Hoezo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef ntm het volgende:
Als je vegetarisch bent ofzo is het wat anders
Dan eet je het uit principe niet en niet omdat je het niet lust? Iemand die allergisch voor kaas is en het daarom niet eet kun je dat ook niet kwalijk nemen.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef eend112 het volgende:
Soms ruikt het gewoon vies of ziet er vies uit
vissticksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
Soms ruikt het vies of zit er een ingrediënt in dat men niet lust. In dat geval eet ik het ook niet.
En vis, ja ik eet enkel vissticks maar die zalm en zo is dan ook super vies.
Ik eet uit principe geen tomaten en bloemkool.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan eet je het uit principe niet en niet omdat je het niet lust?
Hoe kun je zalm nou niet lekker vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
Soms ruikt het vies of zit er een ingrediënt in dat men niet lust. In dat geval eet ik het ook niet.
En vis, ja ik eet enkel vissticks maar die zalm en zo is dan ook super vies.
quote:
Dan nog, vandaag had ik het meegemaakt met gegrilde inktvisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef eend112 het volgende:
Soms ruikt het gewoon vies of ziet er vies uit
Gekookte aardappelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:13 schreef Reneuh het volgende:
Spinazie à la creme met kapot gekookte naturel aardappelen, vissticks en appelmoes.
Koeienkots
Nein, daarom eet ik het ook nooit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen.Waar leef je in man de 19 eeuw?
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik eet uit principe geen tomaten en bloemkool.
Aansteller.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik eet uit principe geen dingen die er vies uitzien/ruiken.
Box ik eet het ook niet uit principe, bah. Rijst en pasta's!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nein, daarom eet ik het ook nooit.
Dooddoenerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:19 schreef HCFeestbeest het volgende:
Lust jij stront?
Zo niet, heb je het geprobeerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |