goede leef erg goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
He heppie vriend. Hoe is de leef?
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
goede leef erg goed
Met jou?
@sof
Gaat toch niet door denk jmr
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Ik ben ziekjes manheb kusjes nodig.
Geen pannenkoeken? Jammer. Zou in de buurt zijn morgen.
Gewoon griep. Niks ernstigs.quote:
film kijkenquote:
Goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe is het met Richard Froome?
Nawhquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Van wie heb ik een abonnement gekregen?
Gezellig, met wie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een film gekeken.
Sin City 2 met Jessica Alba![]()
![]()
Ik heb deze post net ergens anders gemaakt maar het kan hier ook wel.quote:
Eigenlijk was ik gewoon vervelend aan het doen want ik weet wat er gebeurd was maar ik ben blij dat ik dat deed want je foto's zijn leuk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb deze post net ergens anders gemaakt maar het kan hier ook wel.
Ik had afgesproken om 20:15 met GGMM in Amersfoort. Een hele reis voor iemand die uit Groningen moet komen, maar dat heb je wel over voor je mede Sin City fans. Het was steeds later en later en GGMM kwam maar niet, toen heb ik de stoel naast mij maar voor hem gereserveerd
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je dat ik er 'GGMM' op heb geschreven.
Toen heb ik dit briefje met 'GGMM' erop helemaal kapot gescheurd toen hij alsnog niet kwam opdagen.
[ afbeelding ]
Vervolgens heb ik na afloop deze snippers met 'GGMM' erop keurig in de prullenbak gegooid waar het thuis hoort.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een paar foto's om te bewijzen dat ik in Amersfoort maar ik denk dat dat wel voor zich spreekt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik gewoon vervelend aan het doen want ik weet wat er gebeurd was maar ik ben blij dat ik dat deed want je foto's zijn leuk.
Ga jij eerst maar eens met de trein heen en terug naar Groningen en dan kom ik je niet oppikken bij het station.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef GGMM het volgende:
Ook in dit topic wil ik graag mijn excuses aanbieden aan johannes_vermeer
Ik heb geen OV-kaart dus dat is voor mij helaas onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens met de trein heen en terug naar Groningen en dan kom ik je niet oppikken bij het station.
Zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar foto's om te bewijzen dat ik in Amersfoort maar ik denk dat dat wel voor zich spreekt.
Oké, hier komt de rest van mijn spannende dagje uit.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, hier komt de rest van mijn spannende dagje uit.
-knip-
Toen kwam ik thuis, ging ik haxball doen met mijn matties en was ik weer happy
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |