Een extra rekening?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is niet slim om geen extra cash of een extra rekening met pinpas te hebben voor dit soort situaties.
Van mij is niet eens gebroken, chip is gewoon versleten ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:34 schreef hoofdhead het volgende:
Terechte klacht.
Die van mij had ik gebroken vorig jaar
Nee niet zo, je kan die chip makkelijk losbreken, maar dan lijkt het nog gewoon alsof alles nog ok is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van mij is niet eens gebroken, chip is gewoon versleten ofzo.
Hij is toch gestorven?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van mij is niet eens gebroken, chip is gewoon versleten ofzo.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:39 schreef mschol het volgende:
loop naar je bank, identificeer jezelf daar en neem geld op van je rekening,
klagen om niks
Mja, alleen jammer dat de lokale vestiging om 17:00 dicht gaat en ik tot 16:45 aan het arbeiden ben en dat dus niet haalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:50 schreef A-mineur het volgende:
Je kan gewoon met je legitmatiebewijs geld halen bij jouw lokale vestiging van de bank...
Zoals in de OP beschreven alsmede in een latere post vermeld: de cash die ik had is inmiddels op aan boodschappen en lunch enzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:51 schreef Grietje-tit het volgende:
Beetje dom. Ik heb ook altijd cash achter de hand.
Ik snap het trouwens niet, je hebt toch ook een spaarpas?
Of ben je zo'n bijstandsmoeder.
Is al opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:49 schreef Palomar het volgende:
Geen backup cash hebben
Geen backup biervoorraad hebben
Geen creditcard hebben
Geen mensen kennen die je geld kunnen lenen
Gecondoleerd met je pas
Bij een bank krijg je twee passen: een betaalpas voor je betaalrekening en een spaarpas voor je spaarrekening. Kun je beide mee pinnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zoals in de OP beschreven alsmede in een latere post vermeld: de cash die ik had is inmiddels op aan boodschappen en lunch enzo.
En wtf is een spaarpas??
nee hoor, niet standaard in iedergevalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:15 schreef Grietje-tit het volgende:
Bij een bank krijg je twee passen: een betaalpas voor je betaalrekening en een spaarpas voor je spaarrekening. Kun je beide mee pinnen.
Dan ga je toch even in de pauze??quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, alleen jammer dat de lokale vestiging om 17:00 dicht gaat en ik tot 16:45 aan het arbeiden ben en dat dus niet haal
Ik welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, niet standaard in iedergeval
Ik heb alleen een pinpas en niks om geld mee te pinnen vanaf m'n spaarrekening.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:15 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Bij een bank krijg je twee passen: een betaalpas voor je betaalrekening en een spaarpas voor je spaarrekening. Kun je beide mee pinnen.
Ga me alsjeblieft niet vertellen dat alles op gaat aan bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |