SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heb ik de slechte eigenschap geworven om meteen nadat ik wakker ben verslaafd als ik ben aan elektronica achter de laptop of mobiel te zitten waardoor ik helemaal niet ontbijt.
Klacht: Kut leven.
Anti-klacht: Ik![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef wickedmen het volgende:
TS is dus afgelopen zondag voor het laatst naar de kapper gegaan in Marokko, 2 euro is nou eenmaal veel goedkoper dan 10 euro terwijl hij al 5 dagen ervoor is geweest.
Nu heeft TS al sinds kleins af aan dik en snel groeiend haar wat dateerde dat na het knippen van een opskeertje (jwz bruur) waarbij het haar gemillimeterd van de kruin tot beneden 0,5 cm is 5 dagen later alweer 1,5 cm.![]()
Dus toen weer geknipt (zie spoiler) en nu is het weer dik en licht volgroeid.Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heb ik de slechte eigenschap geworven om meteen nadat ik wakker ben verslaafd als ik ben aan elektronica achter de laptop of mobiel te zitten waardoor ik helemaal niet ontbijt.
Klacht 01: Kut leven.
Klacht 02: IkYo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Echt he, wat heeft dat ontbijt ermee te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Scuidward het volgende:
Haar groeit, met en zonder ontbijt. Gefeliciteerd.
Straling verminderd mijn eetlust, open je ogen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Echt he, wat heeft dat ontbijt ermee te maken.
Of het lijkt alsof hij zit te kleien... Maar misschien laat z'n iq het opnemen van de omgeving niet toe. Ook een goede optie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:21 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom kijk je altijd zo moeilijk, het lijkt net alsof je moeite hebt puur met het in je opnemen van je omgeving. Zo dom kan je toch niet zijn?
Ghehehehequote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:38 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Of het lijkt alsof hij zit te kleien... Maar misschien laat z'n iq het opnemen van de omgeving niet toe. Ook een goede optie.
Ahhhhh nog zo'n kansloze post. Het gaat je weer goed 2NutZ blijf zo doorgaan!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik gok dat dat meisje dat ook dacht die je die liefdesverdriet gaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |