knappe kerel, wie is het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Yum-Yum het volgende:
Ben je weer gekockblockt Kim?
[ afbeelding ]
omdat dat de enigen zijn de niet langer dan hem zijn...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar bitches heeft die zeker.
[ afbeelding ]
Als ik aan al die ongeschoren vrouwen denk, hoeft het al niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook meteen aan bij het zien van die fotoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ik aan al die ongeschoren vrouwen denk, hoeft het al niet meer.
wat denk je zelf als je naar je PH kijkt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is dit een stille hint of wat?
Ja, nou ik vind dit echt niet kunnen hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
wat denk je zelf als je naar je PH kijkt?
Die mensen daar worden volgens mij na de geboorte echt direct met een baksteen in het gezicht geramd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jou PH? nee ik ook niet. bloed irritant en bijna een klaag topic waardig. Oh wacht...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, nou ik vind dit echt niet kunnen hoor.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan bij het zien van die foto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |