Faack.quote:De feestelijke opening van het hogeschooljaar 2014-2015 op 28 augustus
Boeiend. Is een opening. Ik heb die van mij 3 jaar geleden ook geskipt.quote:
Ja hallo, ik heb totaal geen idee wat ik aan het doen ben, zou u me kunnen vertellen waar ik kan vinden wanneer ik op welke plek moet zijn? Gr. Gr.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:27 schreef Vergo_Kaido het volgende:
Morgen even bellen en vragen hoe het werkt. Daar hoef je je niet voor te schamen.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internet? Nummer studentenhelpdesk opzoeken. Anders gewoon bellen, dan verbinden zij je wel door, of geven zij het juiste nummer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb totaal geen idee wat ik aan het doen ben, zou u me kunnen vertellen waar ik kan vinden wanneer ik op welke plek moet zijn? Gr. Gr.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was maar tot 3u open vandaag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:29 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Internet? Nummer studentenhelpdesk opzoeken. Anders gewoon bellen, dan verbinden zij je wel door, of geven zij het juiste nummer.
Morgen nog een dag.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:35 schreef Susteren het volgende:
Ik moest om mezelf lachen maar ook wel huilen: ik heb dus een e-mail adres van de hu gekregen, maar heb er nooit bij stilgestaan of er misschien wel eens mails naar konden worden gestuurd. Zojuist geopend en staat er alles in: klas, info, dagen, alles.
Fixed.quote:
Je naam ook of wist je die zelf nog wel?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:35 schreef Susteren het volgende:
Ik moest om mezelf lachen maar ook wel huilen: ik heb dus een e-mail adres van de hu gekregen, maar heb er nooit bij stilgestaan of er misschien wel eens mails naar konden worden gestuurd. Zojuist geopend en staat er alles in: klas, info, dagen, alles.
Dan ben je echt teringdom zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:35 schreef Susteren het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop