedrag...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:20 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Dus je gaat onnodig bezwaarschriften indienen terwijl je het gewoon zelf ook weet dat je het hebt gedaan? Ik vind dat gewoon raar gedrag.
Als je serieus denkt hier iets mee te winnen denk dan nog een keer. De gene die die brief van je leest zit aan z'n bureautje met een paar andere collega's, en steekt die brief in de lucht en zegt "Jongens, hebbie d'r weer zo 1quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Raar gedrag, raar gedrag...
Ik kan het eigenlijk nooit uitstaan als ik een boete krijg. Zit meestal wel een element van vergeldingsdrang in, al is het dan mijn eigen schuld.
Daarnaast vind ik het principe waar verkeersboetes oorspronkelijk voor bedoeld zijn, namelijk het inperken van onveilig rijgedrag en zo al het verkeer beschermen, voorbij gestreefd. Je kunt tegenwoordig bijna 200 euro neerleggen voor slechts kleine overtredingen.
Dus ja, dan vind ik het vaak een prettig idee dat ik ze er even voor aan het werk kan zetten met een bezwaarschrift.
Och dat weet ik wel hoor, het is meer het idee. Soms is het weleens prettig om jezelf voor de gek te houden, al is het maar voor de bloeddruk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je serieus denkt hier iets mee te winnen denk dan nog een keer. De gene die die brief van je leest zit aan z'n bureautje met een paar andere collega's, en steekt die brief in de lucht en zegt "Jongens, hebbie d'r weer zo 1" of grinnikt een keer goed, flikkert die brief aan de kant, vult ff jouw naam en adres in het systeem in, en gaat weer verder.
Je krijgt niet zomaar 200eu omdat je niks gedaan hebt. Als ze voor een kleine overtreding wat euhm 19eu of 25eu gaan schrijven, dan denkt iedereen "who cares" en doen ze het toch omdat de boete minimaal en totaal niks voorsteld.
Sowiezo is de pakkans al veel en veel te laag hier in Nederland, en kun je je afvragen als je regelmatig een bekeuring krijgt of er niet heel erg iets mis is met je rijgedrag...
Of je kan je aan de regels houden en ja een boete is een pressie middel om iemands gedrag te corrigeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och dat weet ik wel hoor, het is meer het idee. Soms is het weleens prettig om jezelf voor de gek te houden, al is het maar voor de bloeddruk.
Overigens weleens gehad (goed, toen stond ik mijn recht) dat mijn boete inderdaad werd kwijtgescholden.
En nee, zoveel boetes krijg ik niet hoor. Maar als ik er dan eentje krijg dan kan ik het nooit uitstaan.
Het is inderdaad jammer dat er geen inkomensafhankelijke boetes zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:58 schreef niels0 het volgende:
Om het de moeite waard te laten zijn om er tegen in het geweer te gaan.
Net 1 betaald van 97. m'n eerste uit NL in 2014. Chapeau.
Dan was ik al lang failliet. Wil je dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:53 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat er geen inkomensafhankelijke boetes zijn.
een geld boete is er voor om de kas te spekken jou financieel dusdanig te laten voelen wat je fout gedaan hebt zodat je het in de toekomst niet meer doet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dan was ik al lang failliet. Wil je dat?
Boeren die denken dat alles met regeltjes klopt.
Boeren! serieus?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dan was ik al lang failliet. Wil je dat?
Boeren die denken dat alles met regeltjes te dekken is.
Prima. Die laatste prent uit Nederland kwam helemaal uit het niets. De verdachtmaking klopt niet eens. Ik ben 'r moe van om daar tegenin te gaan dus ik heb maar betaald. Triest man. Geen enkel ander land heeft dit tot nu toe mij kunnen flikken. Nederland doet dat gewoon. Omdat het kan. Grafland. Ik heb met jullie te doen dat je er woont.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
een geld boete is er voor om de kas te spekken jou financieel dusdanig te laten voelen wat je fout gedaan hebt zodat je het in de toekomst niet meer doet.
Iemand met een inkomen van 20k doet iets fout, en krijgt een boete van 200eu. Iemand met een inkomen van 200k doet iets fout en krijgt een boete van 200 eu. Die laatste lacht zichzelf een breuk en betaald en doet het morgen gweoon weer.
Rara wat klopt hier niet.
Uiteindelijk moet je het in Nederland wel heel bond maken en wekelijks aan de beurt zijn om andere sancties opgelegd te gaan krijgen...
ja misschien als het echt echt fout gaat, en je iemand de vernieling in rijd, dat je dan meer problemen gaat krijgen met een dergelijk verleden, maar dat is ook wel het enige....
Waar was 'ie voor dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prima. Die laatste prent uit Nederland kwam helemaal uit het niets.
in andere landen gaat nooit iets fout natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prima. Die laatste prent uit Nederland kwam helemaal uit het niets. De verdachtmaking klopt niet eens. Ik ben 'r moe van om daar tegenin te gaan dus ik heb maar betaald. Triest man. Geen enkel ander land heeft dit tot nu toe mij kunnen flikken. Nederland doet dat gewoon. Omdat het kan. Grafland. Ik heb met jullie te doen dat je er woont.
Het is al 7 euro tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust houd ik me altijd voor dat zoiets lezen en daarop reageren veel meer kost dan die 6 euro.
Bezwaarschriften worden door de ovj behandeld. Deze leest bezwaarschrift helemaal niet en stuurt standaard afwijzing. Pas waneer het voor komt gaan ze iets van een heel klein beetje moeite doen. Alle stukken opvragen dmv wob is wel altijd goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je krijgt een boete omdat je een fout maakt in geval van mulder. Waarom niet controleren of hun een fout maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:20 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Dus je gaat onnodig bezwaarschriften indienen terwijl je het gewoon zelf ook weet dat je het hebt gedaan? Ik vind dat gewoon raar gedrag.
Ervaring met het in beroep gaan? Mijn bezwaarschrift (waarin ik allerlei stukken opvroeg) is met een standaardbrief beantwoord, maar ik heb geen zin om te betalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:35 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Bezwaarschriften worden door de ovj behandeld. Deze leest bezwaarschrift helemaal niet en stuurt standaard afwijzing. Pas waneer het voor komt gaan ze iets van een heel klein beetje moeite doen. Alle stukken opvragen dmv wob is wel altijd goed.
Heb er laatst een gehad van ¤90 voor het verkeerd plaatsen van een vuilniszak. Ze hebben hun plicht weer gedaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:58 schreef niels0 het volgende:
Om het de moeite waard te laten zijn om er tegen in het geweer te gaan.
Net 1 betaald van 97. m'n eerste uit NL in 2014. Chapeau.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:52 schreef Nober het volgende:
Niet betalen dan krijg je na zo'n 2-3 jaar een uitnodiging om langs te komen bij de rechter en die scheldt vervolgens de boete kwijt omdat het al zolang geleden is.
Waar jij zin of geen zin in hebt is irrelevant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ervaring met het in beroep gaan? Mijn bezwaarschrift (waarvoor ik allerlei stukken opvroeg) is met een standaardbrief beantwoord, maar ik heb geen zin om te betalen.
Jij krijgt dus graag bekeuringen? En de overheid zit te springen om geld dus...Thx, held!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:42 schreef JJH het volgende:
Ik rijd geregeld bekeuringen. Word mijn rijgedrag daar anders van? Nee.
Wat ik wel jammer vind is dat het puur geld verdienen is voor de overheid.
Laatste bekeuring die ik kreeg was 's avonds, geen kip op de weg. Gescheiden fietspaden, gescheiden voetpaden. en 350m voordat ik de bebouwde kom uitreed. Ik reed ruim 60. De verkeersmisdadiger die ik ben.
Eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:53 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat er geen inkomensafhankelijke boetes zijn.
Schuldig! Next case...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prima. Die laatste prent uit Nederland kwam helemaal uit het niets. De verdachtmaking klopt niet eens. Ik ben 'r moe van om daar tegenin te gaan dus ik heb maar betaald. Triest man. Geen enkel ander land heeft dit tot nu toe mij kunnen flikken. Nederland doet dat gewoon. Omdat het kan. Grafland. Ik heb met jullie te doen dat je er woont.
60 euro per week verdienenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Heb er laatst een gehad van ¤90 voor het verkeerd plaatsen van een vuilniszak. Ze hebben hun plicht weer gedaan.
1 1/2 weekinkomen...Een rib uit mijn lijf. Anti-klacht: ze zijn mij te hoog. Die vuilniszak zou trouwens gewoon zijn geplande traject gevolgd hebben, de vuilniswagen in. Jij hebt meer inkomen dan goed voor je is...Luxe-probleempje. Onterechte 'klacht'. En als je er tegen in het geweer wil gaan doe dat dan gewoon en kom niet 'zeuren' hier. Vooral niet op welke manier dan ook over geld. Jij kent dat probleem immers niet.
Janker!
![]()
Werkt het ook wel eens? Dat ze boete intrekken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik schrijf altijd een bezwaarschrift, ongeacht hoogte of wiens schuld het is. Laat ze er maar wat moeite voor doen.
Leedvermaakquote:
Ha, die Boss. Alles kut?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Werkt het ook wel eens? Dat ze boete intrekken?
ubermensch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:41 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Leedvermaak![]()
![]()
Nee, ik 'verdien' veel meer. Ik heb een redelijke WIA uitkering. Ben afgekeurd( 80-100%). 60¤ Is mijn zog. leefgeld, wekelijks in 2 delen overgemaakt door mijn bewindvoerder. En dat is op zich toereikend. Alleen de drugs schieten er een 'beetje' bij in. Maar kan me 1 1/2gr. speed veroorloven. Dus daar doe ik het maar mee. Ben vanaf Do. ochtend wakker en blijf dat t/m Zo. Daar voel ik me fantastisch bij als übermensch.
En als ik soms wat extra cash nodig heb kan ik daarom vragen. Zo heb ik onlangs nog een nieuwe TV gekocht. En Do. 30¤ geregeld voor de speed en de sluitingsavond van de lokale kermis. Ondertussen ben ik in financieel opzicht overal vanaf ( heb een bloedhekel aan boekhouden) en wordt er voor mij gespaard. Ben daar zelf niet zo goed in nl..Als bipolair smijt ik met geld en zo worden mijn schulden nooit afbetaald. Nu heb ik een fixed budget. Besides,"'armoe' houdt je knap.."
Nuff said?
Ja. Nietzsche. Ook bipolair btw. Maar er staat niet voor niets een knipoogje bij. Dus neem het niet te serieus. Maar je bent kritisch. Dat mag ik wel. Of heb je echt geen idee wat de term inhoudt?quote:
je kan ook gewoon er vooruit komen dat je 10 km te hard hebt gereden als je dat hebt gedaan. Het is je goed recht om het te controleren en als ze een fout hebben gemaakt een bezwaar in te dienen. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat controleren gaat doormidden van een bezwaar indienen? En dan heb ik het ook niet over het feit dat je x dagen achter elkaar op dezelfde plaats een boete hebt gekregen, dan zou je het nog kunnen gooien op het niet kunnen hebben van een leermoment. Maar gewoon domweg bezwaar indienen omdat je anders jezelf een mak schaap vindt vind ik gewoon puberaal gedrag wat je op de middelbare school deed. Mijn mening is, grow up en accepteer gewoon de consequenties van de daden die je hebt gedaan, ookal is dat 10 km/h te hard rijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:39 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Je krijgt een boete omdat je een fout maakt in geval van mulder. Waarom niet controleren of hun een fout maken.
Beetje als een mak schaap een boete van 10 km te hard betalen
Jaja, Ariër, blond haar, blauwe ogen enz..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ja. Nietsche. Ook bipolair btw. Maar er staat niet voor niets een knipoogje bij. Dus neem het niet te serieus. Maar je bent kritisch. Dat mag ik wel. Of heb je echt geen idee wat de term inhoudt?
Good point. Infantiel gedrag, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:47 schreef jagermaster het volgende:
[..]
je kan ook gewoon er vooruit komen dat je 10 km te hard hebt gereden als je dat hebt gedaan. Het is je goed recht om het te controleren en als ze een fout hebben gemaakt een bezwaar in dienen. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat controleren gaat d.m.v. een bezwaar indienen? En dan heb ik het ook niet over het feit dat je x dagen achter elkaar op dezelfde plaats een boete hebt gekregen, dan zou je het nog kunnen gooien op het niet kunnen hebben van een leermoment. Maar gewoon domweg bezwaar indienen omdat je anders jezelf een mak schaap vindt vind ik gewoon puberaal gedrag wat je op de middelbare school deed. Mijn mening is, grow up en accepteer gewoon de consequenties van de daden die je hebt gedaan, ook al is dat 10 km/h te hard rijden.
Nee, dat hebben de Nazi's ervan gemaakt. Nietzsche's gedachtengoed is met medewerking van zijn zuster na zijn dood zwaar verminkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Jaja, Ariër, blond haar, blauwe ogen enz..
volgens klopt dit niet en komt het gewoon bij een deurwaarder te liggen die de boete komt innen met alle stappen die daarbij horen. Daarnaast maak je ook nog kans dat je bij een controle ter plekke mag betalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:52 schreef Nober het volgende:
Niet betalen dan krijg je na zo'n 2-3 jaar een uitnodiging om langs te komen bij de rechter en die scheldt vervolgens de boete kwijt omdat het al zolang geleden is.
Nietsche zat volop aan de coke, neen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:52 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, dat hebben de Nazi's ervan gemaakt. Nietsche's gedachtengoed is met medewerking van zijn zuster na zijn dood zwaar verminkt.
Geen idee. Zou goed kunnen. Psychiatrische patiënten en drugs....Freud i.i.g. wel. Hij raadde het ook zijn patiënten aan. Depressief? Snuifje coke!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:53 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Nietsche zat volop aan de coke, neen?
Ahja, Freud was het. Maar goed, wat is een übermensch volgens Nietzsche dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Geen idee. Zou goed kunnen. Psychiatrische patiënten en drugs....Freud i.i.g. wel. Hij raadde het ook zijn patiënten aan. Depressief? Snuifje coke!
De ware mensch, zoals hij (volgens zijn ideeën ) zou moeten zijn. Homo sapiens sapiens in optima forma. Iemand zoals ik dus...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:56 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ahja, Freud was het. Maar goed wat is een übermensch volgens Nietzsche dan?
big words..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:58 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
De ware mensch, zoals hij (volgens zijn ideeën ) zou moeten zijn. Homo sapiens sapiens in optima forma. Iemand zoals ik dus...
Ik ben de koning van FOK! ( En ik citeer..Weet alleen niet meer wie maar het was ongetwijfeld iemand van importantie. It takes one to know one, nietwaar?)quote:
Dat waren grote zondaars! Verbannen..Appel of niet. Er komt niets uit het vat dat er niet (al) in zit..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:01 schreef Spongeboss het volgende:
Adam en Eva voor de appel waren ubermenschen
proficiatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben de koning van FOK! ( en ik citeer..Weet alleen niet meer wie maar het was ongetwijfeld iemand van importantie). It takes one to know one, nietwaar?
Thx maar niet te voorbarig. Ben nog niet gekroond.quote:
wie kroont je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Thx maar niet te voorbarig. Ben nog niet gekroond.
Opa Bakkebaard heb ik daarvoor in mind. En anders doe ik het á la Napoleon ( ook bipolair) zelf wel t.z.t. 'Werk' nu nog aan mijn image..De FOK! natie moet voorbereid worden. Tis niet niks btw. Noblesse obligé.quote:
een koninkrijk achter je pc'tjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Opa Bakkebaard heb ik daarvoor in mind. En anders doe ik het á la Napoleon ( ook bipolair) zelf wel t.z.t. 'Werk' nu nog aan mijn image..De FOK! natie moet voorbereid worden. Tis niet niks. Noblesse obligé.
Het strekt zich ook tot jouw PCtje uit. Iedereen die ingelogd is is 'onderdaan'..Maar geen zorgen. Mijn eisen zijn bescheiden. Iedereen mag meeregeren. Heb alleen the final (big) word.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:14 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
een koninkrijk achter je pc'tje
Mijn Heer is God de Vader en niemand anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het strekt zich ook tot jouw PCtje uit. Iedereen die ingelogd is is 'onderdaan'..Maar geen zorgen. Mijn eisen zijn bescheiden. Iedereen mag meeregeren. Heb alleen the final (big) word.
'Toevallig' is dat ook de mijne. Ik ken mijn plaats..Allahuh akbar!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:19 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Mijn Heer is God de Vader en niemand anders.
En Jezus is zijn enige Zoon, wedergekeerd naar de Aarde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
'Toevallig' is dat ook de mijne. Ik ken mijn plaats..Allahuh akbar!
Dat is nog niet zover..En volgens ons was Jezus 'slechts' een profeet. En proleet, maar dit terzijde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
En Jezus is zijn enige Zoon wedergekeerd naar de Aarde.
Het is zo en het zal zo zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat is nog niet zover..En volgens ons was Jezus 'slechts' een profeet. En proleet, maar dit terzijde.
Het staat je vrij te geloven wat jij wilt, vriend. Ik 'geloof' wat anders. Maar laat dat geen beletsel zijn voor een goede verstandhouding. Ik ben niet zo streng in de leer. Allah is barmhartig..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Het is zo en het zal zo zijn.
Koran is stront.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het staat je vrij te geloven wat jij wilt, vriend. Ik 'geloof' wat anders. Maar laat dat geen beletsel zijn voor een goede verstandhouding. Ik ben niet zo streng in de leer. Allah is barmhartig..
Ook daarin ben je vrij. Zolang je hem maar niet verbrand. Afbranden mag wat mij betreft. We zullen zien of Jezus nog komt opdagen. Het is al vele malen voorspeld. To no avail....quote:
Just pray.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ook daarin ben je vrij. Zolang je hem maar niet verbrand. Afbranden mag wat mij betreft. We zullen zien of Jezus nog komt opdagen. Het is al vele malen voorspeld. To no avail....
Last van de asociale persoonlijkheidsstoornis? Die maken nl hun eigen regels. "Orde boven recht". (Goethe)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:31 schreef Keukendrol het volgende:
Mensen die niet gewoon een soeverein mens zijn.
De macht van de wet erkennen.
5x Per dag zoals je wellicht weet.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ook daarin ben je vrij. Zolang je hem maar niet verbrand. Afbranden mag wat mij betreft. We zullen zien of Jezus nog komt opdagen. Het is al vele malen voorspeld. To no avail....
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat is nog niet zover..En volgens ons was Jezus 'slechts' een profeet. En proleet, maar dit terzijde.
We zijn btw onwijs off-topic. Maar who cares? lol
Ik krijg zo'n vermoeden dat het zo meteen toch weleens tijd wordt om het mandje op te zoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het strekt zich ook tot jouw PCtje uit. Iedereen die ingelogd is is 'onderdaan'..Maar geen zorgen. Mijn eisen zijn bescheiden. Iedereen mag meeregeren. Heb alleen the final (big) word.
Zondagavond...Voel me nog té goed..It's only a (mind) game Frank. Geen zorgen. Heb ze nog allemaal op een rijtje hoor. Hoewel ik je consternatie wel begrijp. King for a day, fool for a lifetime..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik krijg zo'n vermoeden dat het zo meteen toch weleens tijd wordt om het mandje op te zoeken.
Yo gaat wel goed met jou?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:43 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ha, die Boss. Alles kut?
2the point: Zelden. "Pecunia non olet."
Volgens mijn geloof was hij de zoon van God, jouw geloof tegen het mijne.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
We zijn btw onwijs off-topic. Maar who cares? lol
Never better. TY. Met jou hopelijk ook? Maar hoezo? Reden(en) tot bezorgheid?. Ik leef me een beetje verbaal uit. Da's alles. Ben volkomen onder controle dus don't worry. Bipolairen zijn zo gek nog niet. We hebben de schijn tegen, RM eraf, depot eraf. Flat op eigen naam. Het loopt m.a.w. op rolletjes. Niets te wensen, behalve een lekker, intelligent wijf. Maar daar wordt aan gewerkt, as we speak....quote:
Niet tegen, met. Er zit niets anders op. Er is maar 1 wereld. Laten we broeders zijn. "Hebt Uw naaste lief gelijk U zelfve" En hij is de zoon van God. Tot in alle eeuwigheid, amen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Volgens mijn geloof is hij de zoon van God ( en de vader en de heilige geest, drievuldigheid..), jouw geloof tegen het mijne.
Met mij prima, en jij vroeg hoe het met mij ging. Ik dacht het is dan enkel respectvol om ook naar jou te informeren, of niet? Dus geen noodzaak om jezelf te verdedigen man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Never better. TY. Met jou hopelijk ook? Maar hoezo? Reden(en) tot bezorgheid?. Ik leef me een beetje verbaal uit. Da's alles. Ben volkomen onder controle dus don't worry. Bipolairen zijn zo gek nog niet. We hebben de schijn tegen, RM eraf, depot eraf. Flat op eigen naam. Het loopt m.a.w. op rolletjes. Niets te wensen, behalve een lekker, intelligent wijf. Maar daar wordt aan gewerkt, as we speak....
Amen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Niet tegen, met. Er zit niets anders op. Er is maar 1 wereld. Laten we broeders zijn. "Hebt Uw naaste lief gelijk U zelfve" En hij is de zoon van God. Tot in alle eeuwigheid, amen..
Nou..."Yo.Gaat wel goed met jou?" Dat komt een beetje twijfelachtig over. Als een retorisch vraag waar je eigenlijk het (negatieve) antwoord al op vermoedt. Ben blij dat je het dus niet zo bedoelde. Thx 4 asking.Het antwoord ken je inmiddels. Jullie topic loopt als een trein trouwens. Heb je er ook wat aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met mij prima, en jij vroeg hoe het met mij ging. Ik dacht het is dan enkel respectvol om ook naar jou te informeren, of niet? Dus geen noodzaak om jezelf te verdedigen man.
[..]
Amen.
Mooi. Ga je zonder zeuren betalen of wat?quote:
Heeft geen zin als ik in beroep ga zegt mijn advocaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mooi. Ga je zonder zeuren betalen of wat?
Dan zou ik daar maar vanuit gaan. Scheelt in de kosten. FF dokken en weer vrolijk verdergaan. En het is natuurlijk de bedoeling dat je er wat van opsteekt. Is dat zo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:34 schreef Seconde het volgende:
[..]
Heeft geen zin als ik in beroep ga zegt mijn advocaat
Den emigreren Sie doch?. Kein problehm. Sorry voor mijn Deutsch. Tut mir leit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:36 schreef Yum-Yum het volgende:
Laatst nog een boete gekregen voor 35 kilometer per uur te hard, het bedrag was over de ¤300.![]()
In Duitsland was deze boete nog geen ¤100 geweest.
Gebruik nog een lijntje speed meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Den emigreren Sie doch?. Kein problehm. Sorry voor mijn Deutsch. Tut mir leit.
Flauw hoor. Alsof er iets aan mijn intellectuele vermogens mankeert. Be original, like me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:41 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Gebruik nog een lijntje speed meer.
35 te hard rijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:36 schreef Yum-Yum het volgende:
Laatst nog een boete gekregen voor 35 kilometer per uur te hard, het bedrag was over de ¤300.![]()
In Duitsland was deze boete nog geen ¤100 geweest.
Als je niets te zeggen hebt, doe het dan niet hier.quote:
Typisch Nederlandse manier van snelheid managen, eerst is het 130 en dan gaat het naar 100. Ik kom daar dan ook nooit dus ik weet zeker dat er veel meer mensen dagelijks de fout in gaan.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je niets te zeggen hebt, doe het dan niet hier.
Da's beter. Scheelt typen ook. Dubbele winst, voor jou en voor 'ons' Keep it on the level, that's all.quote:
Schande!. Rwanda is er niets bij. Hoe affreus, mijn waarde.Wat weet je nog meer "zeker"?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:45 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse manier van snelheid managen, eerst is het 130 en dan gaat het naar 100. Ik kom daar dan ook nooit dus ik weet zeker dat er veel meer mensen dagelijks de fout in gaan.
Ik heb nog eens op Google Earth gekeken, de flitser stond dus zo'n ~800m achter het 100km/u bord.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Da's beter. Scheelt typen ook. Dubbele winst, voor jou en voor 'ons' Keep it on the level, that's all.
Yes, I get the picture...quote:
Jeetje, wat een grappenmaker ben jij zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Yes, I get the picture...Humor door herhaling. Jij kan A. van Duin opvolgen. Het plebs ook weer voorzien in de toekomst. Lach of ik schiet! En dat "nieuwe UI" kan ook wel vervangen worden btw. Boeien. Vul er liever wat persoonlijks in. Dat is nl de bedoeling..
Hé Sebbe. Ouwe dibbus. Nog immer stoffig in de bovenkamer ouwe 'reus'?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een grappenmaker ben jij zeg.
Ik moet altijd wel lachen om dit soort doorgewinterde mafkezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Hé Sebbe. Ouwe dibbus. Nog immer stoffig in de bovenkamer ouwe 'reus'?
En je 'sarcasme' is misplaatst. Ik ben de leukste hier, hands down. Immers geen competitie. En in het land der blinden...
Kijk, daar heb ik voor de verandering niets aan toe te voegen. Zo moet dat dus, lullo's. Keep on trucking, Franky!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om dit soort doorgewinterde mafkezen.
Ik denk dat hij gewoon verkeerd begrepen wordt. Ik begrijp hem wel en er zit veel waarheid in zijn teksten, maar de meeste mensen durven niet te kijken. Want hij valt eigenlijk de maatschappij aan waar iedereen zo in geïnvesteerd heeft, als je dat los zou laten zou je het zelf ook inzien, dat Salmannasar de waarheid verkondigd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om dit soort doorgewinterde mafkezen.
Nou ja, het komt een beetje vreemd en chaotisch over. Ik denk ook dat hij aan een pepmiddel zit. Maar ik houd er altijd wel van, wat anders dan anders. Anders is het ook maar zo saai.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon verkeerd begrepen wordt. Ik begrijp hem wel en er zit veel waarheid in zijn teksten, maar de meeste mensen durven niet te kijken. Want hij valt eigenlijk de maatschappij aan waar iedereen zo in geïnvesteerd heeft, als je dat los zou laten zou je het zelf ook inzien, dat Salmannasar de waarheid verkondigd.
Ik kan hem niet overtreffen misschien is dat omdat ik geen drugs gebruik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, het komt een beetje vreemd en chaotisch over. Ik denk ook dat hij aan een pepmiddel zit. Maar ik houd er altijd wel van, wat anders dan anders. Anders is het ook maar zo saai.
"Kinderen, 'gekken' en dronkaards spreken de waarheid". Algemeen bekend veronderstelt( door o.a. mij). Thx voor the moral support, SBoss. Maar ik predik per definitie voor een minderheid. Ben namelijk kenkergeniaal en dus wars van valse bescheidenheid. Dat is voor minder bedeelden. En zonder pep ben ik precies dezelfde Salman. Van drugs wordt je echt niet slimmer. Heb alleen minder remmingen waarvan akte. Toch ben ik bepaald hardleers want ik praat zelfs met Wickedmen. En da's echt paarlen voor de zwijnen werpen. Maar het bloed....Dus massa, zijn we er klaar voor? I'm coming..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon verkeerd begrepen wordt. Ik begrijp hem wel en er zit veel waarheid in zijn teksten, maar de meeste mensen durven niet te kijken. Want hij valt eigenlijk de maatschappij aan waar iedereen zo in geïnvesteerd heeft, als je dat los zou laten zou je het zelf ook inzien, dat Salmannasar de waarheid verkondigd.
Ik hoop dat we ooit kunnen doorbreken want het is wel belangrijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Kinderen, 'gekken' en dronkaards spreken de waarheid". Algemeen bekend veronderstelt( door o.a. mij). Thx voor the moral support, SBoss. Maar ik predik per definitie voor een minderheid. Ben namelijk kenkergeniaal en dus wars van valse bescheidenheid. Dat is voor minder bedeelden. En zonder pep ben ik precies dezelfde Salman. Van drugs wordt je echt niet slimmer. Heb alleen minder remmingen waarvan akte. Toch ben ik bepaald hardleers want ik praat zelfs met Wickedmen. En da's echt paarlen voor de zwijnen werpen. Maar het bloed....Dus massa, zijn we er klaar voor? I'm coming..
Ik beuk al jaren op de doors to perception. En dat blijf ik doen. Vroeg of laat valt het op dat er iemand aan de deur is. Met goed nieuws, zoals de Jehova's "Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt zacht geklopt (2x) Wie zal dat zijn? Wees maar gerust m'n kind, het is de goede Sint..." Ik ben de grote 'kinder'vriend en ik zal doceren. Like it or not. Tough break!.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat we ooit kunnen doorbreken want het is wel belangrijk.
Nope. Maar kom gerust eens een lijntje testen. Je kan er nooit op achteruit gaan. Wie weet waar het schip strandt. Take ur chances!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kan hem niet overtreffen misschien is dat omdat ik geen drugs gebruik.
Toen ik de eerste 2 zinnen las dacht ik: ah kut ik had beter mijn mond dicht kunnen houden..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:41 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Leedvermaak![]()
![]()
Nee, ik 'verdien' veel meer. Ik heb een redelijke WIA uitkering. Ben afgekeurd( 80-100%). 60¤ Is mijn zog. leefgeld, wekelijks in 2 delen overgemaakt door mijn bewindvoerder. En dat is op zich toereikend. Alleen de drugs schieten er een 'beetje' bij in. Maar kan me 1 1/2gr. speed veroorloven. Dus daar doe ik het maar mee. Ben vanaf Do. ochtend wakker en blijf dat t/m Zo. Daar voel ik me fantastisch bij als übermensch.
En als ik soms wat extra cash nodig heb kan ik daarom vragen. Zo heb ik onlangs nog een nieuwe TV gekocht. En Do. 30¤ geregeld voor de speed en de sluitingsavond van de lokale kermis. Ondertussen ben ik in financieel opzicht overal vanaf ( heb een bloedhekel aan boekhouden) en wordt er voor mij gespaard. Ben daar zelf niet zo goed in nl..
Als bipolair smijt ik met geld en zo worden mijn schulden nooit afbetaald. Nu heb ik een fixed budget. Besides," 'armoe' houdt je knap.."
Nuff said?
Nee, dat is het niet het geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan zou ik daar maar vanuit gaan. Scheelt in de kosten. FF dokken en weer vrolijk verdergaan. En het is natuurlijk de bedoeling dat je er wat van opsteekt. Is dat zo?
Ik heb tegenwoordig flitsmeister aan. Geweldige app heeft mij al diverse boetes bespaardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:07 schreef hearmeout het volgende:
Pas nog gelezen dat we de hoogste boetes hebben van West Europa. Sowieso zijn we het doel 'verkeersveiligheid' allang voorbij gestreven.
Pas nog 90 euro gekregen voor 11 km per uur te hard op een 5 baansweg waar je 100 mag... In Duitsland of België zou die boete 40 euro zijn o.i.d. En terecht, een kleine boete voor een kleine overtreding. Je let even 10 seconden niet op en je zit zo op de 110 km per uur.
Net zoals FrankDrebin schrijf ik in zo'n geval altijd een bezwaar. Zal best dat hij snel wordt afgehandeld daar, maar laat ze maar werken voor hun centen. Gewoon een brief op de post sturen, moet hij in ieder geval worden gesorteerd, open gemaakt, gegevens ingevoerd, etc.
We hebben 1 van de laagste pakkansen van Europa als het gaat om echte criminaliteit, maar het meeste flitspalen en parkeerwachters per vierkante kilometer.
Tel daarbij op de 3e hoogste benzineprijs ter wereld, een van de hoogste BPM tarieven en wegenbelasting en je kunt maar 1 conclusie trekken. De roverheid wil grof geld verdienen aan ons automobilisten zolang het nog kan.
Als al die parkeerwachters, mobiele flitsers en zeiksnorren nou eens werden ingezet op het onderzoeksteam voor echte criminelen, dan ging de pakkans voor moord en mishandeling omhoog van 2.5% naar 5%.
En het verschil in inkomsten maak je maar goed door luie Marrokkanen en Tokkies die toch nooit van plan zijn te gaan werken maar eens te korten op hun uitkering.
De prioriteiten liggen compleet scheef in dit land.
Schrijven dus tegen die boetes. Tot je een ons weegt.
Thanks! Ga die direct downloaden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:10 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig flitsmeister aan. Geweldige app heeft mij al diverse boetes bespaard
Waaruit lees jij af dat ik geflitst ben met speed op? Een enigma voor mij...En ik voel me niet zozeer een übermensch maar ik ben er wel 1. Maar voor mij zijn we allemaal gelijk tot iemand iets doet dat dat beeld verstoort. En dan is het payback-time..Your ass is mine!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:54 schreef antfukker het volgende:
[..]
Toen ik de eerste 2 zinnen las dacht ik: ah kut ik had beter mijn mond dicht kunnen houden..
Maar na het doorlezen vind ik het alleen maar mooi. Waarschijnlijk ook een "übermensch" gevoeld toen je geflitst bent.. Gevalletje eigen schuld dikke bult. Volgende keer geen speed meer gebruiken en daarna rijden..
Wat een mongolen leven er tegenwoordig op de wereld, maakt het wel weer grappig moet ik eerlijk toegeven heb om sommige opmerkingen moeten lachen
Da's garantie op recidive. Ben je zo rijk? Maar ja, suit yourself. Tis jouw feessie...quote:
sar·cas·me (het; o)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:33 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Last van de asociale persoonlijkheidsstoornis? Die maken nl hun eigen regels. "Orde boven recht". (Goethe)
Mij overtuig je niet hiermee. Zwakke 'comeback' imho.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
sar·cas·me (het; o)
1
bittere, bijtende spot
Dan niet kerel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mij overtuig je niet hiermee.
Vond het simpelweg niet bijtend. Beetje tandeloos. Maar even goede 'vrienden' uiteraard. Heb FF geen zin in gedonder.quote:
geen 450 zeggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:32 schreef klabbakus het volgende:
Dat was ook totaal niet de insteek. Ik wilde slechts laten zien dat je mijn sarcasme niet doorhad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vond het simpelweg niet bijtend. Beetje tandeloos. Maar even goede 'vrienden' uiteraard. Heb FF geen zin in gedonder.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Yes, I get the picture...Humor door herhaling. Jij kan A. van Duin opvolgen. Het plebs ook weer voorzien in de toekomst. Lach of ik schiet! En dat "nieuwe UI" kan ook wel vervangen worden btw. Boeien. Vul er liever wat persoonlijks in. Dat is nl de bedoeling..In afwachting van je ori 'comeback' verblijven wij..
Zou best kunnen. Nobody's perfect. Zoals jouw sarcasme. Ook verre van perfect. Bovendien weet je hier nooit of iemand nou serieus is of niet. Is hier een hoop vaag gespuis online. Maar bedankt voor de bijtende, bittere uitleg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:49 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat was ook totaal niet de insteek. Ik wilde slechts laten zien dat je mijn sarcasme niet doorhad.
Maar jij hebt volgens mij wel meer dingen niet door.
Wat een loser...Predictable. Dat is die ori 'comeback'.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |