Vooral qua sportieve vernedering denk ik zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Tottenham zou mooi zijn, maar je weet gewoon dat dat gierend uit de klauw gaat lopen.
Die thuiswedstrijd is de enige wedstrijd die ik heb gemist in die Uefa cup-reeksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen één of andere debiel. 'T is dat ik bij Feyenoord - PSV was anders was dit wel de top geweest.
Na vanavond vrees ik daar bij ongeveer elke tegenstander voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vooral qua sportieve vernedering denk ik zo.
Is een behoorlijk leuke trip ja. Enige keer dat ik mij echt vermaakt heb in Italie.. Rome,Turijn en Milaan zijn echtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoop alleen op Fiorentina eigenlijk.
fapfapfapfapfap
Ik ben geen debiel pleureslijerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen één of andere debiel. 'T is dat ik bij Feyenoord - PSV was anders was dit wel de top geweest.
Milaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een behoorlijk leuke trip ja. Enige keer dat ik mij echt vermaakt heb in Italie.. Rome,Turijn en Milaan zijn echt
Rome is wel tof toch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een behoorlijk leuke trip ja. Enige keer dat ik mij echt vermaakt heb in Italie.. Rome,Turijn en Milaan zijn echt
Ik verwacht nog 2 spelers, helaas zal daar geen nieuwe keeper bijzitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na vanavond vrees ik daar bij ongeveer elke tegenstander voor.
Oh nee de komende 4 dagen gaan we ineens allemaal toppers aantrekken
Ben 5 x in Milaan geweest en dan heb je het wel gezien hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MilaanHet domplein kleurt roodwit
Maarja, joden he. FFNT
Rome is ook tof, alleen vertyfte clubs daaro.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Rome is wel tof toch.
Florence is de top.Geil stadje. Tof stadion.
Ik ook 4 keer ondertussen, dus eens. Stad heeft weinig te biedenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben 5 x in Milaan geweest en dan heb je het wel gezien hoor
Rome vond ik echt kut. Stinkt daar behoorlijk en het waren grotere messentrekkers dan in Milaan. Florence is echt een vette stad jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Rome is wel tof toch.
Florence is de top.Geil stadje. Tof stadion.
Check 't filmpje. En kijk de man rechts van Van Geel die staat te juichen.quote:
geef eens link dan kankerlulquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Check 't filmpje. En kijk de man rechts van Van Geel die staat te juichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |